Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DULAPURI CABLATE NECESARE PENTRU LUCRARI DE INVESTITII PENTRU SC ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA SA, SC ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA SI SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA


Anunt de participare (utilitati) numarul 81523/04.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: ANISOARA MEMENDUF, Tel.0241.80.53.07, In atentia: Serviciului Achizitii si Antreprize, Email: [email protected], Fax: 0241.80.53.11, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
DULAPURI CABLATE NECESARE PENTRU LUCRARI DE INVESTITII PENTRU SC ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA SA, SC ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA SI SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: LOT 1: magazia DIT situata in loc. Ovidiu, str.Tulcei nr.1, jud. Constanta
LOT 2: - TIMISOARA, str.Sulina nr.9;
-DEVA, str. Depozitelor nr.23
LOT 3: Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 651, 476 si 6, 993, 693.5RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contracte subsecvente semestriale
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Dulapuri cablate necesare pentru lucrari de investitii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31682100-1 - Cutii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime/maxime/lot/tip ce pot fi achizitionate pe durata acordului cadru sunt cuprinse in anexele caietului de sarcini atasat prezentului anunt de participare sectiunea - Documentatie si clarificari
LOT 1: cantitate minima 173 buc. - cantitate maxima: 259 buc.
LOT 2: cantitate minima 271 buc. - cantitate maxima: 409 buc.
LOT 3: cantitate minima 156 buc. - cantitate maxima: 232 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 651, 476 si 6, 993, 693.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot1:21000RON/10500 RON-IMM;Lot2:32000 RON/16000RON-IMM;Lot 3:16000ron/8000 ron IMM.Garantia de buna executie 10%(5%-IMM).DECLARATIE IMM
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE (DACA ESTE CAZUL)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei, certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si locale valabile la data deschiderii ofertelor, certificat constatator emis de Of. Reg. Comertului de pe langa Tribunal - pt. persoane juridice romane, documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica in conf. cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit - pt. persoane juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie cifra de afaceri globala (pe ultimii 3 ani), Informatii privind situatia financiara; in cazul in care formularul nu este vizat de DGFP acesta va fi insotit de bilantul contabil la data de 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantii vor prezenta in cadrul documentelor de eligibilitate dovada ca detin omologarea produselor. Pentru produsele care nu sunt omologate, in termen de 10 zile lucratoare dupa adjudecarea licitatiei, contractantul /producatorul trebuie sa demonstreze ca a demarat procedura de omologare a produselor care fac obiectul acordurilor cadruconform procedurii OM-CERT 01 RO anexata prezentului Caiet de sarcini. In caz contrar acordurile cadru vor fi reziliate si se vor retine garantia de participare si/sau de buna executie constituita la acestea. Durata necesara omologarii este de 30 de zile.2.Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea in totalitate a Procedurii de omologare, pentru produsele care nu sunt omologate.3. Declaratie privind respectarea termenului de omologare.
4. Autorizatii pentru livrarea produselor (in cazul distribuitorilor);5. Pentru fiecare lot in parte, ofertantii vor prezenta o lista, care cuprinde produse furnizate in ultimii 3 ani, de natura produselor ofertate, a caror valoare insumata va fi: LOT 1:1.100.000 lei; LOT 2:2.134.125 lei si LOT 3:1.077.846 lei.Pentru fiecare contract prevazut in liste se vor prezenta recomandari din partea beneficiarilor; prezentarea de recomandari care nu au legatura cu contractele prevazute in liste, nu se iau in considerare.6. Declaratie care contine informatii privind persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului;7.Declaratie care contine informatii privind dotarile cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; standarde de calitate, standarde de mediu, informatii privind subcontractantii, informatii privind asociatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LE se va desfasura intr-o singura runda. Durata rundei va fi de 1 zi lucratoare.Oferantii pot vedea cea mai buna oferta.Ofertantii nu pot vedea nr.de participanti inscrisi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Daca oferta este depusa intr-o alta limba, va fi insotita de traducere autorizata in lb.romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2009 11:00
Locul: sediul autoritatii organizatoare din Constanta, str. Nicolae Iorga nr.89 A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE ATASATA PREZENTULUI ANUNT DE PARTICIPARE IN SECTIUNEA "DOCUMENTATIE SI CLARIFICARI". RASPUNSURILE LA EVENTUALELE CLARIFICARI LA DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE SOLICITATE DE OPERATORII ECONOMICI IN FORMA SCRISA SI TRANSMISE LA FAX. NR.0241/805.311, SE VOR ATASA PREZENTULUI ANUNT DE PARTICIPARE LA SECTIUNEA "DOCUMENTATIE SI CLARIFICARI". PENTRU VIZUALIZAREA INFORMATIILE PRIVIND LOTURILOR ACCESATI BUTONUL "LOTURI". Achizitie in regim de urgenta cu respectarea prevederilor ART.113 DIN OG 34/2006. Pentru procedura de omologare a produselor, persoana de contact: dl. ALBERTO PIEROPAN, telefon: 0256/40.50.09, 0730.177.531, fax: 0256/405.301, e-mail: [email protected].
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL , SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: STR. TRAIAN NR. 23, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616.003, Email: [email protected], Fax: 0241/616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A. - SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR.89A, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900587, Romania, Tel.0241.805046, Fax: 0241/616.340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2009 15:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer