Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dotari echipamente IT


Anunt de participare numarul 140365/10.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Iasi
Adresa postala: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700064, Romania, Punct(e) de contact: Termure Georgeta, Tel. +040 0232/258190, Email: [email protected], Fax: +040 0232/258190, Adresa internet (URL): www.primaria-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dotari echipamente IT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dotari echipamente IT ( calculatoare, imprimante , sistem de stocare a datelor) necesare bunei functionari a Directiilor si serviciilor din cadrul primariei Municipiului Iasi, precum si sistem de sonorizare a salii de sedinta a Consiliului Local.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30236200-4 - Echipament de procesare a datelor (Rev.2)
22000000-0-Imprimate si produse conexe (Rev.2)
32428000-9-Extensie de retea (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48952000-6-Sistem de sonorizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Dotari echipamente:
calculatoare -75 buc; Licente Office Profesional -15 buc;Laptop-1buc;Imprimante-40 buc;Server+Storage-1buc;Echipamente active de retea-8buc;Sistem Sonorizare Sedinte-1buc;Reinnoire subscriptie si garantie echipamente retea-upgrade sistem de comunicatii securizate VPN/Internet
Valoarea estimata fara TVA: 1, 236, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi constituita de catre ofertant, in cuantum de 24726 lei ( respectiv 12363lei in cazul IMM).Garantia de participare se constituie, in conditiile legii, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta in documentatia de atribuire, pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare va avea ca termen de valabilitate minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004, art. 16 alin. (2).Neprezentarea documentului de constituire a garantiei de participare conduce la respingerea ofertei, ca fiind inacceptabila, conform art. 33 alin. (3) si art. 36 alin. (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art. 278^1 lit. b) din OUG 34/2006, actualizata. 5% din valoarea contractului fara TVA(2, 5% in cazul IMM). Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nota: Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excuderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectieCerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare Formular 12A-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati/tert sustinator;Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006-Prezentare Formular 12B-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati/tert sustinator;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 12C-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati;Cerinta nr.4-Declaratie pe proprie raspundere conform art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006-Prezentare Formular nr.6-Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Primar - Gheorghe Nichita; Viceprimar - Mihai Chirica; Viceprimar - Marius Sorin Danga; Secretar - Denisa Liliana Ionascu; Director Executiv Directia Dezvoltare si Proiecte Europene - Cosmin Iuliu Coman; Director Executiv Directia Tehnica si Investitii - Petru Dumitru Tomorug; Director General DEFPL - Maria Simionescu; Director Executiv DEFPL - Maria Apetroaiei; Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati/subcontractanti/tert sustinator;Lista consilierilor locali: Anghel Ficu, Antipa Gabriela, Aur Marius Catalin, Bejan Victor, Boca Adrian Florin, Bogdanici Camelia Margareta, Boisteanu Paul Corneliu, Bulgariu Catalin, Buraga Sandu, Chirica Mihai, Danga Marius Sorin, Gavrila Camelia, Ghibu Cristian, Grigoras Gheorghe, Grigore Gabriel, Harabagiu Gabriel, Iacoban Sorin Avram, Leonte Constantin, Matasaru Petre Daniel, Navodaru Laurentiu, Ostaficiuc Marius Eugen, Preda Anca, Rudnic Erica, Sandu Vasile, Scripcaru Calin, Vranceanu Simona ElenaCerinta nr.5-Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP-Prezentare Formular 3-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de ONRC-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular
Cerinta nr.2-Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-daca este cazul; In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra de afaceri, garantiei de participare si a garantiei de buna executie. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formular 7.Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1.Informatii generale in care se va prezenta cifra de afaceri globala pe ultimii treiani financiari.Se solicita o cifra globala de afaceride minim 2.400.000 lei
Documentele vor fi prezentate numai in original sau copie certificata conform cu originalul. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.In cazul in care oferta este depusa de o asociere , se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere, semnata de reprezentantul legal al asociatului, precum si fise individuale pt fiecare asociat in parte
INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA ECONOMICA SI FINANCIARA A OFERTANTULUI DE CATRE O ALTA PERSOANA (conf. art. 186 din OUG nr. 34/2006) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Se va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinat1.Lista principalelor livrari de produse /contracte similare furnizate in ultimii 3 ani.Prezentare Declaratie, cu anexa, privind lista principalelor livrari de produseefectuate in ultimii 3 ani, continand valori , perioade de livrare , beneficiari, continand numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, sursa de finantare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractului. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Cerinta 2. Experienta similaraOfertantii vor prezenta minim un contract, maxim 3 contracte in valoare de 1.200.000 lei ce a presupus livrare de produse similare celor solicitate prin prezentul caiet de sarcini, insotite de recomandarile beneficiarilor.Ofertantii trebuie sa prezinte cel putin o recomandare sau document constatator din partea beneficiarului , pentru furnizarea produselor in orignal sau copie lizibila certificata conform cu originalul.
Cerinta 3.Lista cu personal
Pentru instalarea, configurarea si interconectarea echipamentelor furnizate cu echipamentele existente, integrarea lor in cadrul Data Center-ului existent, este obligatorie existenta urmatoarelor persoane, cu urmatoarele grade de competenta: expert cheie1-specilaist tehnic, absolvent al unei institutii de invatamant superior de lunga durata, experienta dovedita de minim 5 ani in dezvoltarea si/sau implementarea proiectelor IT &C, proiecte ce au presupus livrarea si instalarea de echipamente IT similare celor solicitate.Expert cheie 2: Specialist tehnic 2, absolvent al unei Institutii de Invatamant superior de lunga durata, experienta dovedita de minim 5ani in dezvoltarea si/sau implementarea proiectelor in dom IT&C complexe(proiect, design iT)Certificat recunoscut in domeniile: Data CenterPower, Data Center Cooling, Data Center Eficintcy emsie de catre o institutie independenta recunoscuta la nivel international (ex CNET sau echivalent).
Cerinta 4.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Ofertantul va prezenta lista cu personalul de specialitate propus pentru indepl. proiectului, semnat, datat si stampilat.
b)prez CV pt fiecare persoana nominalizata in Lista cu personalul de specialitate propus, original, cu semnatura persoanei nominalizate.
c)Documente suport pentru a dovedi experienta similara solicitata: copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV;In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va completa in forma autentica si se va prezenta in original Declaratia de disponibilitate.
- In cazul in care specialistii prezentati nu sunt vorbitori de limba romana, operatorul economic va asigura servicii de traducere si interpretare de specialitate, in limba romana pe toata durata contractului.Operatorul va prezenta CV-urile, atest si dipl
Cerinta5.Ofertantii vor prezenta lista cuprinzand subcontractatii ? daca este cazul - ofertantii sunt obligati sa prezinte partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale acestora - cerinta obligatorie
Cerinat 6.Se va prezenta acordul de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului? daca este cazul - cerinta obligatorie. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii
INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA TEHNICA SI PROFESIONALA A OFERTANTULUI DE CATRE O ALTA PERSOANA (conf. art.190 din OUG 34/2006)Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina exclud din procedura de atribuire, conform prev art.180 si ale art.181 lit.a), c^1
Cerinat 1.Ofertantul va prezenta Cerificatele emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.Certificatul mai sus mentionat va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .In cazul unei asociatii, fiecare asociat va indeplini acest criteriu
Certifiactul va fi valabil la data limiat de depunere a ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Pretul ofertei(PO): pretul cel mai mic =60 puncte, celelalte oferte proportional (informatii .cap.VI3)
2.
Componenta tehnica
40%
Descriere: PT= P1+P2+P3 informatii suplimentare in CS la pag 45-47
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.12.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2012 12:00
Locul: Primaria Municipiului Iasi , B-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare , reprezentanti autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la eventualele solicitari de clarificari ale operatorilor economici vor fi publicate ca atasamente la anuntulde participare de pe www.e-licitatie.ro. Ofertantul poate beneficia de dreptul prevazut la art.11 alin(4)din HGR 925/2006 de a prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare (vezi Formularul nr.4 +Anexa ) . Atunci cand ofertantul participant la procedura prezinta declaratia conform Formularului 4 are obligatia de a prezenta/completa certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Termenul limita de depunere a ofertelor precum si termenul limita de deschidere a ofertelor depuse sunt precizate in anuntulde participare publicat in SEAP.Termenul limita de depunere a ofertelor precum si termenul limita de deschidere a ofertelor depuse sunt precizate in anuntul de participare publicat in SEAP. Algoritmul de calcul pentru criteriul de atribuire: T(total)=PO(punctaj financiar: 50xpretul minim ofertat/pretul ofertat)+PT(punctaj tehnic=P1+P2+P3+P4: maxim 50puncte).In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe locul I, au acelasi punctaj total, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita clarificari prin care acestia sa prezinte documente care contin o noua reofertare in plic inchis
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BirouL Achizitii Publice
Adresa postala: B-dul Stefan cel Mare si sfant nr.11, Localitatea: iasi, Cod postal: 70012, Romania, Tel. +040 0232267582-189, Email: [email protected], Fax: +040 0232258190, Adresa internet (URL): www.primaria-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.11.2012 15:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer