Licitatie Publica - DOTARI PENTRU REALIZAREA INVESTITIEI "REABILITAREA, EXTINDEREA SI DOTAREA SCOLII GENERALE CU CLASELE I-VIII INSURATEI,JUDETUL BRAILA,LOCATIA NR.1"POR.M.3.4.
Anunt de participare numarul 109133/09.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA INSURATEI
Adresa postala: STRADA SOSEAUA BRAILEI NR.18, Localitatea: Insuratei, Cod postal: 815300, Romania, Punct(e) de contact: IONEL GHEORGHE, Tel. 0239660312, Email: [email protected], Fax: 0239660480, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DOTARI PENTRU REALIZAREA INVESTITIEI "REABILITAREA, EXTINDEREA SI DOTAREA SCOLII GENERALE CU CLASELE I-VIII INSURATEI, JUDETUL BRAILA, LOCATIA NR.1"POR.M.3.4.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Primariei orasului Insuratei, strada Soseaua Brailei, nr.18, judetul Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de mobilier scolar, echipamente IT, fond de carte, echipament didactic, echipamente medicale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39160000-1 - Mobilier scolar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform DA
Valoarea estimata fara TVA: 584, 010RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 11.000 lei; Garantia de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri structurale si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 din OUG 94/2007-Certificate de atestare fiscala, in original sau copie legalizata, privind plata obligatiilor la zi, fata de bugetul de stat(bugetul consolidat) si bugetul local;
-Certificat unic de inregistrare;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse si legalizate la un notar public din Romania.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
In cazul asocierii mai multor furnizori cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008, 2009, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006, cu toate completarile si actualizarile ulterioare.-Informatii generale(media cifrei de afaceri a ofertantului pentru ultimii 3 ani financiari-2007, 2008, 2009-trebuie sa fie de minim 1.000.000 lei).
In cazul asocierii mai multor furnizori, cerintele privindcapacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de catre grupul de asociati.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor livrari finalizate in ultimii 3 ani;
-Fisa de informatii privind experienta similara pentru contracte similare, indeplinite si finalizate in decursul ultimilor 3 ani. Ofertantii vor face dovada finalizarii in ultimii 3 ani, calculati fata de data depunerii ofertei, a unuia sau mai multe contracte similare;
-Lista cu echipamentul disponibil si nominalizat pentru realizarea contractului, din care sa rezulte abilitatea ofertantului de a finaliza la termen contractul.Se va indica daca echipamentul respectiv este propriu, inchiriat sau este al unuisubcontractant;
-Lista cuprinzand subcontractantii si acordurile de subcontractare pentru dotarile din caietul de sarcini pe care ofertantul nu le are in domeniul de activitate sau nu este autorizat sa le furnizeze ? cu partea subcontractata in exprimare procentuala;In cazul unei asocieri, la documentele de calificare va fi prezentat acordul de asociere.In cazul asocierii mai multor furnizori, cerintele privind capacitatea tehnica trebuie sa fie indeplinite prin cumul de catre grupul de asociati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Tinand cont de natura exceptionala a situstiei economice actuale, accelerarea implementarii proiectului va avea un impact pozitiv asupra mediului economic.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Candidatii care vor dovedi satisfacerea tuturor cerintelor de calificare, vor fi invitati sa participe la etapa a II-a a procedurii de atribuire.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
35%
Descriere: Componenta financiara
2.
oferta tehnica
65%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5829/17.09.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2010 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2010 13:30
Locul: Sala de sedinte a Primariei orasului Insuratei, strada Soseaua Brailei, nr.18, judetul Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti (in scris) ai ofertantilor, observatori autorizati si invitati ai autoritatii contractante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, axa 3, masura 3.4.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Acizitia face parte din cadrul proiectului"Reabilitarea, extinderea si dotarea Scolii Generale cu clasele I-VIII Insuratei, Locatia nr.1, judetul Braila"POR.M.3.4.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos, nr.6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: strada Brailei, nr.153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800319, Romania, Tel. 0236/460027, Email: [email protected], Fax: 0236/646027
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, (art.256/OUG 34/2006)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORASULUI INSURATEI (COMP.ACHIZITII PUBLICE )
Adresa postala: strada Soseaua Brailei, nr.18, Localitatea: Insuratei, Cod postal: 81530, Romania, Tel. 0239/660312, Email: [email protected], Fax: 0239/660480
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2010 16:30