Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Drum ocolitor centru civic comuna Arbore, jud. Suceava


Anunt de participare numarul 45463/05.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA COMUNEI ARBORE
Adresa postala: str. Principala, nr.698A, Localitatea: Arbore, Cod postal: 727015, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE TIRON, Tel.0230539411, Email: [email protected], Fax: 0230539411
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Drum ocolitor centru civic comuna Arbore, jud. Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sat Arbore, comuna Arbore, judetul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia unui drum ocolitor nou in lungime de 1, 6 km, 1 pod din b.a. cu L = 24 ml, 10 podete dalate si 160 ml aparari maluri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia unui drum ocolitor nou in lungime de 1, 6 km, 1 pod din b.a. cu L = 24 ml, 10 podete dalate si 160 ml aparari maluri
Valoarea estimata fara TVA: 3, 781, 513RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
37.000 lei garantia de participare la licitatie si garantia de buna executie 10% din pretul fara TVA al contractului si se va constitui in lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Hotararea Guvernului nr.764/2005, bugetul local si alte fonduri legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura4. a) Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice.b) Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de primaria locala.
5. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, care sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor sidin care sa rezulte ca:
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.64/1995 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
6. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de Informatii generale2. Bilanturile contabile la 31 decembrie 2005, 2006 si 2007, vizate si inregistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani va fi de minim 11.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- experienta similara -finalizarea in ultimii 5 ani a cel putin 3 (trei) contracte pentru lucrari similare, care sa includa si executia unui pod din beton armat cu lungimea mai mare de 20 m.Totodata se vor anexa copii dupa contractele de executie si procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor cat si recomandari din partea beneficiarilor vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii.
- Resurse tehnice- Ofertantii vor face dovada asigurarii cu utilaje specifice pentru executarea lucrarilor de imbracaminti din beton de ciment (statie de betoane, utilaje specifice de asternut si vibrat betonul, mijloace de transport etc.), inclusiv laborator autorizat pentru intocmirea retetelor de fabricatie si verificarea rezultatelor obtinute. Totodata, ofertantii vor face dovada accesului la produse de balastiera dintr-o exploatare autorizata (cu toate avizele si autorizatiile prevazute de legislatia in vigoare, valabile la data depunerii ofertei.
- Resurse umane - asigurarea cu responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul drumurilor si podurilor
- descrierea sistemului calitatii aplicat pe lucrare, conform standardelor SR EN ISO 9001/2001, SR EN ISO 14001/2004, OHSAS 18001/2004 sau echivalent-laborator de incercari de gradII autorizat;
- atestat A.P.D.P.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2240 din 28.02.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2008 11:00
Locul: Sediul primariei Comunei Arbore, judetul Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 0213104641, Fax: (+4) 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia Comerciala de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr.62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+4) 0230/216321, Fax: (+4) 0230/524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primariea Comunei Arbore
Adresa postala: comuna Arbore, judetul Suceava, Localitatea: Arbore, Cod postal: 727015, Romania, Tel.(+4) 0230539410, Email: [email protected], Fax: (+4) 0230539411
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2008 15:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer