Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - dotare cu echipamente de laborator in cadrul proiectului SAPARD masura 1.2 Extindere, modernizare, constructie sarpanta Laborator sanitar veterinar judetean Tulcea contract cadru nr. C1.20101223800001/12 .09 .2006


Anunt de participare numarul 41335/15.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR TULCEA
Adresa postala: STR.BABADAG NR.165, BL.B2 MEZANIN, JUDET TULCEA, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 8800, Romania, Punct(e) de contact: TERTIS MARINELA OFELIA, Tel.0240/533962, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0240/533601
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: activitati sanitare veterinare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
dotare cu echipamente de laborator in cadrul proiectului SAPARD masura 1.2 Extindere, modernizare, constructie sarpanta Laborator sanitar veterinar judetean Tulcea contract cadru nr. C1.20101223800001/12 .09 .2006
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Laborator sanitar veterinar de stat Tulcea, str. Babadag nr. 163, Jud.Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- dotare cu echipamente si aparatura de laborator din fonduri SAPARD masura 1.2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33250000-7 - Instrumente de verificare a proprietatilor fizice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-se vor achizitona un numar de 10 loturi
Valoarea estimata fara TVA: 2, 323, 275RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.04.2008 pana la 28.08.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-se solicita garantie: lot2=958ron;lot6=2598ron;lot7=2066ron;lot8=3925ron;lot9=1319ron;lot11=5054ron;lot12=998ron;lot13=8546ron;lot17=4920ron;lot19=4464ron.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-fonduri proprii si cofinantare SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-individual, asociati, societati mixte, consortii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, certificate privind plata impozitelor si taxelor catre stat, certificat de inmatriculare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cifra medie de afaceripe ultimii trei anitrebuie sa fie mai mare decat valoarea ofertei financiare depuse;
-previziunile pe urmatorii doi ani privind valoarea cifrei de afaceri trebuie sa aiba un trend crescator(se prezinta declaratii financiare cu referire la ultimii trei ani si previziunile pe urmatorii doi ani);
-profitul net pe ultimul an financiar trebuie se fie pozitiv(se prezinta bilanturile contabile auditate pe ultimii trei ani);
-referinte/certificate despre situatia companiei-scrisoare de bonitate bancara;
-scrisoare de confort emisa de o banca privind accesul la facilitati de credit, certificate de depozit avalizate de o banca sau alte instrumente bancare specifice tarii de origine privind asigurarea cash-flow-ului necesar implementarii proiectului, nominalizata pentru proiectul in cauza.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-ofertantul trebuie sa fie firma specializata in fabricarea si /sau comercializarea bunurilor ofertate(se prezinta certificatul ORC sau alt document legal din tara de originme a ofertantului;
-fisa de experienta similara-ofertantul va trebui sa demonstreze existenta a ninim trei proiecte simlare in ultimii trei ani cu o valoare de 50% din valoarea ofertie prezentate;
-documentepentru certificarea sistemului de asigurarea calitatii, resurse umane pe care le detine pentru indeplinirea contractului;
-bunurile ofertate trebuie sa fie de ultima generatie si obtinute prin tehnologii de fabricatie performante( oretantul prezinta o declaratie pe proprie raspundere in acest sens).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: -ordin de plata sau numerar la sediul DSVSA TULCEA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2008 10:00
Locul: DSVSA TULCEA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-imputernicitii ofertantilor, observatori SAPARD.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): -SAPARD masura 1.2, Manualul de instructiuni al Comisiei Europene"Reguli si proceduri pentru contractele de servicii, bunuri si lucrari finantate din bugetul Comunitatii Europene in contextul cooperarii cu tari terte" 1802/2(SEC1999 1801/2 revizuit in 2003)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: srt. Stavropoleos nr.6 sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Agentia de plati pentru dezvoltare rurala si pescuit - departamentul antifrauda si coruptie
Adresa postala: str. Stirbei Voda nr. 43 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010115, Romania, Tel.0214021779, Fax: 0214022777
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-contestatiile se pot face in termen de 10 zile, de la primirea notificarii de adjudecare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic din cadrul DSVSA TULCEA.
Adresa postala: str. Babadag nr.165, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820812, Romania, Tel.0240533962, Fax: 0240533601
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.01.2008 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer