Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dotarea cu echipamente de specialitate a ambulatoriului integrat al Spitalului Municipal Lupeni


Anunt de participare numarul 139219/28.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Lupeni
Adresa postala: Revolutiei nr. 2, Localitatea: Lupeni, Cod postal: 335600, Romania, Punct(e) de contact: Cristofor Alin Condoiu, Tel. +40 254560504, Email: [email protected], Fax: +40 254560515, Adresa internet (URL): www.lupeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dotarea cu echipamente de specialitate a ambulatoriului integrat al Spitalului Municipal Lupeni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Lupeni, Spitalul Municipal Lupeni
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general al proiectului/achizitiei consta in imbunatatirea calitatii infrastructurii de asistenta medicala din orasulLupeni si judetul Hunedoara pentru asigurarea unui acces egal al cetatenilor la serviciile de sanatate prin echiparea ambulatoriului integrat al Spitalului Municipal Lupeni
Contractul de finantare nr. 3189/2012, a fost semnat intreUnitatea Administrativ Teritoriala Municipiul Lupeni si MDRT,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
50421000-2-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
furnizare, instalare, intretinere aparatura medicala de specialitate pentru ambulatoriu integrat conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 6, 498, 725RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui pentru suma de 129. 974, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Modalitati de constituire: - prin virament bancar in contul RO57TREZ3685006006XXX002503 deschis la Trezoreria Petrosani- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau bancara (cf art.86 din Hot. 925/2006)Instrumentul de garantare trebuie: - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa prevada modul de executare a platii garantiei;
- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata;
- sa contina in mod explicit prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care autoritatea contractanta solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertelor, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a cunatumului garantiei de participare. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM. Cuantumul garantiei de buna executie este de 7 % din valoarea contractului de achizitie publica, exclusiv TVA.Modul de constituire a Garantiei de buna executie: in conformitate cu art.90 din HG nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilitarea/modernizarea echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nota:
Documentele emise de autoritatile competente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Nota: Fiecare document emis de ofertant va fi semnat si stampilat de reprezentantul legal al acestuia. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorSe solicita ofertantului/candidatului neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare:
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul nr. 1- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Formularului nr. 2
Se solicita tertului sustinator, neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art 181 lit a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 279/2011 - Formularul 1 si Formularul 2 .1.Cazier judiciar pentru operatorii persoane juridice/operatorii persoane fizice valabil la data deschiderii ofertelor.
Cazier fiscal pentru operatorii persoane juridice/ operatorii persoane fizice valabil la data deschiderii ofertelor.Certificat de atestare fiscala stat eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de taxe si impozite locale eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social catre din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006- Formularul nr. 3. Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 691din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante:
Cornel Resmerita, Cornel Lungan, Gheorghe Mogos, Alin Condoiu, Nicoleta Pupazan, Ioan Marian Pupaza, Camelia Szocs, Veta Stafie, Andrei Ostrowski, Mirela TudosieCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul nr. 4 Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii. Se solicita ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica.
Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Nota:
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Fisa de informatii generale pentru ultimii 3 ani - Formular 5.Se solicita ca media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 12 997 450 lei fara TVA.
b) Lichiditate generala = Active circulante / Datorii curente X 100, pentru anul 2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Experienta similaraPrincipalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - Formularul 6
In vederea demonstrarii experientei similare, se solicita, cerinta minima, prezentarea a maxim doua contracte de furnizare produse similare in valoare cumulata egala sau mai mare cu 6 000 000 lei fara TVA.Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro=4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro=4, 2099 lei; Anul 2011:1 euro=4, 2379 lei.Formularul 6. Livrarile de produse care atesta experienta similara se confirma prin prezentarea a maxim doua certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
2) PersonalOfertantii vor face dovada expertizei/ autorizarii, de a asigura servicii de intretinere si reparatii (Autorizatie emisa de producatorul aparatelor sau dovada instruirii de catre un organism abilitat de lege a persoanei/persoanelor de care ofertantul dispune pentru indeplinirea contractului).
3) Altele: Avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii, inclusiv Anexele la acesta in care sunt mentionati producatorii/furnizorii ale caror produse vor fi ofertate in oferta tehnica, conform art 3 alin 2 ? art.4 din Legea nr. 176/2000 si art 1 din normele metodologice aprobate din OMS nr. 1636/2004Certificat de inregistrare dispozitive medicale emis de Ministerul Sanatatii pentru dispozitivele fabricate de producatori romani sau marcaj CE(CE Mark), declaratie de conformitate.Aviz de functionare pentru activitatea de service, emis de Ministerul Sanatatii sau sa detina contract de service cu o firma ce indeplineste conditiile stabilite in caietul de sarcini.
Lista cuprinzand partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze ? Formular 10In cazul castigatorului se solicita prezentarea acordului de subcontractare pana la semnarea contractului.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economico-financiara si capacitatea tehnico-profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Acordul de asociere va consemna partea/partile din contract pe care urmeaza a fi indeplinite de fiecare semnatar si liderul asocierii care ii reprezinta si pe ceilalti asociati in raporturile cu autoritatea contractanta. Liderul va reprezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare. In cazul ofertei comune, fiecare asociat trebuie sa indeplineasca in mod individual conditiile de la punctele III.2.1.a), III.2.1.b) III.2.2.b) si III.2.3.b). In mod cumulativ pot fi indeplinite conditiile III.2.2 a) si III.2.3.a) -1, 2 si 3
Informatii privind sistemul de management al calitatii ISO 9001 :2008 - Certificat ISO 9001 sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreazaconformitatea cu standardele relevante de calitate.
In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, se vor accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene
In cazul unei asocieri, fiecare asociat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2012 10:00
Locul: sediul Autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
repreyentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 ? Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma aplicarii criteriului de atribuire ?pretul cel mai scazut? , exista doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, in vederea departajarii ofertelor se va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret, trimiterea unei noi oferte financiare in plic inchis. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Fisele tehnice aferente fiecarui echipament in parte se obtin de la Autoritatea contractanta in format electronic, in baza unei solicitari scrise.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI LUPENI - OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR. REVOLUTIEI NR. 2, Localitatea: LUPENI, Cod postal: 335600, Romania, Tel. +40 254560504, Fax: +40 254560515
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.09.2012 21:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer