Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - dotare cu echipamente de laborator in cadrul proiectului SAPARD masura 1.2 Extindere, modernizare,constructie sarpanta laborator sanitar veterinar judetean Tulcea contract cadru nr.C1.20101223800001/12.09.2006


Anunt de participare numarul 53015/22.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR TULCEA
Adresa postala: STR.BABADAG NR.165, BL.B2 MEZANIN, JUDET TULCEA, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 8800, Romania, Punct(e) de contact: tertis marinela ofelia, Tel.0240/533962, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0240/533601, Adresa internet (URL): www.dsv-tulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: activitati sanitar veterinare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
dotare cu echipamente de laborator in cadrul proiectului SAPARD masura 1.2 Extindere, modernizare, constructie sarpanta laborator sanitar veterinar judetean Tulcea contract cadru nr.C1.20101223800001/12.09.2006
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Laboratorul sanitar veterinar de stat Tulcea, str. Babadag nr.163
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
dotare cu echipamente si aparatura de laborator din fonduri SAPARD-masura 1.2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33250000-7 - Instrumente de verificare a proprietatilor fizice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- se vor achizitiona un numar de 10 loturi
Valoarea estimata fara TVA: 2, 323, 274.78RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
lot 2=958 ron lot6=2598 lot 7=2066 lot 8=6000; lot9= 1319 lot11=5054 lot12=998 lot13=6469 lot17=4920 lot19=4464- garantie de participare.Garantie de buna executie=10%din val contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- fonduri proprii si cofinantare sapard
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
individual, asociati, societati mixte, consortii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie pe propria raspundere-form. 12A
- declaratie privind neincadrarea la art.181-OUG34/2006- formular 12B
- firma specializata in fabricarea si/sau comercializarea bunurilor ofertate.
- certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat- in original sau in copie legalizata
- certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale- in original sau in copie legalizata
-certificat constatator ORC, CUI, statut societate, acte aditionale
- declaratie in conformitate cu legea 161/2003 - formular B14
Aceleasi conditii se cer si pentru subcontractanti sau asociatii ofertantului principal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare decat valoarea ofertei financiare depuse- formular 12L
- bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2006, 31.12.2005- profit pozitiv
- identificare financiara- formular B15
Aceleasi conditii se cer si pentru subcontractanti sau asociatii ofertantului principal.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa de informatii generala- formular 12L
- informatii privind calitatea ofertantului- formular 12 C, 12G
- experienta de contractant probata prin minim 3 contracte similare executate in ultimii 3 ani, cu o valoare de min.50 % din valoarea ofertei prezentate-lista contractelor- formular 12D
- dovada asigurarii personalului de specialitate, cu experienta in domeniu- formular 12I, 12J, 12K
-certificat ISO 9001/2000 sau echivalent
-asigurarea reglementarilor sanitare si de mediu C16, C17
- sa ofere bunuri de ultima generatie, obtinute prin tehnologii performante
( declaratie pe propria raspundere).
Aceleasi conditii se cer si pentru subcontractanti sau asociatii ofertantului principal.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2008 11:00
Locul: LABORATOR SANITAR VETERINAR- SALA DE PROTOCOL
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- IMPUTERNICITII OFERTANTILOR, OBSERVATORI SAPARD
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): sapard- masura 1.2
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.02113104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatiile se pot face in termen de 10 zile de la primirea notificarii de adjudecare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic din cadrul DSVSA Tulcea
Adresa postala: str. Babadag nr.165, bl.B2, mezanin, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820812, Romania, Tel.0240533962, Fax: 0240533601
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2008 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer