Licitatie Publica - Drum judetean DJ107M de la km.42+000- km 67+000, judetul Alba, Romania
Anunt de participare numarul 77511/14.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Alba
Adresa postala: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Elena Galac Vitan, Tel.0258-813380, 0258-811982, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0258-813325, Adresa internet (URL): www.cjalba.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Drum judetean DJ107M de la km.42+000- km 67+000, judetul Alba, Romania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: DJ 107M: Buru, Rimetea, Coltesti, Valisoara, Poiana Aiudului, Livezile, Magina, km 42+000 km 67+000,
Judetul Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de supraveghere a lucrarilor (dirigentie santier) la Valorificarea potentialului turistic sieconomical vaii Aiud prin reabilitarea infrastructurii de transport pe DJ107M
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de supraveghere a lucrarilor (dirigentie santier) la Valorificarea potentialului turistic sieconomical vaii Aiud prin reabilitarea infrastructurii de transport pe DJ107M
Valoarea estimata fara TVA: 371, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garanti de participare 5.000 lei, garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara T.V.A
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, bugetul propriu al CJ Alba si Programul operational Regional 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
cf. prevederilor art.44 din OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 181 din OUG nr. 34/2006, Certificatul fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plataprivind impozitele si taxele locale, Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluiin original cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, Certificat de inregistrare, emis de Oficiul Registrului Comertului, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare fisa de informatii generale ofertant
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani sa fiecel putin 300.000 lei (2006, 2007, 2008)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani; Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului; Declaratie privind numarul mediu, in ultimele 12 luni; Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii;
Informatii privind subcontractantii; ISO 9001/2000 sau dovada existentei sistemului propriu de conducere si asigurare a calitatii, sau alte certificate echivalente;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea unui contract de servicii similare (dirigentie de santier pentru lucrari de reabilitare drumuri si poduri), incheiat si finalizat in ultimii 3(trei) ani al carui obiect este de aceeasi natura si complexitate cu serviciile ce urmeaza a fi prestate, in valoare egala sau mai mare de 100.000 lei, sau prezentarea a trei contracte de servicii similare (dirigentie de santier pentru lucrari de reabilitare drumuri si poduri, incheiate si finalizate in ultimii 3 ani a caror obiect este de aceeasi natura si complexitate cu serviciile ce urmeaza a fi prestate in valoare egala sau mai mare de 180.000 lei; cel putin un mijloac de transport pentru deplasarea la locul de prestare; laborator propriu sau contract valabil cu un laborator autorizat pentru testarea/verificarea materialelor de constructii in domeniul lucrarilor de drumuri; 1 expert cheie cu autorizatie de la ISC pentru dirigentie de santier in domeniul constructii de drumuri, poduri, tunele , piste de aviatie, transport pe cablu- avand autorizatie valabila pe toata durata contractului; Cel putin un responsabil cu testarea materialelor, autorizat de ISC in domeniul - produse pentru constructii;Cel putin un inspector pentru cantitati, autorizat de ISC;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2009 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante, Alba Iulia, P-ta I.I.C. Bratianu, nr. 1.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 2, Domeniul de interventie 2.1.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Alba Tribunalul Alba
Adresa postala: Piata I.I.C. Bratianu nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810289, Email: [email protected], Fax: 0258/810286, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios Consiliul judetean Alba
Adresa postala: P-ta. I.I.C.Bratianu, nr.1, ,Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/813380, Email: [email protected], Fax: 0258/812694, Adresa internet (URL): www.cjalba.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2009 15:16