Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipament CCTV pentru inspectarea retelei de canalizare pentru SC ACET SA Suceava


Anunt de participare (utilitati) numarul 92199/12.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Eptisa Servicios de Ingenieria S.A.
Adresa postala: str. Clucerului, nr.35, Tronson 2, camera 1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031124, Romania, Punct(e) de contact: Mirela Costache, Tel.021.301.14.70, In atentia: Mirela Costache, Email: [email protected], Fax: 021.31.14.80, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Echipament CCTV pentru inspectarea retelei de canalizare pentru SC ACET SA Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC SC ACET SA SA Suceava -Str. Mihai Eminescu nr. 5, Suceava, judetul Suceava
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1 Vehicol 1 buc
2 Ansamblu echipamente auxiliare 1buc
3 Unitate de raportare1buc
4 Sistemul CCTV1buc
5 Sistem de inspectie video pentru camine2buc
6 Instruire5 zile
7 Asigurari (RCA si CASCO) pentru 6 luni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32323500-8 - Sistem video de supraveghere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 Vehicol 1 buc
2 Ansamblu echipamente auxiliare 1buc
3 Unitate de raportare1buc
4 Sistemul CCTV1buc
5 Sistem de inspectie video pentru camine2buc
6 Instruire5 zile
7 Asigurari (RCA si CASCO) pentru 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: 142, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 1400 Euro. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului, in Euro, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantat prin programul ISPA 100%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere de operatori economici.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea la care se ataseaza:
Imputernicire pentru persoana care semneaza declaratia in cazul in care nu este persoana imputernicita sa reprezinte firma / sucursala.
Certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale.
Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului;
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent, privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat;
Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copii xerox dupa:
- Bilantul contabil intocmit pentru exercitiul financiar 2008;
- Bilantul contabil intocmit la 30.06.2009;
vizate si inregistrate de organele competente.
Cerinta minima:
a) profitul net al ofertantului trebuie sa fie pozitiv in perioada 01.2008-06.2009.
b) Cifra de afaceri a ofertantului trebuie sa depaseasca in perioada01.2008-06.2009 valoarea de: 140.000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani (2007-2009).
Cerinta minima: Ofertantul (leaderul Asociatiei) va trebui sa prezinte un centralizator privind experienta similara relevanta (a tuturor membrilor asocierii) si va completa Formularul 4.3.3. trebuind sa dovedeasca livrarea de produse similare prin prezentarea a cel putin unei recomandari / Certificat Constatator / Certificat de Receptie pentru produse similare cu cele ce se intentioneaza a se achizitiona.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala prin licitatie electronica cu 1 runda de participare cu criteriul de evaluare pretul cel mai scazut. Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP. Durata unei runde 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
ISPA 2005 RO 16 P PE 004 - 02 - IE
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.01.2010 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.01.2010 14:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.01.2010 14:30
Locul: Eptisa Birou Suceava, cladirea SC ACET SA, str. Marasti, fara numar, mun. Suceava, jud. Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul Asistenta tehnica pentru managementul si supervizarea contractelor ISPA, Suceava, Romania. Masura ISPA nr.2005 RO 16 P PE 004 - 01 EuropeAid 122766/D/SER/RO. Beneficiarul final este Compania SC ACET SA Suceava.
VI.3) Alte informatii
Autoritate Contractanta conform prevederilor art 8 lit e, din OUG 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.51.80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termenul de 5 zile conf la art. 256^2, alin 1, lit b din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Eptisa Romania
Adresa postala: sos. Dudesti-Pantelimon, nr 42, etaj 3, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 033094, Romania, Tel.021.301.14.70, Email: [email protected], Fax: 021.301.14.80
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.12.2009 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer