Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dotari cu materiale ?i echipamente de pregatire pentru investitie in cadrul proiectului ?Modernizare si extindere cladire principala Liceul Alexandru Papiu Ilarian cu un corp de cladire D+P+2E si modernizare teren sport cu anexe ?


Anunt de participare numarul 137569/21.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DEJ
Adresa postala: Str. 1 Mai nr.2, Localitatea: Dej, Cod postal: 405200, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae Tohaneanu, Tel. +40 264212799, In atentia: Teodorescu Gabriel, Email: [email protected], Fax: +40 264212799, Adresa internet (URL): www.primariadej.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dotari cu materiale ?i echipamente de pregatire pentru investitie in cadrul proiectului ?Modernizare si extindere cladire principala Liceul Alexandru Papiu Ilarian cu un corp de cladire D+P+2E si modernizare teren sport cu anexe ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Dej, Piata Lupeni, nr.2, jud. Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dotarea cumateriale ?i echipamente de pregatire, mobilier, instrumente muzicale, articole ?e echipament sportiv asalilor de clasa si sport pentru Liceul Alexandru Papiu Ilarian din municipiul Dej
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39162200-7 - Materiale si echipamente de pregatire (Rev.2)
37310000-4-Instrumente muzicale (Rev.2)
37400000-2-Articole si echipament de sport (Rev.2)
39100000-3-Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Videoproiectoare 14 buc, tabla interactiva 14 buc, ecran de proiectie cu stativ 7 buc, televizor plasma 1 buc, microscop electronic 5 buc, multifunc?ionale 8 buc, mobilier modular specific laborator informatica, mese laborator fizica 60 buc, dulapuri laborator fizica 60 buc, masa laborator chimie 9 buc, dulapuri vestiare sport 60 buc, clasa interactiva limbi straine, instrumente muzicale, camere foto si video 1 buc, orga electronica 1 buc, mese tenis 2 buc, porti handbal 2 buc, stalpi volei 4 buc, plasa volei 4 buc.?evalet 2buc.
Valoarea estimata fara TVA: 599, 492RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Val. gar. de particip. este de 10.000 lei. Termen de valab. 90 zile de la termenul limita de primire a of. Mod. de constit.acceptate: 1. Prin virament bancar sau printr-un instrum.de garant. emis in cond. legii de o soc. banc.ori de o soc. de asig., care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prev. in doc. de atrib. 2. Scrisoare de gar. banc., care este de preferat sa fie emisa de o banca din Romania ? Form. 29. Durata de valab. sa fie minin 90 zile de la data dep. of. 3. Depunere in numerar-lei- la Casieria Aut. Contr. 4. Ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirm.de catre banca pana la data deschiderii of.in contul Aut. Contr. Trez. Dej RO12TREZ2175006XXX000065). Cod fiscal: 4349179 In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stab. pt. deschid.of. In cazul asociatiilor, gar. de particip. poate fi constit.de catre unul sau mai multi asociati. Of. care vor constit. gar. de particip. in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, cu modif. si compl. ult., au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind nr. de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin completarea Form. nr. 17 si in cazul asociatilor toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta o IMM. -Clauza de retinere: In conform. cu art.278 ^1 alin.1 din OUG.34/2006 (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din gar. de particip. in raport cu val. estim.a contr. urm. sume: a) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4200+0, 1% din ceea ce depaseste 420.000 lei - valoarea rezultata ce se retine este de 4.379, 5 lei in raport cu valoarea estimata de 599.492 lei. DaIn procent de 10% din pretul contractului fara TVA. Modalitatea de constituire: conform prevederilor art.90 din HG nr. 925 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Prog.Op.Reg.2007-2013. Axa Priorit.3
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-
Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea;2.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute de art.181 lit. a), li.c) indice 1 si lit.d).a) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente valabile, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;b) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original si traducere legalizata in limba romana- Operatorii economici vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.
- Documentele se vor accepta in oricare din formele: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura- Formularul nr.3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ?Formular nr.5 -- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile articolului 69 alin.1) evitarea conflictului de interese din OUG.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337 din 2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.
Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Primar ing.Morar Costan, Viceprimar ing.Muresan Aurelian, Director economic ec.Drentea Angela, Director Tehnic ing.Zegrean Calin, Sandor Vasile, Tecar Dorina, Tohaneanu Nicolae, Pop Emil Gabriel, Teodorescu Radu Gabriel, Clinciu Cristian, Salajan Lenuta, Muresan Adriana Rodica, Consilieri: Gavrea Dan, Harangus, Harangus Eugen, Bonta Dan.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/2010 - ANRMAP -- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Anexa 1 din Ordin 314/2010 - Formular nr.6 1. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati - Se solicita Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.- Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati - Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.- Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic.- Documentele se vor accepta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Sistemul de management al calitatii- Ofertantul trebuie sa detina Certificat ISO 9001 sau echivalent valabil la data depunerii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12160
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2012 11:00
Locul: Primaria municipiului Dej, str.1 Mai nr.2, jud.Cluj - Compariment Achizitii Publice cam.34
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): DaTrimitere(trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 3 ? ?Imbunatatirea infrastructurii sociale? ? Domeniul major de interventie 3.4-?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua?.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Documentatia de atribuire se va obtine din SEAPDocumentele redactate intr-o alta limba vor fi traduse obligatoriu in limba romana.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 cu 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CompartimentJuridic ? Municipiul Dej
Adresa postala: str.1, Mai nr.2, Localitatea: Dej, Cod postal: 405200, Romania, Tel. +40 264214742, Email: [email protected], Fax: +40 264214742
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2012 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer