Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Drumul Sarii Sovata - Reabilitare si extindere infrastructura de vizitare a rezervatiei Lacul Ursu si Arboretele de pe saraturi


Anunt de intentie numarul 19395/10.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Sovata (Primaria Oras Sovata)
Adresa postala:  Str.Principala nr.155, Localitatea:  Sovata, Cod postal:  545500, Romania, Punct(e) de contact:  dionisie Orban, Tel. 0265/570218, Email:  [email protected], Fax:  0265/570524
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Drumul Sarii Sovata - Reabilitare si extindere infrastructura de vizitare a rezervatiei Lacul Ursu si Arboretele de pe saraturi
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Statiunea Sovata
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Lucrari de amenajare alei pietonale in spatii verzi, respectiv constructii cladiri anexe
Valoarea estimata fara TVA: 4, 054, 700RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45212120-3 - Lucrari de constructii de parcuri tematice (Rev.2)
45212110-0-Lucrari de constructii de centre de petrecere a timpului liber (Rev.2)
45422000-1-Lucrari de dulgherie (Rev.2)
45422100-2-Lucrari in lemn (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 20.04.2011
Durata: 18 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8) Informatii suplimentare
contract de lucrari privind amenajarea de alei pietonale si constructii anexe
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Decontari pe baza de situatii de lucrari acceptate de beneficiarul local
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEDR- Program operational regional Axa prioritara 5 Domeniul major de interventie 5.2
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfp.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
09.02.2011 13:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer