Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Drum de acces, platforme betonate, depozit materiale reciclabile, put pentru asigurarea necesarului de apa si vestiare tip container, pentru statia de sortare a deseurilor menajere din Municipiul Sighisoara si localitatile invecinate?


Anunt de participare numarul 131299/27.10.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sighisoara
Adresa postala:  Muzeului nr.7, Localitatea:  Sighisoara, Cod postal:  545400, Romania, Punct(e) de contact:  Mihaela Voina, Tel. 0265771280, Email:  [email protected], Fax:  0265771278, Adresa internet (URL):  www.sighisoara.org.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Drum de acces, platforme betonate, depozit materiale reciclabile, put pentru asigurarea necesarului de apa si vestiare tip container, pentru statia de sortare a deseurilor menajere din Municipiul Sighisoara si localitatile invecinate?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Statia de sortare a deseurilor menajere din Municipiul Sighisoara si localitatile invecinate
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Drum de acces, platforme betonate, depozit materiale reciclabile, put pentru asigurarea necesarului de apa si vestiare tip container, pentru statia de sortare a deseurilor menajere din Municipiul Sighisoara si localitatile invecinate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Drum de acces, platforme betonate, depozit materiale reciclabile, put pentru asigurarea necesarului de apa si vestiare tip container, pentru statia de sortare a deseurilor menajere din Municipiul Sighisoara si localitatile invecinate?
Valoarea estimata fara TVA: 433, 475.07RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare :4335 lei.Garantia de buna executie :5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 a operatorului economic, insotita de : Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre statsi a impozitelor si taxelor locale (formulare-tip eliberate de autoritatile competente), din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 691 din O.U.G. nr. 34/2006.
Declaratie prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile deconcurenta.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor, de unde sa rezulte ca : - executantul are in obiectul de activitatelucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor, cod CAEN 4211;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul D din documentatia de atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri din ultimii 3 ani (2008-2010) trebuie sa fie de minim800.000 lei.Mod de dovedire: Bilanturile contabile pe anii 2008, 2009 si 2010 vizate de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate inultimii cinci ani, de unde sa rezulte ca ofertantul a executat lucrari de platforme betonate si lucrari de asfaltare.
Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.
Cerinte minime:
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului:
Un responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul : constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere (I);
- un betonist;
- un dulgher;
- un lacatus ;
- un sapator;
- un muncitor deservire constructii montaj;
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Documente care atesta certificarea pentru sistemul de management al calitatiiconform standardului SR EN ISO-9001/2008 sau echivalent.
Documente care atesta certificarea pentru sistemul de management al mediuluiconform standardului SR EN ISO-14001/2005 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2011 10:00
Locul: Sighisoara, str. Muzeului, nr.7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected], Fax:  0213104612
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Sighisoara - Oficiul juridic
Adresa postala:  str. Muzeului nr.7, Localitatea:  Sighisoara, Cod postal:  545400, Romania, Tel. 0265/771280, Email:  [email protected], Fax:  0265/771264
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.10.2011 13:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer