Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENT COMPLEX DE TIPARIRE SI DE GRAFICA


Anunt de participare numarul 26386/04.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DIN PITESTI
Adresa postala: Str. Targu din Vale, Nr. 1, Localitatea Pitesti, Judetul Arges, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110040, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA - MIRELA SANDU, Tel.+40248216448, Email: [email protected], Fax: +40248216448, Adresa internet (URL): www.upit.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutii de invatamant superioare
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ECHIPAMENT COMPLEX DE TIPARIRE SI DE GRAFICA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Universitatea din Pitesti, Str. Targu din Vale, Nr. 1, Localitatea Pitesti, Judetul Arges , cod postal: 110040, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie produs - Echipament de tiparire si de grafica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29862000-9 - Echipament de tiparire si de grafica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 bucata echipament
Valoarea estimata fara TVA: intre 188, 235 si 402, 361RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare=5000 -Formularul Nr.11, Garantie de buna executie - 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din Venituri Proprii. Plata se efectueaza cu ordin de plata prin trezoreria Pitesti sau prin Banca
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontract, conf.art.44, 45/OUG34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea Formular 12A; - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 Formular 12 B; - certificate constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente/documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimul an- declararea cifrei de afaceri pe ultimul an
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrariin ultimii 3 ani - Formularul 12D
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul minim pe oferta, inclusiv service total
75%
Descriere:
2.
Viteza de imprimare alb negru mai mare de 100 p/min A4
10%
Descriere:
3.
Rezolutie de imprimare alb negru mai mare decat cea specificata
5%
Descriere:
4.
Viteza de imprimare color mai mare decat cea specificata
5%
Descriere:
5.
Rezolutie de imprimare color mai mare decat cea specificata
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2007 12:00
Locul: Universitatea din Pitesti, Str. Targu din Vale, Nr.1, Pitesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de licitatie si ofertantii/imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40213104642, Email: [email protected], Fax: +40213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf. art.272 (2)- Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatori despre un act al autoritatii contractante pe care aceasta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Universitatii din Pitesti
Adresa postala: Str. Targu din Vale, Nr. 1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110040, Romania, Tel.+40248216448, Email: [email protected], Fax: +40248216448
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2007 12:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer