Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DOTARI SI ECHIPAMENTE DIDACTICE pentru proiectul ?Reabilitarea, modernizarea si echiparea liceelor Marton Aron si Segíto Maria din Miercurea Ciuc?


Anunt de participare numarul 114366/21.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC
Adresa postala:  P-TA CETATII NR.1, Localitatea:  Miercurea-Ciuc, Cod postal:  530110, Romania, Punct(e) de contact:  CSABA ABRAHAM, Tel. 0266-315120, Email:  [email protected], Fax:  0266-371137, Adresa internet (URL):  www.miercureaciuc.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DOTARI SI ECHIPAMENTE DIDACTICEpentru proiectul ?Reabilitarea, modernizarea si echiparea liceelor Marton Aron si Segíto Maria din Miercurea Ciuc?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Liceele Marton Aron si Segito Maria din Miercurea-Ciuc
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
DOTARI SI ECHIPAMENTE DIDACTICEpentru proiectul ?Reabilitarea, modernizarea si echiparea liceelor Marton Aron si Segíto Maria din Miercurea Ciuc?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39162100-6 - Material pedagogic (Rev.2)
30230000-0-Material informatic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului  este dotarea liceelor Marton Aron si Segíto Maria din Miercurea Ciuc cu echipamente didactice si echipamente IT, inclusiv instalare, montare si service in cadrul proiectului ?Reabilitarea, modernizarea siechiparea liceelor Marton Aron si Segíto Maria din Miercurea Ciuc??
Valoarea estimata fara TVA: 1, 092, 850RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 20.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei: 120 zile de la data deschiderii ofertelor inclusiv.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, bugetul de stat si fonduri nerambursabile prin Programul Operational Regional 2007-2013,
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea , - Formular 1
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG NR. 34/2006 - Formular 2
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 3
Certificat de constatare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata,
1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului,
2. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Completare Formularul 4 ? Informatii generale
2. Se solicita Bilantul contabil la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) media anuala pe ultimii trei (3) ani a cifrei de afaceri de minim 2.000.000 Lei.b) exercitiu financiar pozitiv pe fiecare an solicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 5.
1. Fisa experienta similara pentru minim un contract similar cu furnizare de produse IT cu instalare/montare din ultimii trei ani Formular 6 Se solicita totodatacopie autentificata a contractelor de furnizare, recomandare/scrisoare de referinta din partea beneficiarilor si document justificativ pentru indeplinirea contractului. Recomandarea trebuie sa aiba calificativul ?foarte bine? sau?bine?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere tehnica
40%
Descriere: asistenta tehnica+Timp de remediere
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.03.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.03.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.03.2011 09:00
Locul: Sediul Primariei Municipiului Miercurea-Ciuc, camera 102
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administratorul sau inputernicit de partea ofertantiilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Reabilitarea, modernizarea si echiparea liceelor Marton Aron si Segíto Maria din Miercurea
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 4 (021) 3104641, Email:  [email protected], Fax:  4 (021) 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC
Adresa postala:  P-ta Cetatii nr.1, jud. Harghita, Localitatea:  Miercurea-Ciuc, Cod postal:  530110, Romania, Tel. 0266-315120/144, Email:  [email protected], Fax:  0266-371137, Adresa internet (URL):  www.szereda.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.01.2011 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer