Licitatie Publica - Drumuri de interes local, infiintare retea canalizare si statie de epurare ape uzate menajere, Centru de Cultura si Traditie Populara in comuna Branesti, jud. Dambovita
Anunt de participare numarul 93700/02.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Branesti (Primaria Branesti)
Adresa postala: comuna Branesti, str. Principala, nr.221, jud. Dambovita, Localitatea: Branesti, Cod postal: 137055, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Oprea, Tel.0245231275, Email: [email protected], Fax: 0245231275, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Drumuri de interes local, infiintare retea canalizare si statie de epurare ape uzate menajere, Centru de Cultura si Traditie Populara in comuna Branesti, jud. Dambovita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Branesti, judetul Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Drumuri de interes local, infiintare retea canalizare si statie de epurare ape uzate menajere, Centru de Cultura si Traditie Populara in comuna Branesti, jud. Dambovita faza executie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45212300-9-Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Drumuri de interes local, infiintare retea canalizare si statie de epurare ape uzate menajere, Centru de Cultura si Traditie Populara in comuna Branesti, jud. Dambovita faza executie
Valoarea estimata fara TVA: 6, 907, 388RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se vor constitui garantia de participare in cuantum de 138.000 lei si garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ajutor financiar nerambursabil in conditiile Programului National de Dezvoltare Rurala - masura 322 Renovarea si dezvoltarea satelor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Anexa 10 (Declaratie privind situatia personala a operatorului economic)
- Certificate valabile la data deschiderii ofertelor, certificate eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie legalizata
- Se vor atasa copii legalizate dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
- Se vor atasa copii legalizate dupa documentele de infiintare ale operatorului economic (actul constitutiv, contractul de societate, statutul etc., dupa caz), cu toate modificarile intervenite (actele aferente modificarilor) pana la data deschiderii ofertelor
- Se vor atasa documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Scrisoare de bonitate bancara conform Formular Nr. 13
- Se vor prezenta rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, pentru ulimele trei exercitii financiare- Ofertantul va prezenta documente, in original, emise/vizate de ANAF DGFP- Anexa nr. 11 (Informatii generale)
- copii legalizate dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi, anexe) pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, din care sa reiasa un rezultat al exploatarii pozitiv
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa aiba capacitate financiara de a derula contractul fara probleme, dovedind accesul la lichiditati, credite/alte mijloace financiare de peste 3.000.000, 00 lei, pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte.- Lichiditate generala(active circulante/datorii curente x 100).- Lichiditatea generala trebuie sa fie minim 100%.- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu suma de 13.500.000, 00lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista lucrarilor executate in ultimii 5 (cinci) ani, conform Anexa nr. 16 Declaratie privind lista principalelor LUCRARI EXECUTATE
- Anexa nr. 13 Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat o lucrare similara de modernizare drumuri de interes local cu o valoare de minim 4.000.000 lei; o lucrare de infiintare retea de canalizare cu o valoare de minim 1.000.000 lei si o lucrare de reabilitare/constructie cladiri cu o valoare de minim 1.200.000 lei. Se solicita ca prin lucrarile executate prezentate sa se faca dovada experientei similare pe contracte de construire/modernizare drumuri, , contracte de infiintare/extindere retele de canalizare, contracte de constructie/reabilitare cladiri
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie a lucrarii
20%
Descriere:
3.
Perioada de garantie a lucrarii
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
65/29.01.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.02.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.02.2010 11:00
Locul: Primaria Comunei Branesti, judetul Dambovita, cod postal 137055
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1)membrii comisiei de evaluare2) reprezentantii autorizati ai ofertantilor;3) alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Ajutor financiar nerambursabil in conditiile Programului National de Dezvoltare Rurala - masura 322 Renovarea si dezvoltarea satelor
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice, in baza art. 40 din OUG nr. 34/2006, Proiectul tehnic nu a putut fi incarcat in SEAP. Acesta va putea fi ridicat pe suport magnetic de la sediul primariei printr-o solicitare scrisa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40-21-3104641, Email: [email protected], Fax: +40-21-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala: str. Emil Zola nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244.522.445 int. 126, Email: [email protected], Fax: 0244.522.452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Branesti
Adresa postala: com. Branesti, jud. Dambovita, Localitatea: Branesti, Cod postal: 137055, Romania, Tel.0245.231.275, Email: [email protected], Fax: 0245.231.275
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2010 16:07