Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - e-Romania 3


Anunt de participare numarul 92156/12.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale
Adresa postala: Bulevardul Libertatii, numarul 14, sectorul 5 , Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Punct(e) de contact: Florin Lamurean, Tel.4001381, Email: [email protected], Fax: 3114136, Adresa internet (URL): www.mcsi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
e-Romania 3
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul MCSI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectul e-Romania 3 - nivel national - integrarea si interoperabilitatea proiectelor e-Romania 1 si e-Romania 2 precum si a sistemelor si aplicatiilor existente la nivelul institutiilor publice centrale sau la nivelul organizatiilor externe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
30200000-1-Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
30233132-5-Unitati de hard disk (Rev.2)
35121000-8-Echipament de securitate (Rev.2)
51000000-9-Servicii de instalare (cu exceptia programelor software) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servere
Valoarea estimata fara TVA: 42, 016, 806.72RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie bancara de participare: 100.000 leiGarantie de buna executie: 1% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite de angajament
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 dinoug34/2006
Certificatului de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor
Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale
Certificat constatatoreliberat de Oficiul National al Registrului Comertului (valabil la data depunerii ofertei).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media Cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2006, 2007 si 2008)trebuie sa fie mai mare de 15.000.000 EURPrezentarea Bilantului contabil pe ultimii trei ani financiari (2006, 2007, 2008), insotit de anexele explicative
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Experienta similara
Personalul solicitat pentru indeplinirea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita prezentarea a cel putin 3 contracte finalizate in ultimii 3 ani care sa includa servicii de dezvoltare, implementare si intretinere de portal web cu o valoare totala mai mare de 800.000 EURO-Cel putin un contract de prestari servicii de asistenta tehnica si realizare a unui sistem informatic, finalizat cu succes in ultimii 3 ani, Participarea ofertantului sa fie de minim1.000.000 EURO- Ofertantul va demonstra accesul la cel putin urmatorii specialisti: 1. Expert in managementul proiectelor informatice (1 specialist)2. Expert in proiectarea si dimensionarea sistemelor informatice hardware (1 specialist)3. Expert in proiectarea si dimensionarea sistemelor informatice software (1 specialist)4. Expert in integrarea proceselor de business cu Sistemul Electronic National (SEN) (1 specialist)5. Expert in coordonareaactivitatilor de dezvoltare aplicatii de tip portal web (1 specialist)6. Expert in dezvoltarea de aplicatii de tip portal web (3 specialisti)7. Expert in implementarea sistemelor ce gestioneaza formulare electronice inteligente (3 specialisti)8. Expert in implementarea de sisteme tip SOA (Service Oriented Architecture) si procese de business (2 specialisti)9. Expert Implementare sistem de harti GIS (1 specialist)10. Expert in retelistica si securitate informationala (1 specialist)11. Expert in stocarea datelor la nivelul infrastructurii IT (3 specialisti)12.Expert in virtualizare de servere la nivelul infrastructurii IT (2 specialisti)13.Expert de management si de securitate la nivelul sistemelor informationale (conditiile pot fi indeplinite cumulativ de mai multe persoane) (1 specialist)14.Expert in securitatea informationala aplicata (conditiile pot fi indeplinite cumulativ de mai multe persoane)15.Expert in evaluarea securitatii informatice a sistemelor (1 specialist)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.01.2010 13:00
Locul: Sediul MCSI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cu delegatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195181, Fax: 0213195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica a Institutiei
Adresa postala: Bd.Libertatii nr 14, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Tel.0213114119, Email: [email protected], Fax: 0213114119, Adresa internet (URL): www.mcsi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2009 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer