Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dotari laboratoare - alte mijloace fixe si obiecte de inventar


Anunt de participare numarul 22777/10.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea Nationala de Arte Bucuresti
Adresa postala: Strada General Budisteanu Nr. 19 Sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010773, Romania, Punct(e) de contact: Tache Stanciu, Tel.3147331, In atentia: Tache Stanciu, Email: [email protected], Fax: 3147331, Adresa internet (URL): www.unarte.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dotari laboratoare - alte mijloace fixe si obiecte de inventar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul U.N.Arte - Strada General Budisteanu nr. 19, sectorul 1, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de mijloace fixe pentru dotari laboratoare / Achizitie de mijloace fixe si obiecte de inventar necesare desfasurarii procesului de invatamant
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30245000-8 - Pachete de software (Rev.1)
29420000-9-Strunguri, masini de alezat si de frezat (Rev.1)
29823000-4-Scule cu motor (Rev.1)
30231000-7-Computere si imprimante (Rev.1)
32330000-5-Aparate audio si video de inregistrare si redare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pachete de software - 368Strunguri, masini de alezat si frezat - 3Scule cu motor - 6 (seturi)Computere si imprimante - 23Aparate audio si video de inregistrare si redare - 4
Valoarea estimata fara TVA: 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
documentatie -25 RONgarantie de buna executie -5% din valoarea fara T.V.A a contractuluigaranie de participare, in RON, pe loturi: 1-2500 2-1600 3-500 4-600 5-800
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare: - alocatie de la buget (dotari laboratoare)- venituri proprii (alte mijloace fixe si obiecte de inventar)plata: - ordin de plata prin trezoreria statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere / subcontract conform art. 44; 45 din OUG 34 / 2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii generale (cifra de afaceri pt. ultimii 3 ani)- declaratie de eligibilitate- declaratie privind neincadrarea la prevederile art. 181- certificat de inregistrare fiscala- certificat de inregistrare ONRC- experienta similara (principalele livrari de produse)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certificat de atestare fiscala- certificat constatator- ultimul bilant- ultima balanta de verificare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certificat ISO- certificat de importator sau de distribuitor autorizat al producatorului- asigurarea punerii in functiune a produselor si instruirea personalului pentru utilizarea acestora- mentenanta, garantie si service postgarantie- SOFTWARE: mentenanta si upgrade timp de cel putin 2 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- certificat ISO in domeniul calitatii sau dovada ca s-au demarat procedurile de obtinere a acestuia
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
30%
Descriere:
2.
calitate
30%
Descriere:
3.
termen de livrare
20%
Descriere:
4.
mentenanta
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria universitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2007 10:30
Locul: Sediul U.N.Arte - Strada General Budisteanu nr. 19, sectorul 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
la deschiderea ofertelor poate participa cate un reprezentant din partea fiecarui operator economic
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic din cadrul U.N.Arte
Adresa postala: Str. General Budisteanu 19, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010773, Romania, Tel.021 310.39.79, Fax: 021 310.39.79, Adresa internet (URL): www.unarte.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2007 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer