Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dotarea birourilor locale de probatiune


Anunt de participare numarul 54353/03.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: BLV MIRCEA VODA, NR. 44, INTRAREA B, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.+ 40 21326 55 55 int 530, In atentia: Corina Barcau, Email: [email protected], Fax: + 40 21 326 87 09/ + 40 21 326 87 30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dotarea birourilor locale de probatiune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania, locatiile celor 41 de birouri locale de probatiune mentionate in Anexa I C a documentatiei de atribuire.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop achizitionarea de echipamente de mobilier (birouri, scaune, dulapuri), echipamente de tehnica de calcul (computere, multifunctionale) si de comunicatii (telefon-fax), precum si de autoturisme pentru cele 41 de birouri locale de probatiune de pe teritoriul Romaniei (cate un birou de probatiune in fiecare judet).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36133311-5 - Birouri (Rev.1)
30120000-6-Fotocopiatoare si echipament de tiparire (Rev.1)
30231300-0-Computere de birou (Rev.1)
34110000-1-Autoturisme (Rev.1)
36111420-2-Scaune de birou (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 Echipament IT si de birou, conform Caietul de sarcini;
Lot 2 Mobilier, conform Caietul de sarcini;
Lot 3 Autoturisme, conform Caietul de sarcini;
Valoarea estimata fara TVA: 540, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara in valoare de: Lot 1:2.000 euroLot 2:1.000 euroLot 3:7.500 euroGarantie de buna executie , 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile PHARE 2006 conform Acordului de Finantare PHARE 2006-RO 2006/018-147.01.04.05.02Platile se vor face in conformitate cu art. 7 din contract
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din
OUG nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului.Declaratie privind eligibilitatea;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului
sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele
autorizate/administratori;Adresa de la Instanta Competenta / Curtea Districtuala / Agentie Guvernamentale
unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca
operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii
administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata
obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent;
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;
Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si
CAS;Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul
Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza
declaratia referitoare la art.180 si art.181, respectiv Declaratie privind eligibilitatea;
Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005/2006/2007).
b)Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)pe ultimii trei ani (2005/2006/2007) sa fie mai mare de:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)sa fie pozitiva.b)100.000 Euro pentu lotul 1, 50.000 Euro pentru lotul 2, 350.000 Euro pentru lotul 3.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul va avea finalizate:
2. Resurse umane si structura managementului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani (calculati de la data depunerii ofertelor) 1 contract in domeniul furnizarii de echipament IT si/sau de birou; participarea ofertantului la contract a fost de minimum32 000 Euro (Lotul 1);Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani (calculati de la data depunerii ofertelor) cel mult 3 contracte in domeniul furnizarii de mobilier; participarea ofertantului in mod cumulativ a fost de minimum 26 000 Euro (Lotul 2);Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani (calculati de la data depunerii ofertelor) 1 contract in domeniul furnizarii de autoturisme; participarea ofertantului la contract a fost de minimum 113 000 Euro (Lotul 3).2.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va demonstra accesul la minim 7 specialisti (personal tehnic de specialitate) in domeniul proiectului Lotul 1;Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va demonstra accesul la minim 5 specialisti (personal tehnic de specialitate) in domeniul proiectului Lotul 2;Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va demonstra accesul la minim 5 specialisti (personal tehnic de specialitate) in domeniul proiectului Lotul 3.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2008 12:00
Locul: Oficiul de Plati si Contractare Phare - Blv Mircea Voda, nr. 44, Intrarea b, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Sectorial pentru justitie PHARE 2006/018-147.01.04 Sprijin pentru imbunatatirea independentei, profesionalismului si managementului sistemului judiciar din Romania
VI.3) Alte informatii
Modul de aplicare a cerintelor mentionate la punctul III.2) CONDITII DE PARTICIPARE, se explica detaliat in documentatia de atribuire. Ofertantul va lua in considerare in prezentarea ofertei, descrierea detaliata a acestor cerinte, asa cum sunt prevazute in documentatia de atribuire Fisa de date a achizitiei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Ministerul Economiei si Finantelor OPCP
Adresa postala: B-ul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030664, Romania, Tel.+4021 326 55 55 int. 181, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 09
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 280 alin. 5 si art. 272 alin. 2 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor OPCP Departamentul Juridic
Adresa postala: B-ul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030664, Romania, Tel.+4021 326 55 55 int. 614, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 09
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2008 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer