Licitatie Publica - e echipamente, sistem integrat IT&C "Eco-Business - Centru transfrontalier pentru mediu al oamenilor de afaceri din zona Calarasi-Silistra"
Anunt de participare numarul 56148/20.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CAMERA DE COMERT, INDUSTRIE SI AGRICULTURA CALARASI
Adresa postala: Calarasi, str. Progresului, bl. BBB, et.3, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910001, Romania, Punct(e) de contact: MARIAN DRAGAN, Tel.0242/311161, In atentia: IRINA RAVAC, Email: [email protected], Fax: 0242/318940, Adresa internet (URL): Municipiul Calarasi, str.Progresul, bl.BBB, et.3
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Camera de Comert, Industrie si Agricultura Calarasi
Adresa postala: Municipiul Calarasi, str.Progresul, bl, BBB, et.3, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910001, Romania, Punct(e) de contact: SEAP, Tel.0242/311161, In atentia: IRINA RAVAC, Email: [email protected], Fax: 0242/318940, Adresa internet (URL): http: //www.cciacl.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG - de utilitate publica
Activitate (activitati)
Altele: reprezentarea comunitatii de afaceri
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
e echipamente, sistem integrat IT&C "Eco-Business - Centru transfrontalier pentru mediu al oamenilor de afaceri din zona Calarasi-Silistra"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Calarasi, str. Progresul, bl.BBB, et.3
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie echipamente IT&C si servicii conexe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32424000-1 - Infrastructura de retea (Rev.1)
32422000-7-Componente de retea (Rev.1)
32423000-4-Noduri de retea (Rev.1)
72232000-0-Servicii de dezvoltare de software de prelucrare de tranzactii si de software personalizat (Rev.1)
72253100-4-Servicii de ajutor pentru utilizatori (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie echipamente IT&C si servicii conexe mentionate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 185, 650EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantumul de 8.000 leiGarantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect PHARE RO2005/017-535.01.02.06
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularelor "Declaratie privind eligibilitatea", "declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181.", "Declaratie privind calitatea de participant la procedura"
Certificat constatator eliberat de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularului "Informatii generale"
Ultimul bilant vizat de AFP
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani, echivalentul a 550.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularului "Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani"
Certificate emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselorCertificat ANRCTI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
O recomandare din partea unui beneficiarDeclaratie pe propria raspundereAsigurare non-stop suport tehnic
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Specialisti IT
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Oferta financiara
40%
Descriere:
2.
Propunere tehnica
30%
Descriere:
3.
Termen furnizare si punere in functiune
25%
Descriere:
4.
Termen de garantie
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2008 12:00
Locul: Camera de Comert, Industrie si Agricultura Calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program PHARE CBC 2005 RO - BG, Proiect RO2005/017-535.01.02.06
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Camera de Comert, Industrie si Agricultura Calarasi - Serviciul Juridic
Adresa postala: Municipiul Calarasi, str. Progresul, bl.BBB, et.3, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910001, Romania, Tel.0242/311161, Email: [email protected], Fax: 0242/318940, Adresa internet (URL): http: //www.cciacl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2008 15:10