Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DOTAREA CU MOBILIER A PAVILIONULUI "B" DIN CAZARMA 3417 CONSTANTA


Anunt de participare numarul 130103/08.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02542 FOCSANI
Adresa postala:  Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620144, Romania, Punct(e) de contact:  RADEANU ADRIAN, Tel. 0237/213155, Email:  [email protected], Fax:  0237/213155, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DOTAREA CU MOBILIER A PAVILIONULUI "B" DIN CAZARMA 3417 CONSTANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: cazarma 3417 Constanta, judetul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform caietului de sarcini si anexelor 1, 2, 3 si 4. Se accepta depunerea de oferte separate pentru loturile I, II, III si IV.
Lotul I - COD CPV 39111100-4 Scaune pivotante, COD CPV 39112000-0 - Scaune;
Lotul II - COD CPV 39121100-7 Birouri, COD CPV 39122200-5 Biblioteci, COD CPV 39121200-8 Mese;
Lotul III - COD CPV 39143121-0 Sifoniere;
Lotul IV - COD CPV 39132100-7 Dulapuri de arhivare, COD CPV 42968000-9 Distribuitoare, COD CPV 39292100-6 Table.
Bunurile cuprinse in fiecare lot se liciteaza toate, obligatoriu, neacceptandu-se doar o parte dintre ele.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39111100-4 - Scaune pivotante (Rev.2)
39121100-7-Birouri (Rev.2)
39121200-8-Mese (Rev.2)
39132100-7-Dulapuri de arhivare (Rev.2)
39143121-0-Sifoniere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini si anexelor 1, 2, 3 si 4. Se accepta depunerea de oferte separate pentru loturile I, II, III si IV.
Lotul I - COD CPV 39111100-4 Scaune pivotante, COD CPV 39112000-0 - Scaune;
Lotul II - COD CPV 39121100-7 Birouri, COD CPV 39122200-5 Biblioteci, COD CPV 39121200-8 Mese;
Lotul III - COD CPV 39143121-0 Sifoniere;
Lotul IV - COD CPV 39132100-7 Dulapuri de arhivare, COD CPV 42968000-9 Distribuitoare, COD CPV 39292100-6 Table.
Bunurile cuprinse in fiecare lot se liciteaza toate, obligatoriu, neacceptandu-se doar o parte dintre ele.
Valoarea estimata fara TVA: 88, 652.69RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.10.2011 pana la 30.11.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part. LOT I - 369 LEI, LOT II - 757 LEI, LOT III - 342 LEI, LOT IV - 302 LEI. Gar de buna executie 7% din valoarea totala a contractului fara TVA, conform art. 89/ HGR 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat alocat MApN si plata conform contract
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Vor fi exclusi ofertantii care se afla in situatiile prevazute in art. 180, 181 si 69(1) din OUG nr. 34/2006.2.Certificat constatator din care sa reiasa ca are in obiectul de activitate, astfel:
LOTUL I - confectionarea si/sau comercializarea de mobilier;
LOTUL II - confectionarea si/sau comercializarea de mobilier;
LOTUL III - confectionarea si/sau comercializare de mobilier;
LOTUL IV - comert cu ridicata al bunurilor de consum.3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat consolidat.4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul local.5.Declaratie privind respectarea regulilor concurentei din care sa reiasa ca ofertantii participa la licitatie cu oferta independenta.6.Certificat de cazier fiscal din care sa reiasa ca nu sunt inscrise fapte de natura fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri medie anuala pe anii 2008, 2009, 2010;2. Bilantul contabil pe anii 2008, 2009, 2010.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. LOTUL I - de cel putin 30.000 lei, reprezentand 7.136, 57 euro;LOTUL II - de cel putin 67.000 lei, reprezentand 15.938, 34 euro;LOTUL III - de cel putin 30.000 lei, reprezentand 7.136, 57 euro;LOTUL IV - de cel putin 25.000 lei, reprezentand 5.947, 14 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. LOTUL I - Furnizarea in ultimii 3 ani a unui contract al carui obiect a fost furnizarea sau confectionarea de mobilier;
2. LOTUL II - Furnizarea in ultimii 3 ani a unui contract al carui obiect a fost furnizarea sau confectionarea de mobilier;
3. LOTUL III - Furnizarea in ultimii 3 ani a unui contract al carui obiect a fost furnizarea sau confectionarea de mobilier;
4. LOTUL IV - Furnizarea in ultimii 3 ani a unui contract al carui obiect a fost furnizarea de obiecte similare celor care formeaza obiectul LOTULUI IV;
5. Sa dispuna de personal tehnic de specialitate;
6. Certificate sau alte documente emise de organe abilitate care sa ateste conformitatea produselor;
7. asigurarea sistemului calitatii;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. LOTUL I - care sa aiba cel putin valoarea de 14.800 lei fara TVA, reprezentand 3.520, 71 euro;2. LOTUL II - care sa aiba cel putin valoarea de 30.000 lei fara TVA, reprezentand 7.136, 57 euro;3. LOTUL III - care sa aiba cel putin valoarea de 13.700 lei fara TVA, reprezentand 3.259, 03 euro;4. LOTUL IV - care sa aiba cel putin valoarea de 12.000 lei fara TVA, reprezentand 2.854, 63 euro;5. Se accepta decizia interna.6. Din care sa reiasa ca produsele ofertate in cazul in care va fi declarat castigator vor corespunde cerintelor din Anexele la Caietul desarcini;7. pentru Lotul I, II, III - pentru confectionarea si/sau comercializarea mobilierului iar pentru Lotul IV - comercializarea bunurilor de consum;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati, reprez benef de folosinta, reprez esalonului superior, eventual OBS. CVAP VRANCEA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire va fi obtinuta prin accesarea site-ului www.e-licitatie.ro. Doc de atribuire este atasata la prezentul anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30081, Romania, Tel. 021/3104642, Email:  [email protected], Fax:  021/3104641, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNITATEA MILITARA 02542 - BIROUL JURIDIC
Adresa postala:  Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620144, Romania, Tel. 0237/213155, Email:  [email protected], Fax:  0237/213155
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2011 15:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer