Licitatie Publica - Dotari laboratoare de tehnologii si sisteme de telecomunicatii
Anunt de participare numarul 34397/30.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA MARITIMA DIN CONSTANTA
Adresa postala: str, Mircea cel Batran nr. 104, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Punct(e) de contact: Mihaita Bugu, Tel.0241/664740/105, In atentia: Elena GHITA, Email: [email protected], Fax: 0241/617260, Adresa internet (URL): str, Mircea cel Batran nr. 104, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dotarilaboratoarede tehnologii si sisteme de telecomunicatii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Maritima din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr.104
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitiaproduselor mentionate inCaietulde sarcininecesare efectuariiactivitatilor practicede catre studentii de la specializarile Tehnologii si sisteme de telecomunicatii, Sisteme electrice, Ingineria si protectia mediului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33241300-4 - Instrumente de masurare a marimilor electrice (Rev.1)
33240000-4-Instrumente de masurare a marimilor (Rev.1)
33253400-2-Analizoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I, codul CPV 33241300-4 - Instrumente de masurare a marimilor electrice: Generator de functii programabile (15 MHz)- 4 bucati
Analizor de spectru-3 bucati
Sursa tripla programabila- 2 bucati
Generator de semnal MA/MF - 1 bucata
Osciloscop (100 MHz, 2 canale)- 2 bucati
RLC metru- 2 bucati Sursa de alimentare dubla- 4 bucati
Lotul II, codul CPV 33240000-4 - Instrumente de masurare a marimilor:
Instrument pentru inspectia calitatii aerului - 2 bucati
LotulIII, codul CPV 33253400-2 - Analizoare: Instalatie experimentala pentru dezvoltarea aplicatiilor de achizitii de date cu microcontroler - 11 bucati;
Echipament portabil pentru achizitii de date ambientale - 4 bucati.
Valoarea estimata fara TVA: intre 110, 000 si 112, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 1.097 lei, respectiv 327 euro;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 2. Certificat emis de catre Oficiul Registrului Comertului 3.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.4. Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul aferent obiectului contractului;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- 201.354 lei, respectiv 60.000 euro pentru lotul I;
-71.481 lei, respectiv 21.300 euro pentru lotul II;
-56.379 lei, respectiv 16.800 euro pentru lotul III;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cuprinzand subcontractantii. 2. Experienta similara 3.Lista principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fostfurnizarea de produse similaresi care a avut o valoare egala sau mai mare de: - 67.118 lei, respectiv 20.000 euro pentru lotul I;
- 23.827 lei, respectiv 7.100 euro pentru lotul II;
- 18.793 lei, respectiv 5.600 euro pentru lotul III;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13F_ Electrice
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 80 RON
Conditii si modalitate de plata: Casierie- Universitatea Maritima din Constanta, chitanta fiscala, factura fiscala
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.10.2007 12:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2007 13:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicite de ofertant- Formular nr.12 C
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Maritima din Constanta
Adresa postala: str. Mircea cel Batran, nr.104, Compartiment juridic, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Tel.0241/664740 /130, Email: [email protected], Fax: 0241/617260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2007 11:34