Licitatie Publica - DOTARI CONTAINERE CU MOBILIER din cadrul pozitiilor de plan 2009-4-3499 Sulina si 2009-4-3501 Capu Midia
Anunt de participare numarul 108437/24.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02542 FOCSANI
Adresa postala: Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620144, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN IONITA, Tel. 0237/213155, Email: [email protected], Fax: 0237/213155, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DOTARI CONTAINERE CU MOBILIER din cadrul pozitiilor de plan 2009-4-3499 Sulinasi 2009-4-3501 Capu Midia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: cazarma 3499 Sulina, judetul Tulcea si cazarma 3501 Capu Midia, judetul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
DOTARI CONTAINERE CU MOBILIER din cadrul pozitiilor de plan 2009-4-3499 Sulina "Amenajare facilitati permanente pentru functionarea echipamentelor tehnice, in cazarma 3499 Sulina" si 2009-4-3501 Capu Midia "Amenajare facilitati permanente pentru functionarea echipamentelor tehnice, in cazarma 3501 Capu Midia"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
39113000-7-Diverse scaune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Anexei nr. 1 la caietul de sarcini privind "DOTARI CONTAINERE CU MOBILIER" din cadrul pozitiei de plan 2009-4-3499 Sulina si Anexei nr.1 la caietul de sarcini privind "DOTARI CONTAINERE CU MOBILIER" din cadrul pozitiei de plan 2009-4-3501 Capu Midia
Valoarea estimata fara TVA: 21, 525.22RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 11.11.2010 pana la 30.11.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part: LOT 1-108 lei, LOT 2-108 lei.Gar. de part. se vireaza in contul U.M. 02542 Focsani RO19TREZ6915005XXX000089 deschis la Trez. Focsani. Gar de buna executie: 7%. COD FISCAL 4297711.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat alocat M.Ap.N.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractare, asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi exclusi ofertantii care se afla in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe anii 2007, 2008 si 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
LOTUL 1 - 2009-4-3499 Sulina - 20.000 lei, respectiv 4.718 euro;Lotul 2 - 2009-4-3501 Capu Midia - 20.000 lei, respectiv 4.718 euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Final in ultimii 3 ani a unui contract;
2. Personal tehnic de specialitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. a)Lotul 1- 2009-4-3499 Sulina - cel putin valoarea de 10.000 lei fara T.V.A, respectiv 2.359 euro;1. b)Lotul 2- 2009-4-3501 Capu Midia - cel putin valoarea de 10.000 lei fara T.V.A, respectiv 2.359 euro;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2009-4-3499 Sulina si 2009-4-3501 Capu Midia
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2010 18:00
Locul: site-ul www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati, eventual obs. din partea CVAP Vrancea, reprez. esalonului superior.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Obtinerea documentatiei de atribuire se face accesand site-ul www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL GALATI - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Strada Brailei nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel. 0236/460227, Email: [email protected], Fax: 0236/460227
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIIILOR
Adresa postala: Strada STRAVOPOLEOS nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNITATEA MILITARA 02542 FOCSANI / BIROUL JURIDIC
Adresa postala: Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620144, Romania, Tel. 0237/213155, Email: [email protected], Fax: 0237/213155
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2010 13:29