Licitatie Publica - Dotare Camin Cultural Berzasca - lot1 si Achizitie utilaje petru Serviciul de Gospodarie Comunala Berzasca- lot 2
Anunt de participare numarul 109742/20.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BERZASCA (CONSILIUL LOCAL BERZASCA JUD. CARAS SEVERIN)
Adresa postala: Berzasca, Nr.282, Judetul Caras-Severin, Localitatea: Berzasca, Cod postal: 327025, Romania, Punct(e) de contact: PETRU-NICOLAE FURDUI, Tel. 0255/545650, Email: [email protected], Fax: 0255/545601, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religieAltele: Serviciul de Gospodarie Comunala Berzasca
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dotare Camin Cultural Berzasca - lot1 si Achizitieutilaje petru Serviciul de Gospodarie Comunala Berzasca- lot 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Berzasca, nr. 282, Jud. Caras-Severin
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dotare Camin Cultural Berzascacu costume populare si Achizitieutilaje petru Serviciul de Gospodarie Comunala Berzasca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18110000-3 - Imbracaminte de uz profesional (Rev.2)
37810000-9-Articole pentru lucrari de artizanat (Rev.2)
43210000-8-Utilaje pentru terasamente (Rev.2)
43310000-9-Utilaje pentru lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
doua loturi
Valoarea estimata fara TVA: 1, 649, 973RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare este de 800 lei pentru lot 1 si 6723 lei pentru lor 2
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri nerambursabile din FEADR-M.322 in baza contractului de finantare C322.01.09.5.11.00081
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea si subcontractarea se va face cf. art 44 si art 45din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si art.181 din ordonanta, certificat de atestare fiscala- DGFP, certificat de atestare fiscala- impozite si taxe locale, certificat constatator emis de ORC, cazier judiciar valid
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturi contabile vizate pe anul 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani sa fie mai mare sau egala cu 40000 lei- lot 1 si 1000000 lei- lot 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
adresa de certificarea a produselor(castume populare), autorizare pentru livrarea produselor in cazul in care ofertantul nu este producator- lot2, declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare inultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cel putin un contract de livrare pt. costume populare cu valoare cumulata de minim 40000 le pentru lotul 1 si maxim doua contracte asociate insumate pentru utilaje similare cu valoare de minim 500000 lei pentru lotul 2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2010 18:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.12.2010 10:00
Locul: sediul primariei Berzasca, nr. 282, Jud. Caras-Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane autorizate si reprezentantii legali sau imputernicitii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): fonduri nerambursabile din FEADR
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
fonduri europene nerambursabile- masura 322 FEADR
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030054, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: P-Tta Tepes Voda, nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel. 0256498092, Email: [email protected], Fax: 0256498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform legidlatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Berzasca, Serviciul juridic
Adresa postala: NR. 282, Localitatea: Berzasca, Cod postal: 327025, Romania, Tel. 0255545650, Email: [email protected], Fax: 0255545651
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2010 11:42