Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dotare infrastructura scolara (furnizare echipamente de calcul si echipamente periferice de calcul, echipamente de laborator, pachete software educationale) in cadrul proiectului nr. SV/23/3/3.4/28/20.07.2009 intitulat ?REABILITAREA, MODERNIZAREA, DEZVOLT


Anunt de participare numarul 137218/06.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA OCNELE MARI
Adresa postala: Str. A. I. Cuza, nr. 53, Localitatea: Ocnele Mari, Cod postal: 245900, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Banuta, Tel. +40 250772024, Email: [email protected], Fax: +40 250772270, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dotare infrastructura scolara (furnizare echipamente de calcul si echipamente periferice de calcul, echipamente de laborator, pachete software educationale) in cadrul proiectului nr. SV/23/3/3.4/28/20.07.2009 intitulat ?REABILITAREA, MODERNIZAREA, DEZVOLTAREA, ECHIPAREA STRUCTURII EDUCATIONALE SCOALA CU CLASE I ? VIII OCNELE MARI, VALCEA? , Cod SMIS 11264
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scoala cu clasele I-VIII Ocnele Mari, str. AL I Cuza, nr. 56.
NUTS: RO415 - Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dotare infrastructura scolara (furnizare echipamente de calcul si echipamente periferice de calcul, echipamente de laborator, pachete software educationale) in cadrul proiectului nr. SV/23/3/3.4/28/20.07.2009 intitulat ?REABILITAREA, MODERNIZAREA, DEZVOLTAREA, ECHIPAREA STRUCTURII EDUCATIONALE SCOALA CU CLASE I ? VIII OCNELE MARI, VALCEA? , Cod SMIS 11264, respectiv: dotarea scolii cu echipamente IT (hardware si software), dotari de laborator si softuri didactice. Contractul va consta in furnizare, livrare, dupa caz instalare si intretinere a bunurilor furnizate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213400-9 - Unitati centrale de procesare pentru computere personale (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
39294000-9-Aparate si echipamente utilizate in scopuri demonstrative (Rev.2)
48190000-6-Pachete software educationale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1
Denumire produs UM Cantitate
Statie de lucru + sistem de operare si pachet office Buc 41
Monitor Buc 41
Computer portabil (laptop) + sistem de operare si pachet office Buc 21
Videoproiector+suport videoproiector Buc 18
Ecran de proiectie Buc 18
Imprimanta A4 multifunctionala Buc 9
Imprimanta multifunctionala cu faxBuc 2
Imprimanta color A3 Buc 1
Server + sistem de operare Buc 1
Valoarea estimata fara TVA pentru Lotul 1:618.732, 29 leiLOT 2
Denumire produs UM Cantitate
Aparat pt. masurarea volumului aerului expirat Buc 1
Kit "Descoperiti animalele" Buc 1
Kit "Descoperiti plantele" Buc 1
Kit animalele si omul Buc 1
Kit fiziologia plantelor Buc 1
Kit investigare digestie pt scoala primara Buc 1
Kit investigare respiratie Buc 1
Kit plante Buc 1
Set biologie I Buc 1
Set biologie II Buc 1
Set prepararete alimentele si falsificare lor Buc 1
Set prepararete biologie Buc 1
Set preparate paraziti ai omului si animalelor Buc 1
Set preparate sol Buc 1
Set preparate tesaturi umane patologice II Buc 1
Set tesaturi umane patologice Buc 1
Celula vegetala I Buc 1
Celula vegetala II Buc 1
Floare dicotiledonata Buc 1
Structura frunzei Buc 1
Tulpina dicotiledonata Buc 1
Tulpina dicotiledonata I Buc 1
Tulpina monocotiledonata Buc 1
Albina Buc 1
Celula animala-structura Buc 1
Gaina domestica Buc 1
Lacusta-disectieBuc 1
Peste Buc 1
Schelete pui Buc 1
AND-1 piesa Buc 1
Cap / craniu uman cu creier inclus Buc 1
Celula umana-ultrastructura Buc 1
Coloana vertebrala flexibila cu nervi spinali Buc 1
Cortex-structura citoarhitectonica Buc 1
Craniu uman Buc 1
Dinti-4 piese Buc 1
Disectie stomac Buc 1
Distributia arterei abdominale Buc 1
Ficat, pancreas, duoden Buc 1
Glob ocular Buc 1
Inima Buc 1
Laringe, trahee si segmente bronhopulmonare Buc 1
Mulaj sectiune piele 4 piese Buc 1
Muschiul inimii-ultrastructura Buc 1
Nervi creier, cap si gat Buc 1
Rinichi Buc 1
Schelete uman cu evidentierea sistemului muscular Buc 1
Sistem digestiv Buc 1
Sistem respirator Buc 1
Trunchi umanBuc 1
Soare, pamant, luna Buc 1
Structura interna Pamant Buc 1
Vulcan Buc 1
Kit Omul si mediul inconjurator Buc 1
Kit Mediul inconjurator Buc 1
Kit testare apa Buc 1
Kit testare sol Buc 1
Kit istoria Buc 1
Kit lb franceza si engleza Buc 2
Perimetrul si aria figurilor geometrice plane pt. tabla magnetica Buc 1
Teorema lui Pitagora pentru tabla magnetica Buc 1
Kit culegeri probleme Buc 1
Kit specialitate Buc 1
Ac magnetic cu goniometru Buc 1
Aparat Oersted cu doua ace Buc 1
Aparat pentru compunerea fortelor Buc 1
Aparat pentru demonstrarea conditiilor de echilibru Buc 1
Aparat pentru experimente electromagnetice Buc 1
Aparat pentru reflexie refractie Buc 1
Aparat pentru studiul legii lui Ampere Buc 1
Aparat pentru studiul miscarii de rotatie Buc 1
Aparat modular al lui Pascal cu vase comunicative Buc 1
Banc optic moc Buc 1
Busola mare Buc 1
Circuit electric Buc 1
Conductori cu electroscop Buc 1
Dispozitiv studiu tipuri de miscare Buc 1
Masa Ampere Buc 1
Model turbina de apa Buc 1
Parghii si scripeti Buc 1
Set conductori Buc 1
Pendulul lui Maxwell Buc 1
Placa legea lui Ohm Buc 1
Kit dilatatie termica si schimbarea starii de agregare Buc 1
Kit electricitate-15 experimente Buc 1
Kit electromagnetism Buc 1
Kit general de fizica Buc 1
Kit inductie electromagnetica Buc 1
Kit invatare notiuni despre energie Buc 1
Kit invatare notiuni despre lumina si fenomene luminoase Buc 1
Kit mecanica Buc 1
Kit miscare uniforma Buc 1
Kit modular pentru investigare circuitului electricBuc 1
Kit notiuni elemente de electricitate Buc 1
Kit obtinere echilibru termic Buc 1
Kit optica Buc 1
Kit optica geometrica I Buc 1
Kit pentru acctiuni elecromagnetice Buc 1
Kit presiune atmosferica si vidul Buc 1
Kit principalele fenomene luminoase Buc 1
Kit principii statica fluidelor Buc 1
Kit statistica fluidelor Buc 1
Kit studiu conductabilitatea termica in solide Buc 1
Chimie organica si anorgamica Buc 1
Elemente de baza chimie generala Buc 1
Kit "Descoperiti Chimia" Buc 1
Kit Chimie I Buc 1
Kit Chimie II Buc 1
Kit Fenomene Chimice Buc 1
Kit Fenomene Fizice si Chimice Buc 1
Kit modele moleculare chimie organica si anorganica complexa Buc 1
Valoarea estimata fara TVA pentru Lotul 2:88.339, 18 lei
Valoarea estimata fara TVA: 707, 071.47RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
25 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Cuantumul garantiei de participare: Pentru Lotul 1...... 12.370 leiPentru Lotul 2......1.760 lei2.Perioda de valabilitate ? cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.3. Modul de constituire ? una din urmatoarele modalitati: - Prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original la sediul Autoritatii Contractante ? formularul 3;
- Prin virament in contul deschis la Trezoreria Mun. Rm. Valcea RO71TREZ6715006XXX004902, cod fiscal 2540899, cu prezentarea unei copii a OP confirmat de banca, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie, care sa prevada ca aceasta se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate;
- Prin depunere in numerar la casieria UAT Ocnele Mari.Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare conform prevederilor Legii nr. 346/2004 1. Cuantumul garantiei de buna executie - 10% din valoarea fara TVA a contractului2. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare - Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art.90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va deveni anexa la contract.Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de de buna executie conform prevederilor Legii nr. 346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare prin POR, Axa 3, DMI 3.4, proiectul nr.SV/23/3/3.4/28/10.07.2009, cod SMIS 11264
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ATENTIE: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractant/tert sustinator), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Vor fi exclusi din procedura de atribuire ofertantii care se incadreaza in prevederile 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv ?Ofertantul/ Ofertantul asociat/ Subcontractant/tert sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) cu persoane ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante?In acest sens fiecare participant la oferta, asociat sau subcontractant, va prezenta o declaratie ? Formularul 4Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Iordache Petre ? Primar;
2. Beldiman Dumitru;
3. Fetele Lucia;
4. Jdreala Virgiliu;
5. Ionescu Doina;
6. Masariu Maria Magdalena.Cerinta nr. 1
Declaratii privind calitatea de participant la procedura Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 6 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 2Declaratii privind eligibilitatea - Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze formularul 7
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publicaCerinta nr. 3Certificat de participare cu oferta independenta - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formularul 8
NOTA ! Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri:
a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;
b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
c) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept:
1. asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau
2. care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau
3. care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.Cerinta nr. 4Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 69^1-1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 - formular 5
Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Iordache Petre ? Primar;
2. Beldiman Dumitru;
3. Fetele Lucia;
4. Jdreala Virgiliu;
5. Ionescu Doina;
6. Masariu Maria Magdalena.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publicaCerinta nr. 5Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 - Cerinta minima obligatorie de calificare consta in prezentarea de catre operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) a documentelor de mai jos:
1. Prezentarea formularului 9 si 10 - pentru tert sustinator, daca este cazul;
2.Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- original sau copie lizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?;
3.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale privind plata datoriilor la bugetul local din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original sau copie lizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?;
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de prestare. A. Persoane juridice/fizice romane
a) Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste faptul ca nu este in stare de faliment sau lichidare si din care sa reiasa obiectul de activitate, valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie lizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?); Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCOfertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizataB. Persoane juridice /fizice straine
a) Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).
ATENTIE:
Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.
A nu se folosi prescurtari.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Informatii privind situatia economico-financiara.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.
Cerinta nr. 2
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pe anii 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate la organele competente, in conditiile art.185 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.In cazul in care pentru exercitiul financiar 2011, bilantul si anexele nu au fost inregistrate la organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2011, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din explo
Cerinta nr.3
Informatii privind cifra de afaceri
Media cifrei de afaceri globale realizata pe ultimii trei ani, respectiv 2009, 2010, 2011, a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie mai mare sau egala cu:
- 1.200.000 lei pentru Lot 1;
- 160.000 lei pentru Lot 2.Cifra de afaceri se prezinta in moneda nationala a operatorului economic si echivalentul in euro.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.eu).Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare (cumularea) a resurselor tuturor membrilor asocierii. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ de operatorii economici participanti la procedura in asoci
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) va prezenta o lista a principalelor livrari in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), din care cel putin una are ca obiect livrarea de produse similare specifice fiecarui lot.
Cerinta nr. 2
Ofertantul (operator economic sau toti membrii asocierii) trebuie sa prezinte dovada faptului ca a livrat produse similare specifice fiecarui lot.
Documentele solicitate vor fi prezentate in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilate si semnate de reprezentantul legal
Cerinta nr.3
In cazul in care oferta este depusa de o asociere (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind: situatia personala a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale. Din contractul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii cu toate detaliile necesare pentru a putea evalua ofertele, liderul si sarcinile fiecarei parti. Contractul va fi legalizat daca oferta va fi declarata castigatoare.
In cazul in care acordul de asociere este incheiat in alta limba decat limba romana, se va atasa copie conform cu originalul si traducere legalizata in limba romana
ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.08.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2012 11:00
Locul: Primaria orasului Ocnele Mari
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati - daca este cazul si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract de finantare POR, Axa 3, DMI 3.4, nr.SV/23/3/3.4/28/10.07.2009, cod SMIS 11264
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte se claseaza pe primul loc cu preturi egale, in vederea departajarii, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf art.256^2/OUG34/2006- 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic Primaria Ocnele Mari
Adresa postala: Str. Alexandru Ioan Cuza, Nr.53, ,Localitatea: Ocnele Mari, Cod postal: 245900, Romania, Tel. +40 250772043, Email: [email protected], Fax: +40 250772270
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2012 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer