Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dotari in cadrul proiectului ?Restaurarea si punerea in valoare a zonei istorice si culturale Curtea Domneasca din municipiul Piatra Neamt ? prin reabilitarea, dotarea si punerea in valoare a siturilor si cladirilor de patrimoniu: Muzeul de Etnografie, M


Anunt de participare numarul 140452/15.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Piatra Neamt
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: RO-610101, Romania, Punct(e) de contact: Neculai Munteanu, Tel. +40 233218991, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 233215374, Adresa internet (URL): http: //www.primariapn.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dotari in cadrul proiectului ?Restaurarea si punerea in valoare a zonei istorice si culturale Curtea Domneasca din municipiul Piatra Neamt ? prin reabilitarea, dotarea si punerea in valoare a siturilor si cladirilor de patrimoniu: Muzeul deEtnografie, Muzeul de Arta, Teatrul Tineretului, Turnul Clopotnita, Ruinele beciului si Ruinele zidului de incinta ale curtii domnesti si muzeul aferent?, cod SMIS 5868
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Teatrul Tineretului, Muzeul de Etnografie, Muzeul de Arta si Muzeul Curtii Domnesti din Municipiul Piatra Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului consta in furnizarea de mobilier specific pentru Teatrul Tineretului, Muzeul de Etnografie, Muzeul de Arta si Muzeul Curtii Domnesti, aparate de control al umiditatii, stingatoare incendiu, masini de spalat recuzita textila, frigidere, computere.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39111200-5 - Scaune de teatru (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
31625100-4-Sisteme de detectare a incendiilor (Rev.2)
39150000-8-Diverse tipuri de mobilier si de echipament (Rev.2)
39711130-9-Frigidere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 762, 753RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 7.700 lei, cu o perioada de valabilitate de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pentru o GP depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile. Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie , conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, (Formularul nr . 16, Sectiunea Formulare).sau - Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO82TREZ4915006XXX000150 ? deschis la Trezoreria Piatra Neamt; Cuantumul garantieide participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004. Conformprevederilor art. 278^1 din O.UG. nr. 34/2006, (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: b) intre 420.001 lei si 4.200.000lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei; Cuantum 5% din pretul contractului fara TVAFurnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data incheierii contractului ? formular nr. 17. sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia deschiderii unui cont la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala depusa fiind de 0, 5% din pretul contractului, conform prevederilor HGR nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract de finantare nr. 679 / 12.03.2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Art. 180Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr. 5.
Nota:
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
Art. 181 .2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formularnr. 6.2.1. Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.
2.2 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat
Din certificatele solicitate la punctele 2.1. si 2.2, sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, conform art. 9 din Ordinul 509 / 2011
Nota : Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr. 4; Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati;
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)? formular nr. 7. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati;
5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr. 8.
Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati / subcontractant / tert ;
Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform prevederilorOrdinului ANRMAP nr. 170/2012, sunt urmatoarele: Primar ? Gheorghe Stefan, Viceprimari ? Monica ? ElenaAnton si Dragos Victor Chitic, Administrator public ? Bogdan Puscasu, director economic - Dorina Staicu, Consilierii locali implicati in aprobarea proiectului si a cheltuielilor legate de proiect sunt urmatorii : Andrita Valeriu, Baciu Andrei, Barbu Corneliu, Boengiu Elena, Chirila Viorel, Cobzaru Theodor Cristian, Cociorba Traian, Deaconu Gheorghe, Dumitreasa Gheorghe, Gagea Maria, Negelschi Liviu, Nistor Stejarel, Ouatu Vasile, Popa Gheorghe Dan, Simionica Aurelia, Strungaru Viorel, Tanase Neculai, Timaru Neculai, Toncu Ghiocel, Tudorancea Cornelia, Varlan Georgeta.
Consilierii locali alesi in urma alegerilor locale din data de 10 iunie 2012 : Andrita Valeriu, Baidan Silvia, Balan Gheorghe, Chirila Daniel, Deaconu Gheorghe, Dumitreasa Gheorghe, Grigoras Adrian, Iliesi Ecaterina, Ionita Ana, Marghidan Victor-Adrian, Misaila Ioan Catalin, Monda Ana, Ouatu Vasile, Popescu Vasile, Simionica Aurelia, Strungariu Viorel, Teodorescu Constantin, Timaru Neculai, Toncu Ghiocel, Varlan Georgeta Luminita. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Note:
Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de
atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006 actualizata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective
Cifra de afaceri medie anuala globala pentru ultimii 3 ani sa fie de minim 1.500.000 lei.Operatorii economici care se inscriu in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducerea cu 50% pentru cerinta legata de cifra de afaceri, conform prevederilor Legii 346/2004. Ofertantul care beneficiaza de reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri la 50%, va prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.
Bilanturile contabile sau alte documente relevante. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anuallei/euro comunicat de BNR: 2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei ;2010 ? 1 euro = 4, 2099 lei; 2009 ? 1 euro = 4, 2373 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor furnizari din ultimii 3 ani;In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si /sau profesionala, in conformitate cu prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acestaare obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective
Experienta similara - In vederea demonstrarii experientei similare, se solicita prezentarea a minim unui contract pentru fiecare produs similar furnizat (mobilier pentru sali de spectacol, echipamente antiincendiu, furnizarea de frigidere si masini de spalat , furnizarea de computere si aparate de control umiditate, temperatura).
Pentru fiecare categorie de experiente similare solicitate, ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar. Documentele prezentate in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in copie "conform cu originalul" si vor fi, insotite de o
traducere autorizata in limba romana.
Documentele se vor prezenta in copie?conform cu originalul?.
Certificate de conformitate - certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselorofertate, identificata clar prin referire la specificatiisau standarde relevante.
Conform prevederilor art. 188, alin. 1, lit. e din OUG nr. 34/2006, se vor prezenta mostre, descrieri si/sau fotografii ale produselor ofertate.
Informatii privind asocierea
Informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.12.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.01.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.01.2013 09:00
Locul: Primaria Piatra Neamt, str. Stefan cel Mare, nr. 6-8, sediul nou, parter,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor, persoanele imputernicite ale ofertantilor, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007 ? 2013, Axa Prioritara 5 ? Domeniul Major de Interventie 5.1. -?Reabilitarea Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea /modernizarea infrastructurilor conexe?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
1. completare II.1.6. coduri de clasificare CPV :42716120 ? 5 masini de spalat ( rev. 2) ; 38931000-0 aparate de verificare a temperaturii si a umiditatii;2. completare III.2.2. pentru dovedirea cifrei de afaceri medii anuale globale pentru ultimii 3 ani, In cazul in care aceste informatii nu sunt disponibile, ca urmare a infiintarii operatorului economic sau inceperii activitatii comerciale de o perioada mai mica de 3 ani, Autoritatea Contractanta va lua in considerare data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi din anii 2009, 2010 sau 2011, cifra de afaceri se va lua in considerare conform bilanturilor contabile respective;3. Evaluarea ofertelor se va face cu respectarea prevederilor art. 82, alin. 4 din HGR nr. 925/2006.Procedura de atribuire fiind offlinefara etapa finala de licitatie electronica , daca se va constataca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.4. Formular model pentru solicitari de clarificari ? formular nr. 14 si model eventuale contestatii ? formular nr. 15
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile calendaristice incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a documentului atacat conform art. 256^2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Piatra Neamt
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 6-8, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610101, Romania, Tel. +40 218991, Email: [email protected], Fax: +40 233215374
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2012 14:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer