Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,DOTARI SPECIFICE INFRASTRUCTURII DE SANATATE? din cadrul Proiectului ?Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta Mavromati Botosani? ? ASCENSOARE. Nr. de inregistrare in SMIS ? 12156.


Anunt de participare numarul 139492/10.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: Antonela Patrascu, Tel. +40 231514712/4111/5127, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 231514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritati locale
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,DOTARI SPECIFICE INFRASTRUCTURII DE SANATATE? din cadrul Proiectului ?Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta Mavromati Botosani? ? ASCENSOARE. Nr. de inregistrare in SMIS ? 12156.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Jude?ean de Urgen?a Mavromati Boto?ani, Municipiul Botosani.
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare ascensoare pentru proiectul ?Reabilitarea Spitalului Jude?ean de Urgen?a Mavromati Boto?ani?:
? Ascensoare comun persoane: 3 buc;
? Ascensoare pentru interventie pompieri: 1 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42416100-6 - Ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare ascensoare pentru proiectul ?Reabilitarea Spitalului Jude?ean de Urgen?a Mavromati Boto?ani?:
? Ascensoare comun persoane: 3 buc;
? Ascensoare pentru interventie pompieri: 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 147, 432RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui conform H.G. nr. 925/2006, art. 86, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin 120 de zile, de la termenul limita de primire a ofertelor si este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul garantiei de participare este de: 10.000 lei. Garantia de participare se poate constitui si prin ordine de plata, depuse la casieria Autoritatii Contractante pana la data deschiderii ofertelor in contul RO90TREZ1165006XXX000267 deschis la Trezoreria municipiului Botosani, cod fiscal 3372955.Indiferent de modalitatea de emitere a ordinului de plata(pe suport de hartie sau electronic), acesta va avea confirmarea platii de catre banca emitenta (prin ?tampila bancii) sau extrasul de cont al ofertantului pana la data deschiderii ofertelor.In caz contrar, oferta va fi respinsa la deschidere. Indiferent de modalitatea de constituire a garantiei de participare, in conf. cu art. 2781 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, va fi de 4.927 lei. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu art. 88, din H.G 925/2006.IMM-urile beneficiaza de prevederile Legii nr 346/2004. Se va prezenta declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii in original. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. In cazul in care un asociat nu indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM, asociatia nu mai beneficiaza de facilitatile legii IMM-urilor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contr fara TVA. GBE se va constitui printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale intr-un cont la disp AC deschis la Trezoreria mun Botosani cf HG nr.1045/2011. Modalitatea de constituire a GBE va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conf cu prev HG 925/2006, cu modif si completarile ulterioare. IMM beneficiaza de prevederile Lg nr 346/2004. Se va prezenta decl pe propria raspundere privind incadrarea in categ IMM in original conf Formular 3. Daca oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. In cazul in care un asociat nu indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM, asociatia nu beneficiaza de facilitatile legii IMM-urilor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat, local si fonduri europene.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006-Completare formular nr. 1A (documentul va fi prezentat si de ter?ul sus?inator daca este cazul).2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Completare formular nr. 2A (documentul va fi prezentat si de ter?ul sus?inator cu referire doar la punctele a, c^1 si d).3.Se vor prezenta certificate conform art.182 din OUG 34/2006-Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilita?ii in conformitate cu cerin?ele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertan?ii nereziden?i se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G.nr.34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, inso?ite de traducerea autorizata in limba romana.4.Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta-Completare formular nr.17A.5.Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care de?in func?ii de decizie, respectiv sot/so?ie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Personal care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Florin Turcanu-presedinte CJ Botosani, Antonela Patra?cu?director executiv, Amalia Marian-director executiv, Camelia Cojocaru?sef serviciu, Monica Curcan?sef serviciu, Magda Didii-Director executiv, Moruz Otilia-Sef serviciu, Iacob Irinel-consilier. Persoanele care aproba bugetul necesar finantarii contractelor de achizitie publica (consilieri judeteni): Achitei Vasile-Cristian, Alecsandru Gabriel-Augustin, Alexandru Maria-Luiza, Andries Valerian, Anitulesei Mihai, Arosoaie Lucian-Dinu, Arosoaie Mihai, Barbacariu Silviu, Bogdan Marius-Nicolae, Borcea Nicolo-Valentin, Bulgaru Florin-Dan, Ciustea Dorin, Costea Ioan-Mircea, Dascalescu Corneliu-Bogdan, Dumitrascu Vasile, Federovici Doina-Elena, Flutur Catalin-Mugurel, Hrimiuc Dinu-Romeo, Marian Sergiu, Mihalache Sebastian, Patrauceanu Constantin-Neculai, Paval Paul-Ioan, Radauceanu Petre, Rotaru Razvan-Ilie, Sorescu Gheorghe, Tacu Ionel, Tupilus Petre, Vacariu Verginel, Vamvu Emilian, Vazdoaga Gheorghe, Zmau Dumitru, Suhareanu Andreea ?Codruta -formular 16A(declara?ia va fi prezentata si de subcontractan?i si ter?ii sus?inatori, daca este cazul);6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare formularul nr. 9A. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la punctele 1, 2, 3, 5 si 6. Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comer?ului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, inso?ite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apar?ine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prez fisei de inf generale si decl cifrei de af medie globala pe ultimii 3 ani, care sa fie de min2.000.000 lei.Prez doc din care sa reiasa informatii cu privire la cifra de afaceri. Doc se vor prezenta in copie certif pt conf cu orig.
NOTA: Valorile vor fi exprimate in lei si euro. Convertirea in lei, pt ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stab de Banca Centrala Europeana pt anul prestarii contractului, astfel: ANUL; CURSleu/Euro: 2009/4, 2399; 2010/4, 2122; 2011/4, 2391.Pt anul in curs: transf in Eu se va face la cursul mediu stab de BCE pt luna ant depunerii ofertei.Ofertantii care treb sa efect conversia altor monede decat Eu sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stab de BCE (www.ecb.eu).IMM benef de prev L nr. 346/2004. Se prez decl pe propr rasp priv incadr in categ IMM in orig conf Formular 3. La o asociere, fiec asociat va prez doc ment. Daca un asociat nu indepl cond de incadr in categ IMM, asoc nu benef de facilit leg IMM-urilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati(ultimii 3 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor)
2.Prezentare fise de experienta similara pentru contracte similare ca natura si complexitate cu cele supuse licitatiei.Pt. a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada livrarii in ultimii 3 ani, in calitate de contractant sau subcontractant, a maxim 3 contracte de natura si complexitate similara cu utilajelece fac obiectul contractului si a caror valoare cumul. sa fie de min. 1.140.000 lei. Livrarile de produse se confirma prin prez. a cel putin a unui certif./document/contract/pv.de receptie emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar prin care sa confirme livrarea de produse, obiectul contractelor si valoarea cu care s-a realizat c.Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obliga?ia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
3.Informatii ref la personalul/organismul tehnic de spec de care dispune sau al carui angajament de particip a fost obtinut de catre ofertant. Decl.cu pers considerat a fi necesar pt punere in functiune si service pe perioada de garantie. Se vor prez.CV a specialistilor?in orig.Decl.de disponibilitate alespecialistilor?in orig. Of va prez. in copie certif.conf.cu orig. doc. relevante, astfel incat sa rezulte indepl. cerin?elor privind profilul/experien?a speciali?tilor propu?i sau acordul/angajamentul, personalului propus, pentru particip. la derularea contractului-diplome privind specializarea personalului(studiile, preg. profesionala, calific si atestarea profesionala); - autoriza?ii/certif.de atestare prof si legit aferente pt resp cu supravegerea lucrarilor RSL si resp cu verif tehnica a ascensoarelor RVTA (aflate in termen de valab. la data dep ofertelor).Se vor depune copii conf.cu orig pt autorizarile acestora conf. Prescrip?ia TehnicaISCIR PT R2 2010 (autorizari ISCIR).
4. Informatii referitoare la capacitatea tehnica necesara punerii in functiune a utilajelor.
Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie referitoare la echipamentele tehnice necesare punerii in functiune a utilajelor.
5. Ofertantul trebuie sa prezinte o Declara?ie pe proprie raspundere privind calitatea , respectiv conformitatea produselor cu respectarea specificatiilor CE.
6. Ofertantul trebuie sa detina autorizatie ISCIR pentru service ascensoare (domeniul intretinere si revizii tehnice ascensoare) pentru perioada de garantie.
7. Ofertantul va prezenta descrieri si/sau fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru.
8. Informatii privind asociatii / subcontractantii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procedura se va desf.offline cu etapa fin. licit. el. cf art 161-169/OUG 34/2006 si art.38-44, HG 1661/2006. of. depusa.Nr.runde :1, Durata runda: o zi. Lic. el. va incepe la doua zile lucr. de la transmiterea invitatiei.5. Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.h) Autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica cu respectarea prevederilor art. 200 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice asa cum prevede art. 169 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire , comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2012 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Botosani, Piata Revolutiei 1-3, camera 317.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Opera?ional Regional 2007 ? 2013 Axa prioritara3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interven?ie: 3.1 ? ?Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Clarificarile la documentatia de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasate la anuntul de participare. Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale. Op. Ec. ofertanti care se incadreaza in categoria I.M.M., conform Legii nr. 346/2004 vor face dovada, pe proprie raspundere, indeplinirii cumulative a conditiilor privind numarul mediu anual de salariati si a cifrei de afaceri anuala.In conformitate cu prevederile art. 186 si 190 din ordonanta de urgenta, ofertantul isi poate demonstra situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert. In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire , comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu pret egal clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor, in urma careia operatorii economici vor fi instiintati in ceea ce priveste data si ora depunerii unei o noi propuneri financiare, pe baza careia vor fi departajati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-conform art. 256^2, alin 1., lit.a) din OUG 34/2006: Contesta?iile se formuleaza in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cuno?tin?a despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala: Pia?a Revolu?iei nr.1-3 , ,Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Tel. +40 231514712, Email: [email protected], Fax: +40 231514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2012 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer