Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,DOTARI SPECIFICE INFRASTRUCTURII DE SANATATE? din cadrul Proiectului ?Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta Mavromati Botosani?


Anunt de participare numarul 135824/24.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: Cojocaru Camelia ? Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 231514712/4111/5127, In atentia: Iacob Irinel ? Manager proiect Serviciul Proiecte, Cooperare Internationala si Parteneriate, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 231514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritati locale
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,DOTARI SPECIFICE INFRASTRUCTURII DE SANATATE? din cadrul Proiectului ?Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta Mavromati Botosani?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Jude?ean de Urgen?a Mavromati Boto?ani, mun. Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de utilaje ?i echipamente tehnologice, inclusiv dotari pentru proiectul ?Reabilitarea Spitalului Jude?ean de Urgen?a Mavromati Boto?ani?:
LOT: 1:
? Ascensoare comun persoane: 3 buca?i;
? Ascensoare pentru interven?ie pompieri: 1 bucata.
LOT 2: ? Pat spital: 531 buca?i;
? Masa anexa pat: 531 buca?i;
? Vesela inox - cani: 1000 buca?i;? Vesela inox - farfurii: 1000 buca?i;
? Carucior vesela: 69 buca?i;
? Cura?ator plosca: 35 buca?i.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42416100-6 - Ascensoare (Rev.2)
33100000-1-Echipamente medicale (Rev.2)
33192000-2-Mobilier medical (Rev.2)
33192120-9-Paturi de spital (Rev.2)
34911100-7-Carucioare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare de utilaje ?i echipamente tehnologice, inclusiv dotari pentru proiectul ?Reabilitarea Spitalului Jude?ean de Urgen?a Mavromati Boto?ani?:
LOT: 1: valoarea estimata 1.147.432 lei, fara TVA
? Ascensoare comun persoane: 3 buca?i;
? Ascensoare pentru interven?ie pompieri: 1 bucata.
LOT 2: valoarea estimata 5.985.709, 78 lei, fara TVA.? Pat spital: 531 buca?i;
? Masa anexa pat: 531 buca?i;
? Vesela inox - cani: 1000 buca?i;? Vesela inox - farfurii: 1000 buca?i;
? Carucior vesela: 69 buca?i;
? Cura?ator plosca: 35 buca?i.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 133, 141.78RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art. 86, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin 120 de zile, de la termenul limita de primire a ofertelor si este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul garantiei de participare este de: 10.000 leipentru LOTUL 1 si 60.000 lei pentru LOTUL 2. Garantia de participare se poate constitui si prin ordine de plata, depuse la casieria Autoritatii Contractante pana la data deschiderii ofertelor in contul RO90TREZ1165006XXX000267 deschis la Trezoreria municipiului Botosani, cod fiscal 3372955. In acest caz ordinul de plata va avea confirmarea bancii pana la data deschiderii ofertelor.In caz contrar, oferta va fi respinsa la deschidere. Indiferent de modalitatea de constituire a garantiei de participare, in conf. cu art. 278 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, va fi de: LOT 1 ? 4.927 lei, LOT2 ? 8.159 lei. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu art. 88, din H.G 925/2006.Intreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de prevederile Legii nr 346/2004. Se va prezenta declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii in original. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. In cazul in care un asociat nu indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM, asociatia nu mai beneficiaza de facilitatile legii IMM-urilor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contr fara TVA. GBE se va constitui printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale intr-un cont la disp AC deschis la Trezoreria mun Botosani cf HG nr.1045/2011. Modalitatea de constituire a GBE va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conf cu prev HG 925/2006, cu modif si completarile ulterioare. IMM beneficiaza de prevederile Lg nr 346/2004. Se va prezenta decl pe propria raspundere privind incadrarea in categ IMM in original conf Formular 3. Daca oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. In cazul in care un asociat nu indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM, asociatia nu beneficiaza de facilitatile legii IMM-urilor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Buget de stat, local si fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006-Completare formular nr. 1A (documentul va fi prezentat si de ter?ul sus?inator daca este cazul).2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Completare formular nr. 2A (documentul va fi prezentat si de ter?ul sus?inator cu referire doar la punctele a, c^1 si d).3.Se vor prezenta certificate conform art.182 din OUG 34/2006-Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilita?ii in conformitate cu cerin?ele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertan?ii nereziden?i se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G.nr.34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, inso?ite de traducerea autorizata in limba romana.4.Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta-Completare formular nr.17A.5.Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care de?in func?ii de decizie, respectiv sot/so?ie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Personal care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Mihai Tabuleac-presedinte, Antonela Patra?cu?director executiv, Camelia Cojocaru?sef serviciu, Monica Curcan?sef serviciu, Otilia Moruz-sef serviciu, Irinel Iacob?Manager proiect-formular 16A(declara?ia va fi prezentata si de subcontractan?i si ter?ii sus?inatori, daca este cazul);6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare formularul nr. 9A. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la punctele 1, 2, 3, 5 si 6. Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comer?ului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, inso?ite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apar?ine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentarea fisei de informa?ii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, care sa fie de minim: - pentru LOT 1:2.000.000 lei- pentru LOT 2:10.000.000 leiPrezentare documente din care sa reiasa informatii cu privire la cifra de afaceri.
Documentele se vor prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul.
NOTA: Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv.Ofertan?ii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii in care s-a facut inregistrarea.
Intreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de prevederile Legii nr 346/2004.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati(ultimii 3 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor)
2. Prezentare fise de experien?a similara pentru contracte similare ca natura si complexitate cu cele supuse licitatiei
Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada livrarii in ultimii 3 ani, in calitate de contractant sau subcontractant, a maxim 3 contracte de natura si complexitate similara cu produselece fac obiectul contractului.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea cel putin a unui certificat/document/contract/proces verbal de receptie emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar prin care sa confirme livrarea de produse.
Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obliga?ia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
3.Inf ref la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Pentru LOT 1 si LOT 2 ? Declaratie cu personalul considerat a fi necesar pentru punere in functiune si service pe perioada de garantie. Se vor prezenta CV-urile specialistilo ?original; Decl de disponib alespecialistilor?original; Ofertantul va prezenta in copie certif pt. conf cu originalul doc relevante, incat sa rezulte indepl cerin?elor privind profilul/experien?a speciali?tilor propu?i sau acordul/angajamentul, personalului propus, pentru particip la derularea contr. - diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea prof, calificarea si atestarea profesionala); - autoriza?ii/certificate de atestare profsi legitima?iile aferente (in termen de valabil la data depunerii ofertelor). Pt LOT 1: Se vor depune copii conform cu originalul pentru autorizarile acestora cf prevederilor legale in vigoare (autorizari ISCIR).
4. Informa?ii referitoare la capacitatea tehnica necesara punerii in func?iune a produselor aferente LOT 1, cat ?i a produselor aferente LOT 2 - doar acolo unde se necesita opera?iuni de punere in func?iune.
Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie referitoare la echipamentele tehnice necesare punerii in functiune a utilajelor.
5. Ofertantul trebuie sa prezinte o Declara?ie pe proprie raspundere privind calitatea , respectiv conformitatea produselor cu respectarea specificatiilor CE, atat pentru LOT 1 cat si pentru LOT 2
6. Pentru LOTUL 1 -Ofertantul trebuie sa detina autorizatie ISCIR pentru service ascensoare (domeniul intretinere si revizii tehnice ascensoare) pentru perioada de garantie.
7. Ofertantul va prezenta descrieri si/sau fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru, atat pentru LOT 1 cat si pentru LOT 2.
8. Informatii privind asociatii / subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procedura se va desfasura offline, cu etapa finala electronica cf. art. 161 ? 169 din OUG 34/2006 si art. 38-44 din HG 1660/2006. Autoritatea contractanta va organiza o singura runda de licitatie de o zi. Elementul care va face obiectul procesului repetitiv (de ofertare) la licitatia electronica va fi pretul (fara TVA). Se are in vedere imbunatatirea ofertelor de pret depuse de catre ofertantii selectati anterior organizarii acestei faze de licitatie electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
nr. 4639 din 12.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2012 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Botosani str. Piata Revolutiei nr.1-3 mun. Botosani cam.420
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Opera?ional Regional 2007 ? 2013 Axa prioritara3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interven?ie: 3.1 ? ?Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Clarificarile la doc de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasate la anuntul de participare. Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale. Op ec ofertanti care se incadreaza in categoria I.M.M., conform Legii nr. 346/2004 vor face dovada, pe proprie raspundere, indeplinirii cumulative a conditiilor privind numarul mediu anual de salariati si a cifrei de afaceri anuala.In conformitate cu prev art. 186 si 190 din ordonanta de urgenta, ofertantul isi poate demonstra sit economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert. In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire , comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu pret egal clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor, in urma careia operatorii economici vor fi instiintati in ceea ce priveste data si ora depunerii unei o noi propuneri financiare, pe baza careia vor fi departaja?i.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-conform art. 256^2, alin 1., lit.a) din OUG 34/2006: Contesta?iile se formuleaza in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cuno?tin?a despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala: Pia?a Revolu?iei nr.1-3 , ,Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Tel. +40 231514712, Email: [email protected], Fax: +40 231514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2012 09:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer