Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DREZINE PENTRU INSPECTIA SI REVIZIA PODURILOR DE CALE FERATA


Anunt de participare (utilitati) numarul 66141/11.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: etaj 7, cam. 50, aripa Grivita, Tel.021/3192433, In atentia: Fieraru Doinita, Email: [email protected], Fax: 021/3192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
DREZINEPENTRU INSPECTIA SI REVIZIA PODURILOR DE CALE FERATA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul livrarii: Bucuresti-Baneasa Post Moldova SC IMCF SA Strada Inovatorilor nr.36.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
DREZINEPENTRU INSPECTIA SI REVIZIA PODURILOR DE CALE FERATA Codul CPV :34221100-3
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34221100-3 - Unitati mobile de interventie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Drezine pentru inspectia si revizia podurilor de cale ferata-2(doua) bucati.se va incheia un singur contract pentru ambele drezine
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 000, 000 si 7, 955, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
480 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare :79 000 lei-Intreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Imprumut BEI/20777/06.11.2000, conform Acordului de Imprumut Subsidiarratificat prin Legea nr.516/2001.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc situatia personala a ofertantului (eligibilitatea):
Pentru persoane juridice romane si straine:
1. Declaratie pe propria raspundere a personalului principal de conducere (administrator, directori si contabil sef) privind situatia personala .2. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea .
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura .
4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat la data de 31.07.2008 .5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local la data de 31.07.2008 .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani.b) Situatia financiaraa ofertantului pe baza datelor contabile pe anii 2006 si 2007, de la autoritatile competente din tara de origine a ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari . Pentru demonstrarea experientei similare, se solicita ca cerinta minima indeplinirea si finalizarea, in ultimii trei ani, a unor contracte similare.Ofertantul trebuie sa prezinte documente care sa ateste ca drezina pentru inspectia podurilor ofertata nu este unprototip , iar pentru , ,Echipamentul cu brate articulate si nacela documente care sa ateste faptul ca a fost produs si vandut un numar minim de 4 echipamente ( identice cu cel ofertat si montat pe vehicul CF), in minim 2 tari diferite de cea a producatorului.De asemenea, ofertantul, va include in oferta sa documente doveditoare ca acelasi tip de drezina pentru inspectia podurilor a avut o buna functionare pe o perioada de minim un an.Nerespectarea acestor conditii, va ducela eliminarea ofertei respective ca fiind necorespunzatoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S118-157258 din 18.06.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2008 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante-Bucuresti, Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sector1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, avand asupra lor imputernicire si BI/CI sau pasaport.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40/021/3195180, Email: [email protected], Fax: +40/021/3195180
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40/021/3104641, Email: [email protected], Fax: +40/021/3104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF CFR SA, Directia Asistenta Juridica
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu 38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+40/021/3151117, Fax: +40/021/3151117
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2008 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer