Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dotarea cu utilaje de intretinere drumuri comunale


Anunt de participare numarul 126794/26.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MIHAILENI (PRIMARIA MIHAILENI)
Adresa postala:  Str. Principala, Localitatea:  Mihaileni, Cod postal:  557155, Romania, Punct(e) de contact:  Ioan Schiau, Tel. 0269/254522, Email:  [email protected], Fax:  0269/254522, Adresa internet (URL):  www.primariamihaileni.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dotarea cu utilaje de intretinere drumuri comunale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Mihaileni, nr.165, Jud Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de utilaje pentru intretinerea drumurilor comunale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43313100-1 - Pluguri pentru zapada (Rev.2)
34921100-0-Masini de maturat strazile (Rev.2)
43250000-0-Incarcatoare cu bena frontala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT NR. 1 - Freza curatat zapada, imprastiat sare si nisip = 1buc
LOT NR. 2 - Masina curatat drumuri stradale = 1 buc
LOT NR. 3 - Incarcator frontal cu cupa = 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 732, 413RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Nr. lotValoare garantie de participareLOT NR. 1=8000 lei, LOT NR. 2=1500 lei, LOT NR. 3=4000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata contractelor se face conform Masura 322 "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale"
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea-Prezentarea declaratiei de eligibilitate conform formularului nr.1 din sectiunea formulare./Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 12.In caz de participare cu oferta independenta se va prezenta CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul 13/Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006-prezentarea declaratiei-certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor catre bugetul de stat;certificat de plata a taxelor si impozitelor locale;recomandare din partea altor beneficiari poate fi si din mediul privat, certificat unic de inregistrare, certificat constatator emis de oficiul registrului comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima de calificare, ca cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani, 2008, 2009, 2010 sa fie mai mare sau sa se incadreze inurmatoarele valori: Nr. lotValoare cifra de afaceriLOT NR. 1700.000 leiLOT NR. 2150.000 leiLOT NR. 3350.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Liste cu principalele produse furnizate in ultimii 3 ani, 2008, 2009, 2010Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant pentru derularea contractului
Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic (proprii sau puse la dispozitie de alti operatori economici), pentru indeplinirea contractului de furnizare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cerinta minima de calificare ? prezentarea formularului nr.4, din care sa rezulte ca ofertantul a furnizat produse care fac obiectul procedurii sau similare, in valoare cumulata pentru fiecare lot astfel: Nr. lotValoare contracte-lei-LOT NR. 1450.000 leiLOT NR. 280.000 leiLOT NR. 3200.000 lei.2.Cerinta minima de calificare ? prezentarea formularului nr.5 completat conform cerintelor, cu mentionarea nominala a personalului implicat in derularea contractului .3.Cerinta minima de calificare ? prezentarea formularului nr.6 completat conform cerintelor, in care furnizorul va preciza echipamentul tehnic ? mijloace de transport necesare derularii contractului .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2011 12:00
Locul: Comuna Mihaileni, nr.165 , jud Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofert. avand asupra lor imputernicirea , conform form. 10 din sectiunea formulare, membrii comisiei de evaluare , experti tehnici, reprezentanti ai altor autoritati ale statului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR-Masura 322 "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale"
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravopoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariat
Adresa postala:  Mihaileni nr.165, Localitatea:  Mihaileni, Cod postal:  557155, Romania, Tel. 0269/25.45.22, Fax:  : 0269/25.46.33
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.07.2011 19:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer