Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dotarea si/sau modernizarea laboratoarelor de testare si etalonare existente, precum si acreditarea acestora, dupa caz. Organizarea si amenajarea in incinta operatorilor economici in spatii existente de expozitii si/sau standuri de prezentare a produselor


Anunt de participare numarul 33651/24.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDRAULICA UZINA MECANICA PLOPENI SA
Adresa postala: STR. REPUBLICII, NR.1, Localitatea: Plopeni, Cod postal: 105900, Romania, Punct(e) de contact: PETRU BREAZ, Tel.0244221350, In atentia: DIR. TEHNIC - ING. PETRU BREAZ, Email: [email protected], Fax: 0244221350, Adresa internet (URL): www.hidraulica-ph.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
Altele: Fabricarea de pompe si compresoare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dotarea si/sau modernizarea laboratoarelor de testare si etalonare existente, precum si acreditarea acestora, dupa caz. Organizarea si amenajarea in incinta operatorilor economici in spatii existente de expozitii si/sau standuri de prezentare a produselor industriale.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul S.C.HIDRAULICA UZINA MECANICA PLOPENI S.A., Plopeni, str. Republicii, nr. 1, jud. Prahova, cod 105900.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dotarea si modernizarea laboratorului de testare precum organizarea si amenajarea in incinta operatorilor economici in spatii existente de expozitii si/sau standuri de prezentare a produselor industriale.
Modernizare si achizitionare de utilaje , conform caietului de sarcini.
LOT 1.(dotare laboratoar de testare si etalonare existente)
-aparat pentru masurarea dimensionala in 3D 1 buc.
-aparat pentru masurarea cuplului in vederea reglarii cheilor dinamometrice 1 buc.-calculator -1 buc., imprimanta - 1 buc, accesorii pentru transmiterea si prelucrarea datelorLOT 2. (organizarea si amenajarea in incinta operatorilor economoci in spatii existente de expozitii si/sau standuri de prezentare a produselor industriale)
-laptop- 1 buc.
-camera video 1 buc.
-camera foto 1 buc.
-proiector 1 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33262000-4 - Masini si aparate de testare si masurare (Rev.1)
30000000-9-Echipament informatic si accesorii de birou (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1.(dotare laboratoar de testare si etalonare existente)
-aparat pentru masurarea dimensionala in 3D 1 buc.
-aparat pentru masurarea cuplului in vederea reglarii cheilor dinamometrice 1 buc.-calculator -1 buc., imprimanta - 1 buc, accesorii pentru transmiterea si prelucrarea datelorLOT 2. (organizarea si amenajarea in incinta operatorilor economoci in spatii existente de expozitii si/sau standuri de prezentare a produselor industriale)
-laptop- 1 buc.
-camera video 1 buc.
-camera foto 1 buc.
-proiector 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 148, 921RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie, in valoare de 10%din valoarea contractului ce va fi incheiat.Constituire: - scrisoare de garantie bancara;
- plata in numerar la casieria unitatii;
- fila CEC.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat in proportie de 65% de catre Ministerul Economiei si Finantelor ;Conditii si modalitate de plata: 30% in avanssi 70% la receptia produselor si serviciilor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii ofertei comune.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Situatia personala a candidatului / ofertantului:
Declaratie privind eligibilitatea (Cerinta obligatorie:
Prezentarea formularului Declaratie privind eligibilitatea);
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (Cerinta obligatorie:
- Prezentarea formularului Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta- Prezentarea urmatoarelor certificate:
a) Certificatului de atestare fiscala emis de Administratia Finantelor Publice (original sau copie legalizata);
b) Certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale emis de Directia Impozite, Taxe si alte Venituri Locale, din cadrul Primariei (original sau copie legalizata).2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare):
2.1 Persoane juridice/fizice romane:
Cerinta obligatorie:
Prezentarea urmatoarelor documente:
a)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata);b) Copie dupa certificatul de inregistrare (semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul);
c) Copie dupa actul constitutiv, cu modificarile ulterioare daca este cazul, contractul de societate sau statutul (semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul).
2.2 Persoane juridice /fizice straine:
Cerinta obligatorie:
Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara:
Cerinta obligatorie:
Prezentarea urmatoarelor documente:
a) Bilantul contabil la data de 30.06.2007.b) Formularul Informatii generale anexat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica:
Cerinta obligatorie:
a) Experienta similara.
b) standarde de asigurare a calitatii (copie certificat ISO 9001/2000).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1282/2433/231339
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2007 12:00
Locul: Plopeni, str. Republicii, nr. 1, jud. Prahova, cod 105900
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comiesiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Adresa postala: sos. Oltenitei, nr. 107-111, sector 4, , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 041304 , Romania , Tel.021/3323337, Fax: 021/3321240 , Adresa internet (URL): www.cabuc.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021/3323337, Fax: 021/3321240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos nr. 6 sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Tel.021/310461, Fax: 021/3104642, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/310461, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform codului de procedura civila.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC HIDRAULICA UM PLOPENI SA Oficiul Juridic
Adresa postala: Plopeni, str. Republicii, nr. 1, jud. Prahova, cod 105900, tel./fax0244 221 350, e-mail [email protected], Romania., Localitatea: Plopeni, Cod postal: 105900, Romania, Tel.0244221350, Email: [email protected], Fax: 0244221350
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2007 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer