Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENT DE ARHIVARE COMPUTERIZAT


Anunt de participare numarul 138688/07.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551025, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel. +40 269201943, In atentia: Marcel Jiga, Email: [email protected], Fax: +40 269844184, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent Economic
Activitate (activitati)
Altele: Proespectare si extragere a gazului si petrolului
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ECHIPAMENT DE ARHIVARE COMPUTERIZAT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Medias, str. Garii nr. 5
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea si punerea in functiune a unui ECHIPAMENT DE ARHIVARE COMPUTERIZAT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30191100-5 - Echipament de arhivare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea si punerea in functiune a unui ECHIPAMENT DE ARHIVARE COMPUTERIZAT pentru carote si documente.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 657, 953RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
135 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiei de participare: 57000 lei; Peri.de valab.a garant.pt.particip. 90 de zile.Modul de constit.a garant.pt. part.: 1.Garant.de part.se exprima in lei si poate fi constit.in urmat.forme: ? virament bancar, printr-un instrum.de garant.emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asig.care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in document.de atrib., ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confir, acestora de catre banca pana la data deschid, ofert.in contul RO08RNCB0231019525330001 deschis la BCR Medias.2.Garant.treb.sa fie irevoc.3.Instr.de garant.trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.A.C.are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d)in masura in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestat.din garant.de particip.in raport cu val.estim.a contract.o suma in cuantum de 8125, 80 lei in conform.cu art.278^1 din OUG 34/20006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/30.06.2010. a)Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din val fara TVA a contr pt o peri de 5 luni, incepand de la data semn contract.b)Garantia de buna executie a contr de fur se consti conf art. 90 alin. (1)-(3) din H.G. 925/2006 ? ac, dupa cum urmeaza: Garantia de buna executie se consti printr-un instrument de garantare emis in condi legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conf art.90 alin.(1) din HG 925/2006 sau prin retineri succ din sumele datorate pt fact parti, in condi prev la art.90 alin.(3) din HG 925/2006, cu modif si complet ulteri. Contractantul are oblig de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC, conf HG 1045/2011.AC are oblig de a resti garan de b e in cel mult 14 z de la data indepli de catre furni a oblig asumate prin contract, daca nu au fost ridicate, pana la acea data pretentii asupra acesteia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ? Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 de zile de la data primirii lor de catre achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea
Cerinta obligatorie: se va completa Formularul nr. 1.
Cerinta nr. 2
Declaratie pe propie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: se va completa Formularul nr. 2.
Cerinta nr. 3
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante:
- dl. Corin Emil Cindrea ? director general
- dl. Gheorghe Dimbean? director depart.economic
- dl. Lucian Birsan? director departament tehnic achizitii
- dl. Horea Bodogae ? presedinte comisie evaluare
Cerinta obligatorie: se va completa Formularul nr. 3.
Cerinta nr.4
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului A.N.R.M.A.P.nr. 314/12.10.2010
In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind situatia personala a candidatului/ofertantului trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte. Cerinta nr. 1
Persoane juridice/fizice romane
Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.
Cerinta nr. 2
Persoane juridice /fizice straine
Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Cerinta nr.3
Pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri:
Cerinta obligatorie:
a) Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.
In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazuta la art.16 alin.(2) din Legea 346/2004.
Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art.16 alin (2) din Legea 346/2004.
In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind inregistrarea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Fisa de informatii generale, care sa contina inclusiv contul societatii si banca la care este deschis.
Cerinta nr. 2
Bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.
Se solicita bilantul complet conform Normelor Metodologice ale Ministerului Finantelor.
Cerinta nr. 3
Ofertantul trebuie sa aiba media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 anide minim 11.000.000, 00 lei.
Pentru calculul cifrei medii de afaceri in euro se va folosi cursul mediu anual publicat de B.N.R.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Experienta similara
Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari deproduse din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Ofertantul are obligatia de a prezenta cel putin un document/contract prin care sa confirme livrarea de echipament de arhivare computerizat, cu o valoare de cel putin 5.000.000, 00 lei.
Cerinta nr. 2
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul).
Se va prezenta obligatoriu:
a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;
b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontractezec) datele de recunoastere ale subcontractantilor.
Se solicita, la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de ahizitie publica.
Cerinta nr. 1
Ofertantii vor prezenta, obligatoriu documente emise de organisme nationale sau intrenationale acreditate care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001/2008 sau echivalent.
Cerinta nr. 2
Ofertantii vor prezenta, obligatoriu documente emise de organisme nationale sau intrenationale acreditate care sa confirme detinerea unui certificat de mediu conform standard ISO 14001:2004 sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: a) pentru cel mai scazut pret ofertat se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) pentru preturi ofertate mai mari decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (pret minim/pret (n)) x 70 puncte
2.
Numarul de rafturi de depozitare fixe(buc)
25%
Descriere: a)pentru cel mai mare numar de rafturi, mai mare sau egal cu limita inferioara impusa - 60 rafturi si mai mic sau egal cu limita superioara impusa, 66 rafturi, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru un alt numar de rafturi cuprins intre limita inferioara impusa, 60 rafturi si mai mic decat limita superioara impusa 66 rafturi, punctajul se acorda astfel: P(n) = (numar rafturi (n)/numar rafturi maxim) x 25 puncte;c) pentru un numar de rafturi mai mic decat limita inferioara impusa-66 rafturi sau mai mare decat limita superioara impusa ? 66 rafturi, oferta va fi respinsa.
3.
Greutate modul (fara incarcatura) (KN)
5%
Descriere: a) pentru cea mai mica greutate modul (fara incarcatura) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) pentru greutati modul (fara incarcatura) ofertate mai mari decat cea prevazuta la lit. a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (greutate modul (fara incarcatura) minima/ greutate modul (fara incarcatura) (n)) x 5 puncte
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii trebuie sa fie obligatoriu inregistrati in SEAP ca sa poata participa la etapa finala de licitatie electronica.Invitatiile de participare la faza finala de licitatie electronica vor fi trimise operatorilor economici care au avut oferte admisibile, prin intermediul SEAP, ulterior sedintei de deschidere a ofertelor si inainte cu doua zile lucratoare de data cand va avea loc licitatia electronica. Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul. Imbunatatirea ofertelor la licitatie electronica se desfasoara intr-o singura runda. Durata unei runde este una zi.Se solicita ca ofertantul cu valoarea cea mai scazuta sa depuna la sediul Autoritatii Contractante in cel mult 2 (doua) zile lucratoare de la runda finala de licitatie electronica formularul ?Formular de oferta? insotit de un centralizator al ofertei financiare, completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2012 12:00
Locul: S.N.G.N. ROMGAZ S.A. Medias, Piata C. I. Motas, nr. 4, Sala Licitatii P14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor: In cazul in care se constata ca dupa etapa finala de licita?ie electronica ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita pt.depunerea contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act de catre contestator al A.C.pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N.G.N. ROMGAZ S.A. Medias, Serviciul Licitatii
Adresa postala: Piata C. I. Motas nr. 4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551132, Romania, Tel. +40 269201943, Email: [email protected], Fax: +40 269844184, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2012 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer