Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dotare cu mobilier sala de conferinte


Anunt de participare numarul 102536/21.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TIMIS
Adresa postala:  B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300034, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA GOIA, Tel. 0256406300, In atentia:  COMPARTIMENT ACHIZITI I PUBLICE, Email:  [email protected], Fax:  0256406301, Adresa internet (URL):  www.cjtimis.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dotare cu mobilier sala de conferinte
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Lasediul CJ Timis , B-dul Revolutia din 1989, Nr 17, Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in achizitionarea urmatoarelor produse : Casetiera 1 buc , Cuier perete 2 agatatori 5 buc , Dulap fiset metalic 4 buc , Masa consilieri octogonpt 40 persoane 1 buc, Masa traducatori 5 buc, pupitru vorbitor 1 buc , scaun piele maro 40buc, scaun ergonomic cu brate 10 buc, scaun vizitator 218 buc, Fotoliu pliabil 218 buc fotoliu tip auditorium cu montare in pardosea 125 buc , conform cerintelor din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39153000-9 - Mobilier pentru sali de conferinte (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va achizitiona intreaga cantitate de produse , in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini .
Valoarea estimata fara TVA: 526, 050RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de buna executie 5% din valoarea exclusiv TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu CJ Timis
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se accepta subcontractarea ; Se accepta asocierea mai multor operatori economici in scopul de a depune oferta comuna .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria rasp privind eligibit-form A, Decl privind neincadrarea in prev art 181 din OUG 34/2006 - form B , Certificate provind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul general consolidat al statului in original sau copie legalizata , valabile la data deschiderii ofertei , Certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului , copie legalizata sau original , nu mai vechi de 30 zile .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularului B1 informatii generale . Informatiile din formular vor fi sustinute prin prezentarea bilantului si a raportului de audit pt anii 2007, 2008, 2009 , in copie conform cu originalul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca are o cifra medie anuala de afaceri , pe ultimii 3 ani , in domeniul de activitate - productie si distributie mobilier de :1.052.100 lei , sau echivalentul a 248.300 euro , la cursul din data de 18.06.2010 1 euro -4, 2372 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara dovedita prin completarea formularului D si anexarea contracelor ce sustin experienta similara in original sau copie conform cu originalul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea a cel putin unui contract a carui valoare sa fie cel putin egala cu 526.000 lei , echivalentul a 124.150 euro , 1 euro -4, 2372 lei la data de 18.06.2010
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
caracteristici tehnico functionale
30%
Descriere: Termen de livrare 15, perioada de garantie 15
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.07.2010 12:00
Locul: Sediul CJ TImis , B-dul Revolutia din 1989, Nr 17, Timisoara , sala Consilierilor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In conf cu al 1 lit b art 24 din OUG 34/2009 , , Institutiile publice pot achizitiona mobilier si aparatur[ birotica in situatia in care acestea sunt facute cu alt scop decat dotarea spatiilor cu destinatie birou . Sala de conferinte ce urmeaza a fi dotata cu mobilier si aparatura birotica face parte din corpul nou de cladire a CJ Timis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala:  Str Stravopoleos , Nr 6, Sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.42, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  wwwcnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara - sectia contencios si administrativ
Adresa postala:  Str Piata Tepes Voda, Nr 2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  30024, Romania, Tel. 0256/494.650, Fax:  0256/498.092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta de c[tre contestatara actului invocat ca nelegal la autoritatea contractanta si la CNSC , 10 zile la Curtea de Apel Timisoara .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CJ Timis - Compartimentul Achizitii Publice
Adresa postala:  B-dul Revolutia din 1989, Nr 17 , Compartimentul Achizitii Publice , Cam 310, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  30084, Romania, Tel. 0256/406.362, Email:  [email protected], Fax:  0256/406.424, Adresa internet (URL):  wwwcjtimis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2010 09:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer