Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dotarea si modernizarea laboratorului de testare SC VAE APCAROM SA Buzau


Anunt de participare numarul 33615/24.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
VAE APCAROM S.A. BUZAU
Adresa postala: Buzau, Sos.Brailei, nr.2, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120118, Romania, Punct(e) de contact: Iulian Virgolici, Tel.0238/721627, In atentia: Iulian Virgolici, Email: [email protected], Fax: 0238/721675, Adresa internet (URL): www.voestalpine.com/vaeapcarom
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
Altele: Constructia si repararea materialului rulant
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dotarea si modernizarea laboratorului de testare SC VAE APCAROM SABuzau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul SC VAE APCAROM SA Buzau, str. Brailei, nr. 2, jud. Buzau, cod 120118
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de aparatura pentru modernizarea laboratorului de testare din cadrul firmei:
- Modernizarea masinii universale de incercat la tractiune / compresiune tip EU 40
- Modernizarea masinii de incercat cu pulsator ZD 200 / 400
- Masina de slefuit si lustruit probe metalografice- Durimetru Vickers pentru determinarea duritatilor in mod progresiv
- Suport pentru determinarea duritatilor in mod progresiv
- Proiector pentru verificarea profilelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33262000-4 - Masini si aparate de testare si masurare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1:
Modernizarea masinii universale de incercat la tractiune / compresiune tip EU 40 (1 buc);
Masina de slefuit si lustruit probe metalografice (1 buc);
LOT 2:
Modernizarea masinii de incercat cu pulsator ZD 200 / 400 (1 buc);
Durimetru Vickers pentru determinarea duritatilor in mod progresiv (1 buc)
Suport pentru determinarea duritatilor in mod progresiv (1 buc)
Proiector pentru verificarea profilelor (1 buc)
Valoarea estimata fara TVA: 270, 872RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu este cazul
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat deMinisterul Economiei si Finantelor in proportie de 65 %.Conditii si modalitate de plata: 50% in avanssi 50% la receptia produselor si serviciilor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Situatia personala a candidatului / ofertantului: Prezentarea formularului Declaratie privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (Cerinta obligatorie:
- Prezentarea formularului Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OG 34/2006
-Prezentarea urmatoarelor certificate:
a) Certificatului de atestare fiscala emis de Administratia Finantelor Publice (original sau copie legalizata);
b) Certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale emis de Directia Impozite, Taxe si alte Venituri Locale, din cadrul Primariei (original sau copie legalizata).
2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
2.1 Persoane juridice/fizice romane (Cerinta obligatorie:
Prezentarea urmatoarelor documente:
a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata);b) Copie dupa certificatul de inregistrare (semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul);
c) Copie dupa actul constitutiv, cu modificarile ulterioare daca este cazul, contractul de societate sau statutul (semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul).
2.2 Persoane juridice /fizice straine (Cerinta obligatorie:
Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara:
Prezentarea urmatoarelor documente:
a)Bilantul contabil la data de 30.06.2007.b)Formularul Informatii generale anexat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica:
Cerinta obligatorie:
a) Experienta similara
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
-
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.03.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2007 14:00
Locul: Buzau, str. Brailei, nr. 2, jud. Buzau, cod 120118
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei, nr. 107-111, sector 4, , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 041304 , Romania , Tel.021/3323337, Fax: 021/3321240 , Adresa internet (URL): www.cabuc.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021/3323337, Email: [email protected], Fax: 021/3321240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos nr. 6 sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/310461, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform codului de procedura civila.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC VAE APCAROM SA OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: Buzau, str. Brailei, nr. 2, jud. Buzau, cod 120118, tel. 0238 721 627, fax0238 721 675 , e-mail [email protected] , Romania., Localitatea: Buzau, Cod postal: 120118, Romania, Tel.0238 721 627, Email: [email protected], Fax: 0238 721 675
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2007 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer