Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dotarea cu mobilier a pavilionului B1 - Comandament din cazarma 338 Focsani


Anunt de participare numarul 97413/01.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02542 FOCSANI
Adresa postala: Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620144, Romania, Punct(e) de contact: IONITA FLORIN, Tel.0237/213155, Email: [email protected], Fax: 0237/213155, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dotarea cu mobilier a pavilionului B1 - Comandament din cazarma 338 Focsani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M. 01270 Focsani, jud Vrancea
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dotarea cu mobilier a pavilionului B1 - Comandament din cazarma 338 Focsani, descris in Anexa 1 mobilier, pentru urmatoarele coduri: COD CPV 39100000-3 Mobilier, COD CPV 39113000-7 Diverse scaune, COD CPV 39113100-8 Fotolii, COD CPV 39515400-9 Jaluzele, CPD CPV 39516120-9 Perne, COD CPV 39512500-9 Fete perna, COD CPV 42968300-2 Sisteme de derulare a hartiei igienice, COD CPV 39831700-3 Distribuitoare automate de sapun, COD CPV 39511200-9- Pleduri, COD CPV 39512000-4 Lenjerie de pat, COD CPV 32324100-1 Televizoare color, COD CPV 39711110-3 Frigider cu congelator, COD CPV 39721100-3 Aparate de uz casnic pentru gatit, COD CPV 30237260-9 Suporturi de montare pe perete pentru monitoare, COD CPV 39712300-9 Uscatoare de maini, COD CPV 39224310-4 Perii de toaleta, COD CPV 39713430-6 - Aspiratoare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
32324100-1-Televizoare color (Rev.2)
39512000-4-Lenjerie de pat (Rev.2)
39515400-9-Jaluzele (Rev.2)
39712300-9-Uscatoare de maini (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
OFERTA SE VA PREZENTA PE CELE 5 LOTURI (I-V), FIECARE OPERATOR ECONOMIC OFERTIND ACELE LOTURI CARE SUNT SPECIFICE ACTIVITATII SALE:
LOTUL I. COD CPV 39100000-3 Mobilier, COD CPV 39113000-7 Diverse scaune, COD CPV 39113100-8 Fotolii;
LOTUL II.COD CPV 32324100-1 Televizoare color, COD CPV 30237260-9 Suporturi de montare pe perete pentru monitoare, COD CPV 39711110-3 Frigider cu congelator, COD CPV 39721100-3 Aparate de uz casnic pentru gatit, COD CPV 39713430-6 Aspiratoare
LOTUL III.COD CPV 39515400-9 Jaluzele;
LOTUL IV.COD CPV 39516120-9 Perne, COD CPV 39512500-9 Fete perna, COD CPV 39511200-9- Pleduri, COD CPV 39512000-4 Lenjerie de pat;
LOTUL V.COD CPV 42968300-2 Sisteme de derulare a hartiei igienice, COD CPV 39831700-3 Distribuitoare automate de sapun, , COD CPV 39712300-9 Uscatoare de maini , COD CPV 39224310-4 Perii de toaleta
Bunurile cuprinse in fiecare LOT se liciteazatoate, obligatoriu, neacceptandu-se doar o parte dintre ele.
Valoarea estimata fara TVA: 437, 053.43RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 09.06.2010 pana la 08.09.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
lot I suma de 3.800 lei;lot II suma de 240 lei;lot III suma de 330 lei;lot IV suma de 12 lei;lot V suma de 58 lei. Gar.de buna exec.7% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat alocat MApN
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi exclusi ofertantii care se afla in situatiile prev la art. 180 si 181 din OUG 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala 2006, 2007, 2008
1. Pt. lotul I;
2. Pt. lotul II;
3. Pt. lotul III;
4. Pt. lotul IV;
5. Pt. lotul V;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Pt. lotul I - Cel putin 550.000 lei, 135.194, 92 euro;2. Pt. lotul II - Cel putin 40.000 lei, 9.832, 35 euro;3. Pt. lotul III - Cel putin 55.000 lei, 13.519, 49 euro;4. Pt. lotul IV - Cel putin 1.000 lei, 245, 80 euro;5. Pt. lotul V - Cel putin 10.000 lei, 2.458, 08 euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In functie de lotul pentru care oferteaza:
1.Pt. lotul I - Final.in ultimii 3 ani a unui contract;
2. Pt. lotul II - Final.in ultimii 3 ani a unui contract;
3. Pt. lotul III - Final.in ultimii 3 ani a unui contract;4. Pt. lotul IV - Final.in ultimii 3 ani a unui contract;
5. Pt. lotul V - Final.in ultimii 3 ani a unui contract;
Indiferent de lotul pentru care oferteaza se solicita:
6. Personal tehnic: RTE si CQ7. Asigurarea sistemului calitatii8. Certificarea sistemului de mediu9. Certificarea sistemului sanatatii si securitatii ocupationale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In functie de lotul pentru care oferteaza: 1. Pt. lotul I - De cel putin 130.000 lei, 31.956 euro;2. Pt. lotul II - De cel putin 9.000 lei, 2.212 euro;3. Pt. lotul III - De cel putin 10.000 lei, 2.458 euro;4. Pt. lotul IV - De cel putin 470 lei, 115 euro;5. Pt. lotul V - De cel putin 2.200 lei, 541 euro;Indiferent de lotul pentru care oferteaza se solicita: 7. Se accepta probe/dovezi care confirma asigurarea unui nivel coresp. al sist calitatii8. Se accepta probe/dovezi care confirma asigurarea unui nivel coresp. al protectiei mediului;9. Se accepta probe/dovezi care confirma asigurarea unui nivel coresp. al sistemului sanatatii si securitatii ocupationale
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Dotarea cu mobilier a pavilionului B1 - Comandament din cazarma 338 Focsani
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.05.2010 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2010 18:00
Locul: Site-ul www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii com de evaluare, Expertii cooptati, reprez. benef. de folosinta, eventual obs. din partea CVAP Vrancea
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Obtinerea documentatiei de atribuire se face accesand site-ul www.e-licitatie.ro.Se solicita prezentarea de mostre pentru materialele folosite : mostre de blat din fiecare categorie, mostra de balama, paletar de culori, maner pentru usa, cadru metalic, mostra de plinta si mostra de sertar, asa cum este prevazut si in caietul de sarcini.Garantia de participare se transmite atat in SEAP- copie scanata cat si la autoritatea contractanta in original pana la data limita de depunere a ofertelor 05.05.2010la ORA GENERATA DE SEAP.Avand in vedere ca ofertele se vor depune in format electronic pe SEAP , precizamca mostrele solicitate se vor depunela sediul autoritatii contractante: U.M. 02542 Focsani, Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, cod postal 620144, pana la data limita de depunere a ofertelor de05.05.2010 ora generata de SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL GALATI - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Strada Brailei, nr 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236.460.227, Email: [email protected], Fax: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr 6, sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 02542 FOCSANI - BIROUL JURIDIC
Adresa postala: B-dul Bucuresti nr 1-3, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620144, Romania, Tel.0237.21.31.55, Email: [email protected], Fax: 0237.21.31.55
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2010 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer