Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipament conexiune date pentru Data Center si modul interfete Ethernet


Anunt de participare numarul 90894/17.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060022, Romania, Punct(e) de contact: Palangean Daniela, Tel.021.3152520, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0213152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipament conexiune date pentru Data Center si modul interfete Ethernet
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: bd. Expozitiei nr.1 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipament de conexiune pentru Data Center si modul interfete Ethernet. Se solicita, gratuit servicii de livrare, instalare, punere in functiune si servicii de suport on-line pe perioada garantiei (minim 36 de luni);
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32581000-9 - Echipament de comunicare de date (Rev.2)
30237110-3-Interfete de retea (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
echipament conexiune date 1 buc.
modul interfete Ethernet 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 858, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 9.000 lei sau 2.000 euroGarantie de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii, Plata prin OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Certificate constatatoare privind
indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul local si bugetul de stat
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006
Persoane juridice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiPersoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil
Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara - Declaratie privind lista principalelor livrari de produseRecomandari din partea altor
beneficiari
Autorizare pentru livrarea produselor
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii
Informatii privind subcontractantiiInformatii privind asociatii
Informatii privind tertii
Certificat ISO 14001
Certificat ISO 9001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara - Declaratie privind lista principalelor livrari de produseRecomandari din partea altorbeneficiariIncheierea si finalizarea in ultimii 3 ani a unui contract similar, al carui obiect a fost furnizarea, instalarea si punerea in functiune a unor produse similare ca functionalitati cu cele solicitate prin caietul de sarcini, in valoare de minim 500.000 lei.Cerinta minimaSe vor prezenta CV-uri pentru minim 2 persoane care vor presta serviciile de instalare si punere in functiune a produselor ofertate, persoane care trebuie sa fie certificate pentru prestarea acestor servicii de producatorul produselor ofertate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
329758
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.01.2010 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2010 10:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2010 11:00
Locul: Splaiul Independentei nr.202A, sector 6, Bucuresti, etaj 10, camera 27
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Valoarea estimata, fara TVA, pentru echipamentul de conexiunepentru Data Center este de 780.000 lei.Valoarea estimata, fara TVA, pentru modul interfete Ethernet este de 78.000 lei.Se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice din Spaiul Independentei nr.202A, tel/fax: 021.315.25.20
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.021-3195176, Email: [email protected], Fax: 021-3195176, Adresa internet (URL): www.relatiicab.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Spaiul Independentei nr.202A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060022, Romania, Tel.021-3152520, Email: [email protected], Fax: 021-3152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2009 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer