Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DOTAREA LABORATORULUI DE TESTARE A CALITATII PRODUSELOR DE MORARIT LA SC MARVAS SRL


Anunt de participare numarul 32000/12.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MARVAS S.R.L.
Adresa postala: COM. LIVEZI SAT TINA JUD VALCEA, Localitatea: Livezi, Cod postal: 247315, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN NEGRI, Tel.0250/867099, Email: [email protected], Fax: 0250867099
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DOTAREA LABORATORULUI DE TESTARE A CALITATII PRODUSELOR DE MORARIT LA SC MARVAS SRL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC MARVAS SRL, SAT TINA, COMUNA LIVEZI, JUDETUL VALCEA, ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE APARATURA PENTRU DOTAREA LABORATORULUI SC MARVAS SRL
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33262000-4 - Masini si aparate de testare si masurare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Balanta tehnicaBucati 1
Balanta analiticaBucati 1
Umidometru portabil Bucati 1
Sonda cilindrica manuala compartimentata pentru prelevare probe in vrac Bucati 1
Glutometru pentru grau-( sistem complex pentru pregatirea probei si determinarea glutenului) Bucati 1
Termohigrometre Bucati 2
EtuvaBucati 1
Cuptor de calcinareBucati 1
Baie de apaBucati 1
Aparat pentru determinarea activitatii alfa-amilazei-falling number Bucati 1
Aparat pentru determinarea indicelui de deformare a glutenului Bucati 1
Aparat-analizor rapid pentru determinarea glutenului, umiditatii, test ZelenyBucati 1
Aparat pentru determinat granulozitate faina Bucati 1
Exicator+capac+placa Bucati 1
Aparat pentru determinarea gradului de alb la faina Bucati 1
Valoarea estimata fara TVA: 55, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in valoare de: 3.000 RON pentru intreg lotul de produse
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-75 % Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, -25 % surse proprii S.C. MARVAS SRL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/ SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii: 1. Declaratie privind eligibilitatea (Formularul 12A);
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006 (Formularul 12 B);3. Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul 12 C)
4. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii trei ani in original sau in copii legalizate.- Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al firmei in copie;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat valabil la data deschiderii ofertelor in original sau in copie legalizata;
2. Certificat de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local valabil la data deschiderii ofertelor in original sau in copie legalizata;
3. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca in registrul comertului la data emiterii certificatului, ofertantul nu are inscrise mentiuni conform art. 21/Legea 26/1990 referitoare la hotararea de condamnare a comerciantului pentru fapte penale, punerea sub stare de interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de faliment, si nu exista comunicari ale organelor de drept referitoare la amenzi, abuz de incredere, fals, concurenta neloiala sau alte abateri, valabil la data deschiderii ofertelor in original sau in copie legalizata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani in original impreuna cu minim 3 recomandari din partea a 3 beneficiari pentru aceleasi produse si minim 3 contracte incheiate pentru produsele ofertate (cu anexarea unei copii a acestor contracte). Se iau in consideratie numai contractele in care ofertantul este titular de contract.2. Autorizatie / delegatie din partea producatorului privind dreptul de distributie a produselor acestuia pe teritoriul Romaniei precum si pentru parti componente si consumabile in copie3. Certificate de competenta profesionala, emise de producatorul echipamentelorprin care se atesta capacitatea persoanei desemnate de ofertant sa efectueze instalarea, instruirea personalului si service in original sau copie legalizata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere:
2.
Caracteristici tehnice si functionale
40%
Descriere:
3.
Termen de livrare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Ridicarea caietelor de sarcini se va face de la SC MARVAS SRL de catre unreprezentant al solicitantului, pe baza de imputernicire-PLATA NUMERAR
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2007 09:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2007 10:00
Locul: SC MARVAS SRL, SAT TINA, COMUNA LIVEZI, JUDETUL VALCEA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OFERTANT
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): -75 % Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, prin Programul de crestere a competitivitatii produselor agro-alimentare in conformitatea cu OUG 120/2002 si HG 1557/2002.-25 % surse proprii S.C. MARVAS SRL
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BD. DINICU GOLESCU, NR. 38, SECDTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT ACHIZITII
Adresa postala: SC MARVAS SRL, SAT TINA, COMUNA LIVEZI, JUDETUL VALCEA, Localitatea: LIVEZI, Cod postal: 247315, Romania, Tel.0250867099, Email: [email protected], Fax: 0250867099
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2007 22:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer