Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dulap cu modul suprapozabil


Anunt de participare numarul 54301/02.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Camin T19, parter, Tel.0232-278683, int.2428, In atentia: Teslariu Costina, Fax: 0232-271288, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Universitatea Tehnica 'Gheorghe Asachi ' din Iasi - Directia Servicii Studentesti
Adresa postala: Campus Studentesc Tudor Vladimirescu , camin T19 - parter;Ofertele vor fi depuse la Registratura Universitatii Tehnice "Gh.Asachi" Iasi la adresa Bd. D. Mangeron, nr. 67, imobil T, parter, camera A-02, In atentia: Adm. Patr. Iulia Lipsa-tel.0232-278683, fax 0232-211667., Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: camin T19 - parter, Tel.0232/278683int.2428, In atentia: Teslariu Costina, Fax: 0232/271288
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Universitatea Tehnica 'Gheorghe Asachi ' din Iasi - Directia Servicii Studentesti
Adresa postala: Campus Studentesc Tudor Vladimirescu , camin T19 - parter, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: camin T19 - parter, Tel.0232/278683int2428, In atentia: Teslariu Costina, Fax: 0232/271288
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de Invatamant Superior de Stat
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dulap cu modul suprapozabil
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Campus Studentesc "Tudor Vladimirescu" din Iasi, camin T-17
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform documentatiei de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36133200-4 - Mobilier pentru camera de zi (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 444, 571.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 05.08.2008 pana la 15.10.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare 5300 RON. Garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Subventii, venituri.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere cu lider de asociatie desemnat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Toate documentele solicitate in documentatia de atribuire sunt:
1).Declaratie de eligibilitate-Formularul 4-Sectiunea IV; 2). Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, formularul 5-Sectiunea IV;3).Certificat de atestare fiscala;4).Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale;5).Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;6).Certificat constatator-Formularul 6-Sectiunea IV.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Toate documentele solicitate in documentatia de atribuire sunt: 1). Declaratie-Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani si asigurarea riscului profesional, sau alte documente echivalente inregistrate de organele competente-Formularul 7-Sectiunea IV
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta doar in prezentarea documentelor solicitate in documentatia de atribuire sau documente echivalente acestora. Nu se solicita o valoare minima.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Toate documentele solicitate in documentatia de atribuire sunt: 1). Lista principalelor livrari, formularul 8-Sectiunea IV; Declaratie scrisa a ofertantului-Formularul 9-Sectiunea IV;2).Certificat ISO 9001;3).Certificat ISO 14001/2001;4).Lista cuprinzand subcontractantii-Formularul 11-Sectiunea IV, insotita de o declaratie scrisa, Formularul 12-Sectiunea IV a ofertantului privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora; subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% (in exprimare valorica) din contractul de achizitie publica trebuie sa completeze cu propriile date-Formularul 7-Sectiunea IV-daca este cazul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta doar in prezentarea documentelor solicitate in documentatia de atribuire sau documente echivalente acestora. Nu se solicita o valoare minima.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura in doua runde succesive in data de 16-07-2008 si 21-07-2008.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11102 din 29-05-2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.10.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2008 11:00
Locul: Sala Senatului Univ.Tehnice "Gh.Asachi" din Iasi, cu sediul in Bd.D.Mangeron, nr. 67, imobil T, etaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai Universitatii si reprezentanti imputernbici ai ofertantilor, reprezentanti ai Ministerului Economiei si Finantelor, reprezentanti ai organizatiilor studentesti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi, Sectia Comerciala si de Contenxios Administrativ
Adresa postala: str. Anastasie Panu, nr. 25, ,Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232-260600, Fax: 0232-260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Tehnica "Gh.Asachi" din Iasi, Oficiul Juridic, pers.contact. Cons.Jr. Mirela TROIA
Adresa postala: Bd. D. Mangeron, nr. 67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel.0232-278683, Fax: 0232-216853
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2008 11:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer