Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipament Computer Tomograf inclusiv montaj, punere in functiune, testare si instruirea personalului utilizator.


Anunt de participare numarul 146569/16.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul de Psihiatrie Voila Campina
Adresa postala: Campina Strada Voila nr.114, Localitatea: Campina, Cod postal: 105600, Romania, Punct(e) de contact: Catalina Popescu, Tel. +40 756140238, Email: [email protected], Fax: +40 244335164, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipament Computer Tomograf inclusiv montaj, punere in functiune, testare si instruirea personalului utilizator.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul de Psihiatrie Voila
Campina, Str. Voila, nr. 114
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitiu unui Echipament Computer Tomograf inclusiv montaj, punere in functiune, testare si instruirea personalului utilizator.Incheierea contractului este conditionata de alocarea fondurilor de la bugetul de stat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33115000-9 - Aparate de tomografie (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipament Computer Tomograf -1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 2, 025, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 38.000lei, stabilita cu respectarea prevederilor art. 85 din H.G. 925/2006, din care cuantumul sumei corespunzatoare art. 278 indice 1 este de 5.805 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Pentru virament bancar contul este: RO34TREZ5225006XXX002293 deschis la Trezoreria Campina. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. La procedurile online, obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie prin: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive. In aceasta din urma situatie, contractantul are obligatia de a deschide la trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante conform H.G.nr. 1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constituigarantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu la data semnarii contractului de achizitie publica, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-91 din H.G.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea. Completarea si prezentarea Formularului nr. 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G..nr. 34/2006.
Completarea si prezentarea Formularului nr.2.Prezentarea in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul a Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat. Trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul a Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale dincare sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local. Trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor
scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 (declaratia va fi completata si de catre subcontractanti sau tertii sustinatori- Formularul 3. Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, persoanele care detin functii de decizie sunt: Gabriel
TINTARESCU ? manager, Monica FELEA ? director financiar contabil, Elena DINU ? director medical, Toma GHIONOIU ? director ingrijiri, Rodica UTA ? sef serviciu administrativ, achizitii, intretinere, tehnic si transport; Catalina POPESCU - referent birou achizitii.Nota: a. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
b. Pentru operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, cerintele sunt considerate indeplinite in masura in care acestia prezinta inlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor.c. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Prezentarea formularului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Formular 5Completarea si prezentarea Formularului nr.6 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr.314/2010.
Nu se accepta completarea ulterioara a documentelor solicitate mai sus, decat in situatia depunerii declartiei pe propria raspundere conform prevederilor art. 11 alin (4) din HG 925/2006. Prezentarea in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor
Nota:
a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN declarate din Certificatul Constatator emis de ONRC.
b. In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a livra produsele care fac obiectul prezentului contract;c. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a livra produsele care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Prezentarea in copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul a Autorizatie de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii, valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Legii nr. 176/2000, rprivind dispozitivele medicale, cu modificarile si completarile ulterioare.Autorizatie de securitate radiologica emisa de CNCAN
Autorizatie de furnizare pentru produs emia de CNCAN.
Toate certificatele si autorizatiile trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelorOfertantul clasat pe primul loc, va depune la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 2 000 000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea Informatiilor generale aferenteultimilor 3 ani. Se va completa si prezenta Formularul nr. 4.Pentru calculul echivalentei lei/alta valuta se va aplica cursul mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.? Prezentarea in copie certificata conform cu originalul a bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente, sau orice alte documente care sa dovedeasca indeplinirea cerintei de calificare.Nota: a. Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilitoperatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata sau legalizata aacestora in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse din ultimi 3 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani, in cadrul unuia
sau mai multor contracte similare, produse de natura si complexitatea celor
mentionate in caietul de sarcini, a caror valoare cumulata sa fie de minim 2.000.000
ron fara TVA.
Pentru calculul echivalentei lei/alta valuta se va aplica cursul mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clienti beneficiari din care sa rezulte furnizarea de produse.
Ofertantul va face dovada existentei personalului calificat pentru a duce la indeplinire contractul de furnizare in special pentru asigurarea calitatii.
Ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa reiasa indeplinirea cerintelor solicitate, astfel:
- cartile de munca sau, dupa caz, contractele individuale de munca ale
personalului invocat si/sau contractele de prestari servicii/angajamente incheiate intre ofertant si persoanele respective;
- declaratii de disponibilitate/angajamente de participare pentru specialistii care nu sunt angajati ai ofertantului- formular 9;
- diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala).
Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Informatii privind subcontractantii
Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent.
Certificat ISO 13485:2003 pentru dispozitive medicale sau echivalent.
Certificat ISO 14001:2004/2005
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa formularul nr. 7.Certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clienti beneficiari din care sa rezulte furnizarea deproduse.Ofertantul asigura personal specializat pentru transportul, manipularea, amplasarea pe pozitie, montajul, punerea in functiune, testare, instruire personal si service-ul in perioadade garantie a produsului.Ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa reiasa indeplinirea cerintelor solicitate, astfel: - cartile de munca sau, dupa caz, contractele individuale de munca alepersonalului invocat si/sau contractele de prestari servicii incheiate intreofertant si persoanele respective;
- declaratii de disponibilitate/angajamente de participare pentru specialistiicare nu sunt angajati ai ofertantului- formular 9;
- diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala).Se va completa Formularul nr. 10, impreuna cu anexa la acesta si cu orice documente relevante din care sa rezulte cele solicitate.Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora. Se va completa Formularul nr. 11, semnat si stampilatde catre ofertant precum si de fiecare subcontractant.ISO 9001:2008 sau echivalent. Certificatul poate fi prezentat in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie conform cuoriginalul.ISO 13845:2003 sau echivalent. Certificatul poate fi prezentat in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie conform cuoriginalul.ISO 14001:2004/2005 sau echivalent. Certificatul poate fi prezentat in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie conform cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care doua sau mai multe oferte au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primul loc, o noua oferta financiara prin intermediul SEAP, sectiunea intrebari. Ofertantul castigator va fi cel care va avea cea mai mica propunere financiara
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conformitate cu prevederile art. 256 indice 2 - 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostita
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul de Achizitii Publice
Adresa postala: Cmpina, str. Voila, nr. 114, Localitatea: Campina, Cod postal: 105600, Romania, Tel. +40 756140238, Email: [email protected], Fax: +40 244335163
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2013 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer