Licitatie Publica - Dotare camin-hotel Akademos
Anunt de participare numarul 137195/06.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea Aurel Vlaicu Arad
Adresa postala: Bd.Revolutiei nr.77, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel. +40 257280702, Email: [email protected], Fax: +40 257280702, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Universitatea Aurel Vlaicu Arad
Adresa postala: Arad, bd.Revolutiei nr.77, etaj 2, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat Director General Administrativ, Tel. +40 257280702, Fax: +40 257280702
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dotare camin-hotel Akademos
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Aurel Vlaicu Arad
Hotel Akademos
Arad
Piata Pompierilor (Reconcilierii) nr.3
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse necesare dotarii hotelului Akademos
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39150000-8 - Diverse tipuri de mobilier si de echipament (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea produselor este mentionata in Caietul de sarcini aferent fiecarui lot
Valoarea estimata fara TVA: 1, 095, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de: 12.000 lei pentru lotul 14.000 lei pentru lotul 25.000 lei pentru lotul 3Valabilitate garantie de participare: minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelorGarantia de participare poate fi constituita, in conformitate cu prevederile art.86 alin.1 din HG 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Contul in care poate fi achitata garantia de participare este: RO37 TREZ 0215 0460 1X00 6815 deschis la Trezoreria Arad
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea, in original;
- declaratie privind neincadrarea in art.181, in original;
- declaratie privind neincadrarea in art.69.1, in original (persoane cu functie de decizie cu privire la prezenta procedura: prof.univ.dr.Ramona Lile, prof.univ.dr.Alina Zamfir, prof.univ.dr.Florentina Munteanu, conf.univ.dr.Pastorel Gaspar, ec.Mirela Valea, cons.jur.Diana Scortaru, ec.Manuela Todoran, ing.Gheorghe Lungu, ing.Viorel Musca, ec.Daniel Sturz, ec.Radu Ungur, analist Nicolae Croitoru, ec.Florin Hadan);
- declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original;
- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in original;
- certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de ANAF, in original, in copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
- certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local, eliberat de directia de specialitate din primaria in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul, in original, in copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
Nota: din certificatele fiscale trebuie sa rezulte situatia obligatiilor exigibile in data de 25 a lunii anterioare celei in care a fost depusa oferta. Vor fi descalificati ofertantii care figureaza cu obligatii de plata restante sau prezinta certificate care nu sunt valabile.
- cazier fiscal, in original, in copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
Nota: vor fi descalificati ofertantii care figureaza cu fapte in cazierul fiscal sau care prezinta documente care nu sunt valabile
Observatie: persoanele fizice / juridice straine prezinta documentele solicitate sau echivalente in traducere legalizata in limba romana.
In conformitate cu art.11 (4) din HG 925/2006, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor.
Autoritatea contractanta are dreptul sa solicite ofertantului clasat pe primul loc prezentarea inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea documentelor originale sua in copie legalizata, pentru conformitate. - certificat constatator emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor de catre Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca ofertantul este autorizat sa desfasoare activitatea care face obiectul prezentei proceduri si in care nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, in original, in copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
- documente care atesta statului de IMM, daca este cazul.
Observatie: persoanele fizice / juridice straine prezinta documentele solicitate sau echivalente in traducere legalizata in limba romana.
In conformitate cu art.11 (4) din HG 925/2006, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor.
Autoritatea contractanta are dreptul sa solicite ofertantului clasat pe primul loc prezentarea inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea documentelor originale sua in copie legalizata, pentru conformitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa de informatii generale, in original;
- bilantul contabil pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) vizat si inregistrat la organele competente, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" sau orice document legal edificator pentru prezentarea cifrei de afaceri globale in situatia in care ofertantul din motive justificate corespunzator nu poate prezenta bilanturile solicitate
- cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) sa fie de minim:
1.000.000 lei pentru lotul 1
300.000 lei pentru lotul 2
400.000 lei pentru lotul 3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), in original;
- un contract (copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul") si o recomandare (in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul") cu o valoare de610.000 lei fara TVA pentru lotul 1
200.000 lei fara TVA pentru lotul 2
285.000 lei fara TVA pentru lotul 3
- declaratie privind personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru activitatile de montare/instalare/punere in functiune/service in perioada de garantie, in original.
- ISO 9001 sau echivalent - sistem de management a calitatii, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
- ISO 14001 sau echivalent - sistem de management de mediu, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de furnizare
30%
Descriere: Cea mai scurta perioada de furnizare. Factorul va fi exprimat in luni. Perioada maxima acceptata este 1 luna, peste care oferta va fi considerata neconforma. Perioada de furnizare mai mica de 0, 5 luni nu va fi punctata suplimentar. Punctajul va fi acordat proportional: Pn = (perioada minima/perioadan) x punctajul maxim alocat, unde n este oferta pentru care se calculeaza punctajul
3.
Perioada de garantie
10%
Descriere: Cea mai lunga perioada de garantie. Factorul va fi exprimat in luni. Perioada minima acceptata este de 24 luni, sub care oferta va fi considerata neconforma. Perioada de garantie mai mare de 36 luni nu va fi punctata suplimentar. Punctajul va fi acordat proprotional: Pn = (perioadan/perioada maxima) x punctajul maxim alocat, unde n este oferta pentru care se calculeaza punctajul
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2906/14.06.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
1luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2012 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu acelasi punctaj modalitatea de departajare va fi factorul de evaluare caruia i-a fost alocata ponderea cea mai mare (pretul ofertei). In cazul in care si pentru acest factor (pretul ofertei) exista acelasi punctaj va fi solicitata o noua oferta de pret celor cu punctaj egal.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (program disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 indice 2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Aurel Vlaicu Arad - Birou Juridic
Adresa postala: Arad, bd.Revolutiei nr.77, parter, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Tel. +40 257280702, Fax: +40 257280702
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2012 12:15