Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - E-sanatate, servicii medicale de calitate in sprijinul cetatenilor la Spitalul de Psihiatrie "Dr. Gheorghe Preda" Sibiu


Anunt de participare numarul 125745/13.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PSIHIATRIE "DR. GH. PREDA" SIBIU
Adresa postala:  STR. DR. D. BAGDASAR NR. 12, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550082, Romania, Punct(e) de contact:  Director medical, Tel. 0269/214335, In atentia:  Dr. Mihai Canciu, Email:  [email protected], Fax:  0269/216435, Adresa internet (URL):  www.medicina-psihiatrie.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
E-sanatate, servicii medicale de calitate in sprijinul cetatenilor la Spitalul de Psihiatrie "Dr. Gheorghe Preda" Sibiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sibiu, str. Dr. Bagdasar, nr. 12
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiect implementarea unui sistem informatic medical integrat de tip E-sanatate, ce are ca scop principal urmatoarele functionalitati: gestiunea pacientilor si a asiguratilor medicali, gestiunea activitatilor clinice si spitalicesti, suport administrativ si economico-financiar. Achizitia cuprinde urmatoarele: procurare logistica necesara pentru implementarea sistemului informatic, achizitia de aplicatii, instruirea personalului specializat in informatica precum si a utilizatorilor finali.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48180000-3 - Pachete software pentru uz medical (Rev.2)
30200000-1-Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
32420000-3-Echipament de retea (Rev.2)
72262000-9-Servicii de dezvoltare software (Rev.2)
72590000-7-Servicii informatice profesionale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de produse si servicii necesare implementarii proiectului "E-sanatate, servicii medicale de calitate in sprijinul cetatenilor la Spitalul de Psihiatrie "Dr. Gheorghe Preda" Sibiu
Valoarea estimata fara TVA: 1, 503, 715RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 30.000 lei; garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul proiectului "E-sanatate, servicii medicale de calitate in sprijinul cetatenilor la Spitalul de Psihiatrie "Dr. Gheorghe Preda" Sibiu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea
-Declaratie privin neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (stat si locale)
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
-Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008-2010): minim 3.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
-Fisa de experienta similara + recomandare
-Declaratie privind efectivele medii ale personalului angajat
-Lista cu personalul de specialitate propus pentru indeplinirea contractului
-Curriculum Vitae pentru fiecare expert cheie
-Certificat ISO 9001 sau echivalent (managementul calitatii)
-Certificat ISO 14001 sau echivalent (managementul de mediu)
- Certificat ISO 27001 sau echivalent (managementul securitatii informatiei)
-Lista subcontractorilor si specializarea acestora
-Declaratie privind sanatatea si protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime privind proiectele similare realizate de ofertant: dovada prestarii a cel putin un contract in domeniul sanatatii sau al asigurarilor de sanatate, ce a presupus implementarea unui sistem informatic integrat si care a cuprins cel putin urmatoarele activitati: analiza, design si dezvoltare de aplicatii, testare si suport tehnic; dovada prestarii a cel putin un contract ce a presupus implementarea unui sistem informatic pentru managementul activitatilor medicale si care trebuie sa indeplineasca urmatoarele: implementarea s-a facut in cadrul unui spital; au fost prestate servicii de consultanta de specialitate, analiza, dezvoltare, implementare si mentenanta; a fost instruit personalul specializat si utilizatorii; au fost acoperite activitatile sectiilor: clinice, urgente, farmacie, magazii. Valoarea cumulata a proiectelor prezentate ca experienta similara trebuie sa fie de cel putin 1.500.000 lei.Cerinte minime privind personalul de specialitate propus (experti cheie): un sef de proiect, un coordonator tehnic, un arhitect solutie, trei specialisti implementare, un coordonator implementare, un evaluator politici medicale, un expet in securitate informationala, un responsabil calitate. Cerintele de calificare pentru fiecare din expertii enumerati mai sus se regasesc in Fisa de Date, spatiul pentru completarea datelor fiind limitat. Cerintele privind experienta generala se incadreaza in limita a 5 ani, iar cele privind experienta specifica in limita a 3 ani, pentru fiecare din expertii precizati. Un expert poate fi nominalizat pentru o singura pozitie din cele identificate mai sus. CV-ul pentru fiecare expert trebuie intocmit conform formularului prezentat in Fisa de Date la sectiunea Formulare si va trebui insotit de copii ale documentelor doveditoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Moneda in care se transmite oferta: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2011 10:00
Locul: La sediul autoritatii contractante, str. Dr. Bagdasar, nr. 12, Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti/imputerniciti ai ofertantilor, observatori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial "Cresterea competitivitatii economice"Axa III - Tehnologia informatiei si comunicatiilor pentru sectoarele privat si publicDomeniul major de interventie 2 - Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
Durata contractului de achizitie publica: 8 luni calendaristice
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email:  [email protected], Fax:  021.3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala:  str. I. C. Bratianu, nr. 1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258.810289, Email:  [email protected], Fax:  0258.810286, Adresa internet (URL):  www.noulportal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile, conform art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul de Psihiatrie "Dr. Gh. Preda" Sibiu - Biroul Contencios
Adresa postala:  Str. Dr. Bagdasar, nr. 12, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550082, Romania, Tel. 0269.214335, Email:  [email protected], Fax:  0269.216435, Adresa internet (URL):  www.medicina-psihiatrie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.07.2011 20:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer