Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - eAcademie pentru functionarii publici


Anunt de participare numarul 105113/04.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale
Adresa postala:  Bulevardul Libertatii, numarul 14, sectorul 5 , Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050706, Romania, Punct(e) de contact:  Florin Lamurean, Tel. 4001381, In atentia:  Florin Lamurean, Email:  [email protected], Fax:  3114136, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
eAcademie pentru functionarii publici
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul MCSI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectul urmareste cresterea performantei activitatilor specifice functionarilor publici
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
51611100-9 - Servicii de instalare de hardware (Rev.2)
72000000-5-Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
72200000-7-Servicii de programare si de consultanta software (Rev.2)
72212190-7-Servicii de dezvoltare de software educational (Rev.2)
72220000-3-Servicii de consultanta privind sistemele informatice si servicii de consultanta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii informatice
Valoarea estimata fara TVA: 4, 846, 818.75RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 96.000 lei; garantie de buna executie :5 % din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
proiect finantat din fonduri comunitare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind privind situatia personala a operatorului economic
Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, valabil la data deschiderii ofertelor;
Adresa de la Instanta Competenta / Curtea Districtuala / Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor;
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor;
Cazierul fiscal al companiei, valabil la data deschiderii ofertelor.
Cazierul judiciar al companiei, valabil la data deschiderii ofertelor (pentru tarile in care este aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a Candidatului pentru ultimii 3 ani financiari (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie de minim 9, 300, 000 Lei.Din situatiile financiare prezentate trebuie sa reiasa un rezultat financiar pozitiv pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Resurse umane si calitatea managementului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
C1. Candidatul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va trebui sa faca dovada finalizarii in ultimii 3 ani (pana la termenul limita de depunere a ofertelor a fost obtinuta acceptanta operationala pentru proiect) a cel putin un contract in valoare de minim 1.500.000 lei, ce a avut ca scop implementarea de sisteme informatice de tip instruire electronica online si/sau offline, bazate pe conceptul eLearning si pentru care Candidatul a prestat cel putin urmatoarele tipuri de servicii: -management de proiect;
-analiza, dezvoltare/customizare produs/ produse software;
-implementare de aplicatii software si furnizare de echipamente hardware;
-testare sistem software;
-instruire personal.C2. Candidatul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va trebui sa faca dovada finalizarii in ultimii 3 ani (pana la termenul limita de depunere a ofertelor) a cel putin 1 contract in valoare de minim 3.000.000 leice a avut ca scop dezvoltarea de continut interactiv de instruire pentru adulti si implementarea unei platforme de tip instruire electronica online si/sau offline, bazate pe conceptuleLearning.Candidatul sau, in cazul unei asocieri / consortiu, membrul asocierii / consortiului care este responsabil de dezvoltarea si implementarea de aplicatii si solutii de afaceri, trebuie sa faca dovada detinerii certificarii Independent Software Vendor - ISV/Software Solutions sau echivalent.Candidatul sau, in cazul unei asocieri / consortiu, membrul asocierii / consortiului care este responsabil de proiectarea si implementarea solutiilor de server, trebuie sa faca dovada detinerii certificarii, Advanced Infrastructure Solutions sau echivalent.Ofertantii trebuie sa puna la dispozitie o echipa alcatuita din experti cheie (cate un expert pentru fiecare pozitie ceruta), care sa acopere urmatoarele pozitii: 1.Manager de Proiect2.Arhitect de solutie3.Manager de Proiect Software4.Manager de Proiect Hardware5.Expert securitate informationala6.Expert dezvoltare de continut digital7.Coordonator instruire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
implementarea este direct legata de intrarea in operare a portalului e-Romania care necesita o componenta importanta de training pentru functionarii publici.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
capacitatea tehnica si/sau profesionala cap.V.4 si VII.1 din Fisa de date: C1:20 puncte pentru fiecare proiect suplimentar C2:40 puncte pentru fiecare proiect suplimentar cont. vezi cap.VI.3
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2010 12:00
Locul: Sediul MCSI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicire semnata de reprezentantul legal al operatorului economic
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin: 2.1 Axa prioritara pentru programul operational sectorial cresterea competitivitatii economice si domeniul major de interventie, Axa Prioritara III "Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Selectarea candidatilor calificati se realizeaza pe baza criteriilor cu privire la capacitatea tehnica si/sau profesionala, potrivit urmatorului punctaj: ?20 puncte pentru fiecare proiect suplimentar prezentat care indeplineste cerintele minime de experienta similara enuntate la punctul C1, pana la un maxim de 60 de puncte: C1. ?Candidatul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va trebui sa faca dovada finalizarii in ultimii 3 ani (pana la termenul limita de depunere a ofertelor a fost obtinuta acceptanta operationala pentru proiect) a cel putin un contract in valoare de minim 1.500.000 Lei, ce a avut ca scop implementarea de sisteme informatice de tip instruire electronica online si/sau offline, bazate pe conceptul eLearning si pentru care Candidatul a prestat cel putin urmatoarele tipuri de servicii: -management de proiect, -analiza, dezvoltare/customizare produs/ produse software-implementare de aplicatii software si furnizare de echipamente hardware-testare sistem software-instruire personal??40 de puncte pentru cerinta C2 daca Candidatul prezinta un proiect suplimentar care indeplineste cerintele minime de experienta similara enuntate la punctul C2 : ?Candidatul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va trebui sa faca dovada finalizarii in ultimii 3 ani (pana la termenul limita de depunere a ofertelor) a cel putin 1 contract in valoare de minim 3.000.000 leice a avut ca scop dezvoltarea de continut interactiv de instruire pentru adulti si implementarea unei platforme de tip instruire electronica online si/sau offline, bazate pe conceptul eLearning?In cazul in care mai multi ofertanti acumuleaza acelasi numar de puncte, departajarea se va efectua in functie de suma totala a contractelor de experienta similara prezentate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021-319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021-319.51.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica a MCSI
Adresa postala:  Bd.Libertatii nr.14, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050706, Romania, Tel. 0213114119, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.mcsi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2010 13:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer