Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DOTAREA CU UTILAJE A SERVICIULUI PUBLIC PENTRU DEZAPEZIRE,INTRETINERE SPATII VERZI COMUNA BOTESTI,JUDETUL VASLUI


Anunt de participare numarul 114254/20.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BOTESTI (CONSILIULLOCALBOTESTI)
Adresa postala:  LOC. BOTESTI, JUDETUL VASLUI, Localitatea:  Botesti, Cod postal:  737105, Romania, Punct(e) de contact:  UAT Comuna Botesti, Tel. 0235/484216, In atentia:  Adrian PANTEA, Email:  [email protected], Fax:  0235/484216, Adresa internet (URL):  http: //www.primariabotesti.ro/- localitatea Botesti, comuna Botesti, judetul Vaslui, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DOTAREA CU UTILAJE A SERVICIULUI PUBLIC PENTRU DEZAPEZIRE, INTRETINERE SPATII VERZI COMUNA BOTESTI, JUDETUL VASLUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul UAT Comuna Botesti, Judetul Vaslui
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Produsele sunt: un buldoexcavator dotat cu atasamente de lucru, un tractor si una autovidanja tractabila.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
16710000-5-Tractoare agricole cu insotitor uman (Rev.2)
34223340-1-Remorci-cisterna (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
un buldoexcavator dotat cu atasamente de lucru, un tractor si una autovidanja tractabila.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 294, 465RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare va fi de 13.000 lei valabila 90 de zile.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri FEADR prin programul PNDR Romania Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea se va legaliza la data semnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea la art.181
Declaratie privind calitatea de participant
Declaratie privind neincadrarea la art 69(1)
Certificat de participare cu oferta indepandenta
Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat si catre bugetul local.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabilla 31.12.2008, 31.12.2009, 30.06.2010.
Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani sa fie de minim 2.588.930 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani cu val. de cel putin 1294000 lei.
Certificat de conformitate produs.
Autorizare pentru comercializare.
Cartea tehnica a utilajelor.
Informatii privind subcontractantii
Informatii privind asociatii
ISO9001, ISO14001, SA8000/2008 sau echivalent
Recomandari de la beneficiari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de furnizare al produselor
24%
Descriere: cea mai mic termen de furnizare-Tf=24 puncte
3.
Timp de raspuns la solicitarea de service
15%
Descriere: Cel mai mic termen de raspuns Rss=15 puncte
4.
Garantia produselor
10%
Descriere: Cel mai mare termen de garantie Gp=10 puncte
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.03.2011 11:00
Locul: Sediul UAT Comuna Botesti, Judet Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane juridice/fizice imputernicite de ofertanti precum si alte persoane juridice/fizice ce indeplinesc calitatea de invitati sau observatori din partea APDRP, Ministerul de Finante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National de Dezvoltare Rurala Romania; Masura 322 Renovarea si Dezvoltarea Satelor- Fonduri FEADR.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 / 310 4641, Email:  [email protected], Fax:  021 / 310 4642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Botesti
Adresa postala:  Localitatea Botesti, comuna Botesti, judetul Vaslui, Localitatea:  Botesti, Cod postal:  737105, Romania, Tel. 0235/484216, Email:  [email protected], Fax:  0235/484216, Adresa internet (URL):  http: //www.primariabotesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.01.2011 18:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer