Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dotare cu echipamente medicale a Spitalului Orasenesc Ineu


Anunt de participare numarul 108970/06.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL ORASENESC INEU
Adresa postala:  strada Republicii, nr.2, Localitatea:  Ineu, Cod postal:  315300, Romania, Punct(e) de contact:  Monica Mang, Tel. 0257511222, Email:  [email protected], Fax:  0257511228, Adresa internet (URL):  www.igcti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dotare cu echipamente medicale a Spitalului Orasenesc Ineu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dotare cu echipamente medicale a Spitalului Orasenesc Ineu pentru laborator, bloc operator, ambulator si pe sectiile de:
-ortopedie;
-chirurgie generala;
-balneofizioterapie;
-obstetrica ginecologie;
-interne;
-pediatrie;
-ATI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Atribuirea se va face pe intreaga cantitate de produse.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 129, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 80.000 de lei; garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului exclusiv TVA. Reducere pentru IMM-uri definite cf Legii nr.346/2004, republicata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere / subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din OUG nr.34/2006, actualizata
Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice sau echivalent, original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor
Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale ? emis de Consiliul Local ? Serviciul Public Impozite si Taxe Locale sau echivalent, original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrul Comertului (copie legalizata)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generaleBilantul contabil la data de 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente, in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 11.000.000 lei.Reducere pentru IMM-uri 50% conform Legii nr.346/2004, republicata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniExperienta similara
Autorizatie de functionare emisa deMinisterul SanatatiiAutorizatie de furnizare emisa de Producatorautorizatia emisa deCNCAN pentru operatorul economic ce va asigura service-ul in perioada de garantie, pentru echipamentele ce intra sub incidenta acesteiaAutorizarea de la Producator a operatorului economic ce va asigura service-ul in perioada de garantie pentru fiecare din echipamentele ce vor fi livrate
Declaratie din partea ofertantului care contine informatii privind efectivele medii anuale a personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si a persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractuluiCertificate de absolvire a cursurilor de pregatire pentru persoanele ce vor asigura service-ul in perioada de garantieAutorizatiile emise de CNCAN pentru personalul specializat ce va asigura service-ul
Declaratie din partea ofertantului care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru ducerea la indeplinire a contractului de achizitie publicaDovada certificarii conditiilor de calitate:
- Atat Ofertantul cat si Producatorul vor prezenta Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalent, in copie legalizata- Ofertantul va prezenta Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 14001:2005 / ISO 14001:2004 sau echivalent, in copie legalizata
Certificat marcaj CE sau Declaratie de Conformitate a Producatorului, pentru principalele echipamente medicale, prin care sa fie precizata conformitatea produsului cu Directiva Europeana in domeniu 93/42/CE
Declaratia privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (daca e cazul)
Informatii privind asociatii, (daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovadafinalizarii, in ultimii 3 ani, a cel putin 1 contract similar de furnizare echipamente medicale, de aceeasi complexitate cu cel care face obiectul prezentului contract, in valoare cumulata de minim 5.500.000 lei fara TVA;Pentru contractul/contractele similare se vor prezenta urmatoarele documente: - Fisa de experienta similara (se va completa Formular nr. 6 din Sectiunea III-Formulare)- Recomandare din partea beneficiarului, care sa contina informatii referitoare la modul de indeplinire a obligatiilor contractuale (atat din punct de vedere a termenelor cat si calitativ) pe parcursul derularii contractului si la eventualele prejudicii: neconformitati; receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S181-276029 din 17.09.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.11.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2010 12:00
Locul: Spitalul Orasenesc Ineu, localitatea Ineu, str.Republicii, nr.2, jud.Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantiilor si comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  B-dul Staropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Ineu
Adresa postala:  Str.Republicii, nr.26, Localitatea:  Ineu, Cod postal:  315300, Romania, Tel. 0257-511309, Fax:  0257-511309
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform art.256^2 din OUG nr.34/2006, actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Orasenes Ineu
Adresa postala:  Str.Republicii, nr.2, Localitatea:  Ineu, Cod postal:  315300, Romania, Tel. 0257-511228, Fax:  0257-511228
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.10.2010 17:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer