Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dotare utilaje spalatorie si bloc alimentar - acord cadru


Anunt de participare numarul 137709/27.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Adresa postala: Str.Brailei nr.177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Punct(e) de contact: Lazarovici Calina, Tel. +40 0236317232, Email: [email protected], Fax: +40 0236317232, Adresa internet (URL): www.spitalulurgentagalati.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dotare utilaje spalatorie si bloc alimentar - acord cadru
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati, str. Brailei nr. 177
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 292, 500 si 1, 258, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de fondurile alocate si necesitatile autoritatii contractante;durata estimata a contractului ? 90 zile de la data incheierii contractului (pentru livrare, instalare si punere in functiune a echipamentului)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dotare utilaje spalatorie si bloc alimentar - acord cadru
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39291000-8 - Accesorii de spalatorie (Rev.2)
39314000-6-Echipament de bucatarie industriala (Rev.2)
51542100-4-Servicii de instalare de utilaje de prelucrare a alimentelor (Rev.2)
51543400-4-Servicii de instalare de masini de spalat, de masini de curatare uscata si de masini de uscat pentru rufe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Utilaje Spalatorie (inclusiv montare si punere in functiune)Lot 1 - hidroextractor centrifugalMinim - 1 buc = 50.000 lei; Maxim ? 2 buc = 100.000 lei
Minim/contr. subs. = 0; Maxim/contr. subs = 1 bucLot 2 - uscator rufe - 7 buc = 105.000 lei
Minim - 1 buc = 15.000 lei; Maxim ? 7 buc = 105.000 lei
Minim/contr. subs. = 0; Maxim/contr. subs = 1 bucLot 3 - masina profesionala de spalat rufe cu stoarcere - 6 buc = 402.000 lei
Minim - 1 buc = 67.000 lei; Maxim ? 6 buc = 402.000 lei
Minim/contr. subs. = 0; Maxim/contr. subs = 1 bucLot 4 - calandru cu tambur - 3 buc = 210.000 lei
Minim - 1 buc = 70.000 lei; Maxim ? 3 buc = 210.000 lei
Minim/contr. subs. = 0; Maxim/contr. subs = 1 bucUtilaje Bloc alimentar (inclusiv montare si punere in functiune)Lot 5 - masina de gatit - 2 buc = 40.000 lei
Minim - 1 buc = 20.000 lei; Maxim ? 2 buc = 40.000 lei
Minim/contr. subs. = 0; Maxim/contr. subs = 1 bucLot 6 -marmite pentru gatit 300 l - 5 buc = 125.000 lei
Minim - 1 buc = 25.000 lei; Maxim ? 5 buc = 125.000 lei
Minim/contr. subs. = 0; Maxim/contr. subs = 1 bucLot 7 - marmite pentru gatit 50 l - 10 buc = 150.000 lei
Minim - 1 buc = 15.000 lei; Maxim ? 10 buc = 150.000 lei
Minim/contr. subs. = 0; Maxim/contr. subs = 1 bucLot 8 - cuptor gastronomic convectie cu 6 tavi sistand - 4 buc = 80.000 lei
Minim - 1 buc = 20.000 lei; Maxim ? 4 buc = 80.000 lei
Minim/contr. subs. = 0; Maxim/contr. subs = 1 bucLot 9 - masa de lucru cu raft intermediar - 4 buc = 6.000 lei
Minim - 1 buc = 1.500 lei; Maxim ? 4 buc = 6.000 lei
Minim/contr. subs. = 0; Maxim/contr. subs = 1 bucLot 10 -hota industriala centrala cu motor inclus - 5 buc = 32.500 lei
Minim - 1 buc = 6.500 lei; Maxim ? 5 buc = 32.500 lei
Minim/contr. subs. = 0; Maxim/contr. subs = 1 bucLot 11 - cuva spalat vase cu picuratoare - 3 buc = 7.500 lei
Minim - 1 buc = 2.500 lei; Maxim ? 3 buc = 7.500 lei
Minim/contr. subs. = 0; Maxim/contr. subs = 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 292, 500 si 1, 258, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Modul de constituire a garantiei pentru participare: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari conf. art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in contul RO 18 TREZ 3065 006X XX01 0832 Trezoreria Galati, sau la casieria unitatii.Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare va avea drept efectrespingerea, la deschidere, a ofertei (art. 33 alin. 3, lit. b din HG. 925/2006).Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiilor cerute la achizitiipublice. Pentru a beneficia de aceasta facilitate garantia de participare va fi insotita de o declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Cuantumul garantiei de participare: Lot 1 = 2.000, 00 lei; Lot 2 = 2.100, 00 lei; Lot 3 = 8.040, 00 lei; Lot 4 = 4.200, 00 lei; Lot 5 = 800, 00 lei; Lot 6 = 2.500, 00 lei; Lot 7 = 3.000, 00 lei; Lot 8 = 1.600, 00 lei; Lot 9 = 120, 00 lei; Lot 10 = 650, 00 lei; Lot 11 = 150, 00 lei.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma de 1%, din valoarea estimata (in cuantumul prevazut la art. 2781 din OUG nr. 34/2006 - intre 63.000 lei si 420.0000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare), respectiv : lot 1 = 1.000, 00 lei; lot 2 = 1.050, 00 lei; lot 3 = 4.020, 00 lei; lot 4 = 2.100, 00 lei; lot 6 = 1.250, 00 lei; lot 7 = 1.500, 00 lei; lot 8 =800, 00 lei.Garantia de participare trebuie sa fie valabila 90 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.Documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasa in SEAP. Originalul garantiei de participare se va depune in plic inchis la sediul unitatii din str. Brailei nr. 177 Galati, pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% (IMM ? urile 5%) din valoarea contractului subsecvent fara TVA si se constituie prin: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie/Instrument de garantare, retineri succesive sau la casieria unitatii;Garantia de buna executie se depune in contul: RO 18 TREZ 3065 006X XX01 0832 Trezoreria Galati;Conform art. 90 alineat 3) din HG 925/2006 contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contactante, la o banca agreata de ambele parti.Modul de restituire a garantiei de buna executie: la solicitarea furnizorului in maxim 14 zile daca Autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii si/sau finantare de la Consiliul Judetului Galati
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 ? completare formular 1A2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 ? completare formular 1B
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
Conditii de calificare: cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si cel local (indiferent de cuantumul acestora) la data deschiderii ofertelor (data corelata cu termenul legal al scadentei de plata)
Precizari:
- Declaratiile la art. 180 si 181 nu se solicita eventualilor subcontractanti;
- in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor;
- in cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta finaciar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor.3. Declaratie de proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG34/2006, completare formular 2
Reprezentantii Consiliului de Administratie al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati:
- Ungurianu Sorin - reprezentant al Consiliului Judetului Galati - Membru titular
- Sandu Viorica - reprezentant al Consiliului Judetului Galati - Membru titular
- Deju Maria - reprezentant al Consiliului Judetului Galati - Membru supleant
- Gasparoti Carmen- reprezentant al Consiliului Judetului Galati - Membru supleant
- Mihalcea Lucean - reprezentant al Presedintelui Consiliului Judetului Galati - Membru titular
- Boldea Valentin - reprezentant al Directiei de Sanatate Publica a judetului Galati - Membru titular
- Cristea Dumitru - reprezentant al Colegiului Medicilor Galati - Membru titular
- Artimof Daniela - reprezentant al Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali Galati - Membru titular
- Georgescu Costinela - reprezentant al Facultatii de Medicina Galati - Membru titular
- State Jana - reprezentant al Presedintelui Consiliului Judetului Galati- Membru supleant
- Pintilie Angelica - reprezentant al Directiei de Sanatate Publica a judetului Galati -Membru supleant
- Lefter Mihaela - reprezentant al Colegiului Medicilor Galati - Membru supleant
- Bujoreanu Constanta - reprezentant al Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali Galati - Membru supleant
- Tutunaru Dana - reprezentant al Facultatii de Medicina Galati - Membru supleant
- Lazarovici Calina - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati -Manager- Dobrea Alina Valentina - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati - Director fin.-contabil
- Firescu Dorel - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati - Director medical
- Domniteanu Viorica - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati - Director de ingrijiriComisia de evaluare:
- Ing. Tatu Gema? presedinte
- Ing. Vrinceanu Vasile - membru
- Ec. Grosu Alina ? membru
- Ing. Mateiciuc Valentin ? membru
- Jr. Nicolau Alina ? membru
- Ing. Andrei Monica ? membru rezerva
- Ing. Nutu Catalin ? membru rezerva
Precizare: Documentul solicitat se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.4. Certificat de participare cu oferta independenta completare formular 95. Declaratie privind calitatea de participant la procedura completare formular 7Nota:
Depunerea documentelor solicitate vor fi scanate avand mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate corespunde obiectului procedurii (se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul de atribuire, prezentarea documentului original sau copie legalizata).
2. Pentru persoanele juridice/straine: copie conform cu originalul a certificatului deinregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalNota:
Depunerea documentelor solicitate vor fi scanate avand mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Completare Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Recomandare/document constatator privind indeplinirea clauzelor contractuale.
2. Declaratie insotita de o lista cuprinzand subcontractatii (daca este cazul), precum si acordurile de subcontractare
3. Certificat sau orice alt document prin care ofertantul probeaza/confirma calificarea personalului propus pentru montare/ instalare/instruire, in conformitate cu standardele de reparatiisi folosirea echipamentelor adecvate la standardele cerute de producator
4. Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate ce atesta conformitatea produselor
1.Certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, pentru societatea ofertanta (cf. art. 193 din OUG 34/2006)
Nota: Nu se admit ofertantii in curs de certificare
2.Declaratie pe proprie raspundere de indeplinire a standardelor de protectia mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.09.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile, cf. art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati, birou Achizitii
Adresa postala: str. Brailei nr. 177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Tel. +40 236317232, Email: [email protected], Fax: +40 236317232, Adresa internet (URL): www.spitalulurgentagalati.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2012 14:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer