Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dotare cu aparatura de laborator din fonduri SAPARD-Masura 1.2


Anunt de participare numarul 39205/16.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Hunedoara
Adresa postala: Deva, strada 22 Decembrie, nr.226, judet Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330162, Romania, Punct(e) de contact: LILIANA LASLAU, Tel.0254/221145, 0254/230527, 0254/225500, Email: [email protected], Fax: 0254/225500, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dotare cu aparatura de laborator din fonduri SAPARD-Masura 1.2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Sanitara Veterinara si ptr. Siguranta Alimentelor Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dotare cu aparatura de laborator din fonduri SAPARD-Masura1.2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33250000-7 - Instrumente de verificare a proprietatilor fizice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona un numar de 13 loturi
Valoarea estimata fara TVA: 4, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie : Lot 1=842 E;Lot 2=2489 E;Lot 3=679 E;Lot 4=1647 E;Lot 5=2676 E;Lot 6=2944 E;Lot 7=6793E ;Lot 8=1647 E;Lot 9=720 E;Lot 10=576 E;Lot 11=113 E;Lot 12 =412 E;Lot 13=309 E
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face din fonduri SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
individual, asociati, societati mixte, consortii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Produsele ofertate vor proveni din tari membre U.E.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si comertului, certificate privind plata impozitelor si taxelor catre stat, certifcat de inmatriculare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturi contabile pe ultimii 3 ani vizate de organele competente, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare decit oferta financiara depusa, previziuni pe urmatorii 2 ani privind valoarea cifrei de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fise de experienta similara - ofertantul va trebui sa demonstreze existenta a minim 3 proiecte similare in ultimii 3 ani, doc. ptr. certificarea sistemului de asigurare a calitatii, resurse umane care le detine ptr. indeplinirea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.01.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: se va achizitiona cu ordin de plata sau numerar de la sediul Directiei Sanitare Veterinare si ptr. Siguranta Alimentelor Hunedoara
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.01.2008 10:00
Locul: Directia sanitara Veterinara si ptr. Siguranta Alimentelor Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor, observatori SAPARD
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): SAPARD-Masura1.2
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos , nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.sapard.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Agentia de Plati ptr. Dezvoltare Rurala si Pescuit-Departamentul Antifrauda si Coruptie
Adresa postala: Str Stirbei Voda nr 43 sector 1, Bucuresti, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010115, Romania, Tel.021-402.27.79, Email: [email protected], Fax: 021-402.27.77, Adresa internet (URL): www.sapard.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot face in termen de 10 zile de la primirea notificarii de adjudecare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din Cadrul DSVSA Hunedoara
Adresa postala: str 22 Decembrie, nr 226, jud. Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330162, Romania, Tel.0254 221145, Email: [email protected], Fax: 0254 225500
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.11.2007 14:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer