Licitatie Publica - Drumuri de acces Zona economica Coresi
Anunt de participare numarul 127305/29.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Isabella Marasescu, Tel. +40 268 472486, In atentia: Adina Corsatea, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 268 472486, Adresa internet (URL): http: //www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Drumuri de acces Zona economica Coresi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: In nordul Municipiului Brasov, pe str. Turnului si in estul fostei Uzine Tractorul, in Zona Economica Coresi
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de executie de drumuri de acces Zona economica Coresi: lucrari de drumuri;Lucrari de Arta - Poduri si Ziduri de Sprijin; lucrari de pasaj la nivel CF;Iluminat stradal
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45221110-6-Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de executie de drumuri de acces Zona economica Coresi.Lucrarile ce se vor executa sunt cele prevazute in proiectul tehnic 551/2010, atasat anuntului de participare in SEAP.
Valoarea estimata fara TVA: 21, 718, 619RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare :430000 lei.Garantia de buna executie :10 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European pentru Dezvoltare Regionala -Programul Operational Regional 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind situatia personala a operatorului economic ; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie de independenta;
Certificat privind impozitele si taxele localeCertificat de atestare fiscala eliberat de D.G.F ;Certificat constatator eliberat de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilanturilor contabile si a conturilor de profit si pierdere, incheiate la 31.12.2010, 31.12.2009, 31.12.2008; Informatii generale; cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa prezinte o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)in valoare de 42.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie;unul sau mai multe contracte similarede lucrari de constructii de drumuri ;o recomandare; Declaratie privind efectivele medii anuale al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;copii legalizate sau conform cu originalul ale contractului/ contractelor, ale actelor aditionale (daca este cazul), a proceselor verbale la terminarea lucrarilor;Declaratie privind persoanele responsabile cu executia lucrarilor; personal minim de specialitate: 1 Manager de proiect; 1 sef de santier; 1 Responsabil tehnic cu executia lucrarii (RTE); 1 Inginer responsabil CQ; 1 (un) Responsabilcu sanatatea sisecuritatea in munca; Autorizatia deFurnizor Feroviar si Agrement Tehnic Feroviar.( AFER)
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;
Certificat ISO 9001 sau echivalent , certificat ISO 14001 sau echivalent, certificat OHSAS 18001 sau echivalent, certificat SA 8000 sau echivalent ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experinta similara- unul sau mai multe contracte distincte, cu o valoare cumulata egala cu cel putin suma de21.00.000 lei fara TVA .Personal minim de specialitate: 1 Manager de proiect- inginer constructii cai ferate drumuri si poduri. Experienta profesionala generala minim 5 ani ; Experienta profesionala specifica -Minim 3 ani in domeniul drumuri poduri;1(un) SEF DE SANTIER ?-inginer constructiidrumuri si poduri.Experienta profesionala generala minim 5 ani; Experienta profesionala specifica: Minim 3 ani in calitate de sef santier; 1 Responsabil tehnic cu executia lucrarii (RTE) in domeniul constructiilor de drumuri si poduri, atestat MLPTL. Experienta profesionala generala : Minim 5 ani experienta profesionala in domeniul drumuri- poduri ;Experienta profesionala specifica Minim 3 ani experienta profesionala in calitate de RTE in domeniul constructii drumuri si poduri; 1 Inginer responsabil CQ - licentiat al Facultatii de Constructii. Experienta profesionala generala : Minim 5 ani experienta profesionala in domeniul drumuri- poduri ;Experienta profesionala specifica : Minim 3 ani experienta profesionala in calitate de CQ in domeniul constructii drumuri si poduri; 1Responsabilcu sanatatea sisecuritatea in munca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S7-009975 din 12.01.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 16.12.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2011 11:00
Locul: SALA DE CONSILIU DIN CADRUL PRIMARIEI MUNICIPIULUI BRASOV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilorsi reprezentantii UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Achizitia face parte din proiectul ?DRUMURI ACCES ZONA ECONOMICA CORESI?Cod SMIS 32172, finantat prin Fondul European pentru Dezvoltare Regionala -Programul Operational Regional 2007-2013(POR), Axa Prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere1.1-Planuri integrale de dezvoltare urbana.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 300846, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Contencios din cadrul Primariei Municipiului Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr. 8, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500007, Romania, Tel. 0268/416550, Fax: 0268/474260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2011 16:46