Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dotari in cadrul proiectului ?Restaurarea si punerea in valoare a zonei istorice si culturale Curtea Domneasca din municipiul Piatra Neamt ? prin reabilitarea, dotarea si punerea in valoare a siturilor si cladirilor de patrimoniu: Muzeul de Etnografie, M


Anunt de participare numarul 141871/07.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Piatra Neamt
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: RO-610101, Romania, Punct(e) de contact: Neculai Munteanu, Tel. +40 233218991, In atentia: Carmen-Irina Buliga, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 233215374, Adresa internet (URL): http: //www.primariapn.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dotari in cadrul proiectului ?Restaurarea si punerea in valoare a zonei istorice si culturale Curtea Domneasca din municipiul Piatra Neamt ? prin reabilitarea, dotarea si punerea in valoare a siturilor si cladirilor de patrimoniu: Muzeul deEtnografie, Muzeul de Arta, Teatrul Tineretului, Turnul Clopotnita, Ruinele beciului si Ruinele zidului de incinta ale curtii domnesti si muzeul aferent?, cod SMIS 5868
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Piatra Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului consta in furnizarea de mobilier specific pentru Teatrul Tineretului, Muzeul de Etnografie, Muzeul de Arta si Muzeul Curtii Domnesti, aparate de control al umiditatii, stingatoare incendiu, masini de spalat recuzita textila, frigidere, computere.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39111200-5 - Scaune de teatru (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
31625100-4-Sisteme de detectare a incendiilor (Rev.2)
39150000-8-Diverse tipuri de mobilier si de echipament (Rev.2)
39711130-9-Frigidere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini, astfel: Lot 1 ? mobilier necesar dotarii Teatruluyi Tineretului, Muzeului de Etnografie, Muzeului de arta si Muzeului Curtii Domnesti- Valoarea estimata lot 1 exprimata in lei fara TVA ? 725.253 ;
Lot 2 ? dotari scena Teatrul Tineretului :1 set cu 5 stangi: 5 stangi mobile ? lungime8, 0m cabluri suspendare 15, 0m lungime ? sistem troliu cu motor pentru actionare ridicare - Valoarea estimata lot 2 exprimata in lei fara TVA ? 6.500 ;
Lot 3 - StingatoareTeatrul Tineretului si Muzeul de Arta - Valoarea estimata lot 3 exprimata in lei fara TVA ? 6.000 ;
Lot 4 - Elecrocasnice Teatrul Tineretului : masini de spalat recuzita textila si frigidere si calculatoare PC - Valoarea estimata lot 4 exprimata in lei fara TVA ? 17.500 ;
Lot 5 ? seturiaparate de control a umiditatii si temperaturii Muzeul de Etnografie si Muzeul Curtii Domnesti - Valoarea estimata lot 5 exprimata in lei fara TVA ?7.500 .
Valoarea estimata fara TVA: 762, 753RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: Lot.1 ? 7.253 lei Lot. 2 ? 65 lei Lot. 3 ? 60 lei Lot. 4 ? 175 lei Lot. 5 ? 75 lei respectiv 1% din valoarea estimata/ lot. Valabilitatea de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Echivalenta pentru o GP depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile. Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie , conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, (Formularul nr . 16, Sectiunea Formulare).sau - Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO82TREZ4915006XXX000150 ? deschis la Trezoreria Piatra Neamt; Cuantumul garantieide participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004.Pentru lotul 1, conform prevederilor art. 278^1 din O.UG. nr. 34/2006, (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: b) intre 420.001 lei si 4.200.000lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei. Cuantum 5% din pretul contractului fara TVAFurnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data incheierii contractului ? formular nr. 17. sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia deschiderii unui cont la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala depusa fiind de 0, 5% din pretul contractului, conform prevederilor HGR nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract de finantare nr. 679 / 12.03.2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Art. 180Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr. 5.
Nota:
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
Art. 181 .2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formularnr. 6.2.1. Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.
2.2 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat
Din certificatele solicitate la punctele 2.1. si 2.2, sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, conform art. 9 din Ordinul 509 / 2011
Nota : Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr. 4; Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati;
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)? formular nr. 7. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati;5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr. 8.
Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati / subcontractant / tert ;
Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform prevederilorOrdinului ANRMAP nr. 170/2012, sunt urmatoarele: Primar ? Gheorghe Stefan, Viceprimari ? Monica ? ElenaAnton si Dragos Victor Chitic, Administrator public ? Bogdan Puscasu, director economic - Dorina Staicu
Consiliul local are urmatoarea componenta : Dragusan Vasile Catalin, Ionita Ana, Iliesi Ecaterina, Baidan Silvia, Marghidan Victor ? Adrian, Popescu Vasile, Grigoras Adrian, Teodorescu Constantin, Simionica Aurelia, Misaila Ioan Catalin, Balan Gheorghe, Cazacu Ion, Andrita Valeriu, Deaconu Gheorghe, Dumitreasa Gheorghe, Monda Ana, Ouatu Vasile, Strungariu Viorel, Timaru Neculai, Toncu Ghiocel, Varlan Georgeta Luminita. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru lotul 3 ? stingatoare incendii - se solicita ca persoana juridical / fizica furnizoare sa fie autorizata, potrivit Ordinului nr. 88 / 14.06.2001, art. 19.Autorizarea persoanelor care executa lucrari in domeniul apararii impotriva incendiilor se efectueaza conform Metodologiei de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari in domeniul apararii impotriva incendiilor, aprobata prin Ordinul Ministrului Administratiei si Internelor nr. 87 / 06.04.2010, publicat in Monitorul Oficial nr. 238/2010.
Note:
Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru toare loturile se va prezenta completat formularul de Informatii generale
Pentru Lotul 1: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari incheiati trebuie sa fie de minim 1.400.000 Lei. Daca este cazul, se va completa si angajamentul ferm al persoanei ce asigura sustinereafinanciara a ofertantului /grupului de operatori economici.
Operatorii economici care se inscriu in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducerea cu 50% pentru cerinta legata de cifra de afaceri, conform prevederilor Legii 346/2004. In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.
Pentru sustinereamediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari incheiati ( 2010, 2011 si 2012 ), ofertantii vor prezenta documente doveditoare. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR: 2012 ? 1 euro = 4, 4560 lei ; 2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei ;2010 ? 1 euro = 4, 2099 lei. euro.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa formularul ?Informatii generale?- formularul nr.9.1Daca este cazul, se va completa si angajamentul ferm al persoanei ce asigura sustinereafinanciara a ofertantului /grupului de operatori economici? formular nr. 9.2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru toare loturile se va prezenta Lista principalelor furnizari din ultimii 3 ani; Se va completa formularul: nr. 10.1.
Pentru toare loturile se va prezentaExperienta similara - In vederea demonstrarii experientei similare, se solicita prezentarea a minim unui contract de furnizare produs similar.
Se solicita completarea formularelor din sectiunea Formulare ( fisa de experienta similara -10.2 ? recomandare - 10.3 ).
Pentru fiecare categorie de experiente similare solicitate, ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar. Documentele prezentate in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in copie "conform cu originalul" si vor fi, insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Pentru lotul 1 ? In vederea demonstrarii experientei similare, se solicita prezentarea a minim unui contract de furnizare mobilier, cu o valoare de minim 700.000 lei.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si /sau profesionala, in conformitate cu prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acestaare obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa formularul: nr. 10.1Se solicita completarea formularelor din sectiunea Formulare ( 10.2 ? 10.3 ).Daca este cazul, se va completa si angajamentul ferm al persoanei ce asigura sustinereatehnicaa ofertantului /grupului de operatori economici ? formular nr. 10.4
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2013 12:00
Locul: Sediul Primariei Municipiului Piatra Neamt, Str. Stefan cel Mare, nr.6-8, cod postal 610101, sediul
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare oferte, persoanele imputernicite ale ofertantilor si observatorii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007 ? 2013, Axa Prioritara 5 ? Domeniul Major de Interventie 5.1. -?Reabilitarea Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea /modernizarea infrastructurilor conexe?
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational pentru Pescuit - POP
VI.3) Alte informatii
1. completare II.1.6. coduri de clasificare CPV :42716120 ? 5 masini de spalat ( rev. 2) ; 38931000-0 aparate de verificare a temperaturii si a umiditatii; 42141400-3 - volanti si scripeti.2. Evaluarea ofertelor se va face cu respectarea prevederilor art. 82, alin. 4 din HGR nr. 925/2006.Procedura de atribuire fiind offline fara etapa finala de licitatie electronica , daca se va constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturiegale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.3. Formular model pentru solicitari de clarificari ? formular nr. 14 si model eventuale contestatii ? formular nr. 15
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile calendaristice incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a documentului atacat conform art. 256^2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Piatra Neamt
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 6-8, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610101, Romania, Tel. +40 233218991, Email: [email protected], Fax: +40 233215374
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2013 14:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer