Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dotare cu echipamente IT in vederea implementarii Emsys - servere de aplicatie si baze de date


Anunt de participare numarul 34521/01.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECOM S.A. - DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: BDUL. CAROL I, NR. 53, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220146, Romania, Punct(e) de contact: Daescu Emilia Iuliana, Tel. 0722127897, Tel.0352/401331, In atentia: Mufturel Mihai, tel. 0721/911410, Email: [email protected], Fax: 0352/401331
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate Contractanta cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
Altele: apa-canal
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dotare cu echipamente IT in vederea implementarii Emsys - servere de aplicatie si baze de date
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante: S.C. SECOM S.A., B-dul Carol I, Nr. 53, Drobeta Turnu Severin, jud. Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Updatarea infrastructurii hardware in vederea sustinerii aplicatiei EMSYS, dotare cu un server de aplicatie, server de baze de date, accesorii si statii de lucru
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30261000-6 - Servere de retea (Rev.1)
30213200-7-Computere personale de tip laptop (Rev.1)
30231100-8-Computere (Rev.1)
30248200-1-Licente de software (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Aplication server: 1 unitate
2. Database server: 1 unitate
3. Sisteme desktop: 11 unitati
4. Sisteme notebok: 3 unitati
5. Monitoare LCD: 4 unitati
6. UPS: 12 unitati
7. Imprimanta laser A44 unitati
8. Imprimanta laser A31 unitate
9. Windows XP SP2, romanian14 unitati
10. Office Small Bussines9 unitati
11. Office 2003 profesional5 unitati
12. Rack (cu climatizare+control)1 unitate
13. UPS 1500 VA2 unitati
14. Switch Gygabite 48 porturi1 unitate
15. Videoproiector1 unitate
Valoarea estimata fara TVA: 240RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.11.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare :5.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din fonduri proprii si plata cu Ordin de Plata la 20 de zile de la livrarea produselor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris semnat de partile asociate, care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului de achizitie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006;Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta sau echivalent; Certificat de inregistrare sau echivalent;Certificat de atestare fiscala; Cazier fiscal, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;Cazier judiciar pentru persoana/persoanele autorizate sa reprezinte ofertantul; eclaratie de integritate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari; Documente justificative : bilant contabil vizat si inregistrat deorganele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind lista principalelor livr[ri de produse in ultimii 3 ani; referinte autorizate de la beneficiari pentru proiectele prezentate din care sa rezulte ca beneficiarul a receptionat bunurile conform contractului; Certificat ISO 9001 sau echivalent; Bunurile oferite realizate in acord cu sistemul de management al calitatii; Bunurile oferite in conformitate cu standardele UE;Ofertantul va asigura servicii de mentenanta pe perioada garantiei cu respectarea termenului de reparare de 24 de ore.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Certificatul ISO 9001 sau echivalent 2.Certificatul ISO 9001 sau echivalent 3.Declaratie a producatorului de conformitate a bunurilor cu Directivele 89/336/EEC si 73/23/EEC si cu directivele UE nonROHAS 4.Declaratie a producatorului ca ofertantul este autorizat sa vanda produsele oferite, sa ofere serviciile in garantie si ca detine competente pentru instalarea, configurarea si mentenanta produselor oferite. 5.Declaratie din partea ofertantului ca respecta termenul de reparare cerut in caietul de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Cont RO69RNCB0179034573100001 BCR Fil. Dr. Tr. Severin, RO65TREZ4615069XXX000912 Trez. Dr. Tr. Severin, ; numerar la casieria SC SECOM SA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2007 12:30
Locul: Sediul S.C. SECOM S.A., B-dul Carol I, Nr. 53, Drobeta Turnu Severin, jud. Mehedinti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
O persoana autorizata din partea fiecarui ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Strada Nicolae Titulescu, nr 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 20188, Romania, Tel.0251.418568, Fax: 0251.415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. SECOM S.A.- Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul Carol I, Nr. 53, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220146, Romania, Tel.0252/312679, Fax: 0352/401330
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2007 15:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer