Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DOTARI SI ECHIPAMENTE DIDACTICE pentru proiectul ?Reabilitarea, modernizarea si echiparea liceelor Marton Aron si Segíto Maria din Miercurea Ciuc?


Anunt de participare numarul 122454/02.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC
Adresa postala:  P-TA CETATII NR.1, Localitatea:  Miercurea-Ciuc, Cod postal:  530110, Romania, Punct(e) de contact:  CSABA ABRAHAM, Tel. 0266-315120, Email:  [email protected], Fax:  0266-371137, Adresa internet (URL):  www.miercureaciuc.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DOTARI SI ECHIPAMENTE DIDACTICEpentru proiectul ?Reabilitarea, modernizarea siechiparea liceelor Marton Aron si Segíto Maria din Miercurea Ciuc?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Miercurea Ciuc
Str. Marton Aron nr. 80
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
DOTARI SI ECHIPAMENTE DIDACTICEpentru proiectul ?Reabilitarea, modernizarea siechiparea liceelor Marton Aron si Segíto Maria din Miercurea Ciuc?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39162100-6 - Material pedagogic (Rev.2)
30230000-0-Material informatic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DOTARI SI ECHIPAMENTE DIDACTICEpentru proiectul ?Reabilitarea, modernizarea siechiparea liceelor Marton Aron si Segíto Maria din Miercurea Ciuc?
Valoarea estimata fara TVA: 1, 092, 850RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.07.2011 pana la 30.11.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 20.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei: 120 zile de la data deschiderii ofertelor inclusiv.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, bugetul de stat si fonduri nerambursabile prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3, Domeniul major de interventie 3.4
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat de constatare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Certificat fiscal eliberat de compartimentul impozite si taxe locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, Certificat de atestare fiscala, Declaratia pe propria raspundere prin care se certifica faptul, ca participarea la prezenta licitatie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu Ordinul nr. 314/2010, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, Certificat constatator, Certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 4 ? Informatii generale
Bilant contabil 2008, 2009, 2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
media anuala pe ultimii trei (3) ani a cifrei de afaceri de minim 2.000.000 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor contracte
Fisa experienta similara
minim 2 persoane autorizate decatre producatori consacrati in domeniul IT pentru efectuarea activitatilor de service.
Ofertantul trebuie sa dispuna de personal de specialitate certificatpentru retele IPv6.
minim 2 specialisti cu studii superioare in domeniulinformaticii cu o experienta minima de 5 respectiv 2 ani.2 autorizari/parteneriate oficiale de la/cu producatori consacrati in domeniul IT pentru efectuarea de activitati de service.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 3 ani minim 1 contract in domeniul comercializarii produselor pentru laboratoare scolare. Se va prezenta certificatul de inregistrare valabil la data deschiderii ofertelor, in registrul national al programelor pentru calculator la Oficiul Roman pentru Drepturile de Autor -declaratie privind efectivul mediu anual, Cv, Declaratie de disponibilitate
autorizatie de mediu pentru activitati de colectare selectiva
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, Model contract semnat si stampilat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
contract similar cu furnizare de produse IT cu instalare/montare din ultimii trei ani. Se solicita documente din care sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari, recomandarea beneficiarului, caretrebuie sa aiba calificativul ?foarte bine? sau "bine".experienta generala in domeniul vanzarii si repararii echipamentelor IT de minim 5 ani.ISO 9001 pentru service in domeniu IT si colectarea si tratarea deseurilor electrice, electronice si electro-casnice, sau contract cu firma specializata in acest domeniu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
propunere tehncica
40%
Descriere: asistenta la fata locului, timp de remediere
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2011 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2011 11:00
Locul: 530110 Miercurea Ciuc, piata Cetatii nr. 1, cam. 102
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
administrator sau imputernicitul acestuia
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Reabilitarea, modernizarea siechiparea liceelor Marton Aron si Segíto Maria din Miercurea Ciuc
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 4 (021) 3104641, Email:  [email protected], Fax:  4 (021) 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Miercurea Ciuc
Adresa postala:  piata Cetatii nr. 1, Localitatea:  Miercurea Ciuc, Cod postal:  530110, Romania, Tel. 0266-315120/144, Email:  [email protected], Fax:  0266-371165
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2011 11:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer