Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dulap echipat pentru AAR


Anunt de participare (utilitati) numarul 141509/16.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Cosmin Dragomir, Tel. +4 0212065071, Email: [email protected], Fax: +4 0372871911, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Dulap echipat pentru AAR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statiile electrice mentionate in caietul de sarcini, Anexa 4
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare dulapuri echipate pentru AAR, automate programabile pentru AAR, relee tensiune, lampi semnalizare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31200000-8 - Aparate de distributie si control ale energiei electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Dulap AAR 110kV (complet echipat cf FT prezentata in caietul de sarcini )-1 BucDulap AAR MT (complet echipat cf FT prezentata in caietul de sarcini )- 26 BucAutomat programabil AAR- 16 BucRelee min/max tensiune- 66 BucLampi semnalizare cu LED 110 Vcc-100 Buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 121, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
20190 lei/ 10095 lei pt. IMM, -Perioada de valabilitate-cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;
-Mod de costituire: a)prin instrument de garantie emis in conditiile legii de o soc. bancara/societate de asigurari, ?conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau?neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate;b)prin virament, (O.P. cu viza bancii emitente)in contul in lei: RO33 CITI 0000 0007 6002 3019-CITIBANK EUROPE plc.DUBLIN SUC.ROMANIA;
-se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind incadrerea in categoria IMM(daca e cazul), in original;
-se prezinta in original, in limba romana, cel mai tarziu la deschiderea ofertelor;
-neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei cf. art.33, alin(3), lit.b) din OUG 34/2006;
-autoritatea contractanta va retine garantia de participare in situatiile prevazute la art.87 alin.(1) lit.a) si c) din HG 925/2006;
-cuantumul ce se va retine, in cond art.278¹, va fi de :4901.70 lei cf lit. b )Conversia valorilor se va face la cursul lei/euro BNR, din data de 21.12.2012:1euro=4.4451lei 10%(5%ptIMM)din valoarea ctr. fara TVA. Perioada pt care se constituie gar. este egala cu durata ctr..Modul de const. a gar. de buna executie: -a)prin retineri succesive din fact. prezentate;Avand in vedere faptul ca AC este o soc. com. cu capital majoritar privat si finantarea ctr. se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011?care fac referire la faptul ca «?sumele datorate de institutiile publice oper. econ., inclusiv cele datorate de oper. ec. beneficiari de subventii sau transf. altor operatori ec, se achita in conturile beneficiarului deschise la trezoreria statului».Sau, b)-Scrisoare de gar. bancara de buna executie(la solicitarea ofertantilor)care va constitui anexa la ctr..Sau, -c)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)-(4). Restituirea gar. de buna executie se va efectua cf. HGR 925/2006 art.92 alin.(4), asa cum este prevazut si in CGF-RO rev.1
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular F1.1 Acord de asociere (daca este cazul), Formular F21Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.180 din OUG 34/2006, Formular F2.1Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006, Formular F2.2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire si care aproba bugetul aferent autoritatii contractante: Director Achizitii ?Trofin Cosmin;Manager Achizitii ?Grigoruta Camelia;Responsabil procedura (Achizitor)- Cosmin Dragomir;Presedinte comisie evaluare (Achizitor) -Nicolae Vasile;
Membru comisie evaluare (Dir. Adj. Achizitii) -Ciprian Stefan;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular F2.4, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care
ofertantul este rezident).Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(daca este cazul) Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
-Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului
-Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator.-Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Ofertantul isi asuma raspunderea cu privire la faptul ca inf. cupr. in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a oferetelor .Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat peprimul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunal in original/copie legalizata numai in situatia in care a prezentat acest document in copie simpla.
-Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globala;Cifra de afaceri globala pe cel mult ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin: 2243400 lei fara TVA (1121700 lei fara TVA? IMM-uri). Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2010 ? 1 Euro=4.2099 Lei; 2011 ? 1 Euro=4.2379 Lei;2011 ? 1 Euro=4.4560 Lei(2010, 2011, 2012). Operatorii au obligatia depunerii bilanturilor pe ultimii 3 ani, respectiv pentru anuii 2009, 2010, 2011.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista produselor similare din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Poate fi insotita de cel putin un document sau maxim 3 documente, care sa demonstreze livrarea produselor in valoare cumulata de cel putin valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: minim 1121700 lei fara TVA( 560858 lei fara TVA ptr IMM). Se solicita prezentarea de certificate/documente emise de catre beneficiari din care sa reiasa furnizarea de produse cf. art. 188 alin. (1)lit.a) din OUG34/2006.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2010 ? 1Euro=4.2099 Lei2011 ? 1Euro=4.2379 Lei
2012 - 1Euro= 4.4560 Lei(2010, 2011, 2012)
Declaratie care contine informatii referitoare la personalul/organismul tehnic
de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Informatiile privind asociatii (daca e cazul).Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inreg.), la standardele de asigururare a calitatii trebuie prezentate de fiecare asociat in parte.Situatia ec.-fin. si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asociatiei.In cazul in care o asociatie de op. ec. este declarata castigatoare, relatiile contractuale si facturile se vor face in cf. cu modul in care vor declara asociatii in Ac. de asociere prezent la deschiderea ofertelor.(continuare la paragraful 4).
(continuare de la paragraful 3).In cazul in care ofertantantiiisi demonstreaza cap.teh. si prof. invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana , atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentareaunui angajament ferm al pers. respective, incheiat in forma autentica, prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantuluires. teh. si profes. invocate.Persoana care asigura sustinerea fin. nu trebuie sa se afle in situtiile prevazute la art.180si art.181 lit a), c1)si d).
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele
europene relevante -ISO 9001:2008.
Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform atasament la documentatia de atribuire: "Info. suplimentare despre LE".
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA 74
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.02.2013 12:00
Locul: EDM SA-Bd Ion Mihalache, nr 41-43, S1, Bucuresti, Registratura, pentru Serviciul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau imputernicitii legali ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca in urma desfasurarii licitatiei electronice, pe primul loc se afla doi sau mai multi ofertanti cu aceeasi valoare a propunerii financiare, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi o noua oferta financiara in plic inchis. In acest caz contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua oferta financiara are pretul cel mai scazut.Operatorul economic a carui oferta financiara prezinta pretul cel mai scazut, va transmite in termen de 2 (doua) zile lucratoare, urmatoarele formulare: F9 si F11, completate cu noile valori.Formularele se vor transmite la sediul Autoritatii Contractante, in original, semnate si stampilate de catre reprezentantul legal al ofertantului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA, Serviciul Juridic si Afaceri Corporatiste
Adresa postala: Bd Ion Mihalache, nr. 41-43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel. +40 213132815, Fax: +40 372871911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.01.2013 16:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer